![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En daarenboven ca. 8570 km ongelimiteerde snelwegen (totaal 12.800 km) Daar moet je al pakweg 3-4 kleinere landen nemen om aan 8570 km snelweg te komen. En als ik een modale 200 kmh-max voor Duitsland neem kom ik op 132,2 kmh. (vergeet de 4 Oostbloklanden niet die de laatste 2 jaar hun maxima allemaal verhoogd hebben met 20 �* 30 kmh, gewoon googlen.) 132,6 kmh als ik de toekomstige 130 kmh van Nederland neem.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 november 2010 om 15:14. |
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat hoeven helemaal geen snelwegen of autowegen te zijn, zelfs op 5 km van mijn deur vind ik deze borden op een 90 kmh 1+1-weg. (verboden fietsers en bromfietsers) ![]() http://www.steunpuntstraten.be/vadem...n1h2n5h3n3h4n3 Allemaal borden uit onze wegcode.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 november 2010 om 15:24. |
|
|
|
|
|
|
#264 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Dat is onwaar. Ze zijn gemaakt door sossen die niet houden van vrijheid of van wagens.
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ja, ik vind het maar normaal dat men ook een berekening zonder Duitsland geeft, omdat die 200 km die u opgeeft voor Duitsland het totaalbeeld voor Europa totaal verandert en aldus een verkeerde indruk geeft. En ook 130 km/u voor Nederland is niet correct, daar dit nog steeds niet in voege is. Het is slechts een punt in het beleidsplan. |
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U doet alsof automobilisten niet kunnen lezen. Wie van een dergelijke domheid is, hoort echter helemaal niet thuis achter het stuur.
|
|
|
|
|
|
#268 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Micele, reeds tot tweemaal toe negeert u onderstaande vraag:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
|
Citaat:
Iemand die stopt voor een rood licht in de woestijn vind ik persoonlijk getuigen van een grotere domheid. Of een voertuig gebruiken aan 40% van z'n capaciteit...
|
|
|
|
#270 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#271 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat het laatste betreft, er komt ooit wel een snelheidsbegrenzer op de auto's net zoals dat met de vrachtwagens is gebeurd. Bij mijn weten is het ook niet nodig met een wagen te rijden waarvan je toch maar zo weinig van het vermogen kunt gebruiken. Wagens horen aangepast te zijn aan het wegennet en niet omgekeerd. |
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw uitspraken horen in de categorie thuis "ik weet van niets, dus sla ik een beetje onzin uit".
|
|
|
|
|
|
#273 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#274 | |
|
|
Citaat:
Mensen die van niets weten houden zich doorgaans gewoon aan de regel. Kwestie van het simpel te houden.
|
|
|
|
#275 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#277 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat zijn 24 landen die tot de Europese Unie horen. Citaat:
Maar om uw Kindergartenredenering te volgen, ik zal van Duitsland 130 maken ja Dan is het 129,29 kmh en dan negeren we het grootste ongelimiteerde autowegennet van Europa. Lekker eerlijk. Citaat:
En aangezien ge me nu nog altijd net gelooft zoek dan alle links eens lekker zelf op, beterweter.
De vuile waarheid over ICE, Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 1 november 2010 om 17:24. |
|||
|
|
|
|
|
#278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#279 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, dat is lekker eerlijk. Het is zoals u een inkomensberekening zou doen van een arbeiderswijk waar tussen al de honderden arbeidershuisjes een domein staat met daarop de woning van een multimiljonair. Het inkomen van die laatste meenemen in de berekening vervormt het resultaat. Net zo met uw snelheidsberekening.
|
|
|
|