![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoonlijk gaan we op restaurant als we iets individueels willen hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Minister-President
|
![]() Als je niet tot het plebs behoort kost dat geen zweet, bloed en tranen, je betaalt daar gewoon personeel voor. Ik zie het probleem niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen kan zoals jij tot de Laekense bastaarden behoren nietwaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn dochter wilde naar de Chiro. Want alle kinderen van de straat gaan naar de Chiro. Moet ze de zondagmiddag alleen op straat spelen? Vré plesant! Mijn dochter heeft gevraagd om naar de Chiro te mogen gaan. Ik heb haar niet gestuurd. Ik heb het wel toegestaan. Omdat ik samenspelen belangrijker vindt dan religie/levensovertuiging. Ik ben wel blij dat de plaatselijke afdeling gemengd is, ze geen proost hebben, en geen eucharistievieringen houden. Maar het is mijn dochter haar keuze! Ik bekritiseer de Chiro toch niet. Waar heb je dat gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Minister-President
|
![]() Als je geen cultuur, noch opvoeding, noch geld hebt, is de kans inderdaad heel klein om zich dat te kunnen veroorloven.
Laatst gewijzigd door AyneRand : 1 november 2010 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent gewoon stapel op de religieuse eisen van haatbaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
allez, en nu terug netjes in je negeerhoek. d�*�*g.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 nee, want er worden in zo'n groep geen regels vastgelegd. Mag ik dit interpreteren als : "Samenspelen primeert op de hoofddoek."? Je vraag 1. als kinderen zich aansluiten bij de Chiro moeten ze zich dan aan de regels houden om te kunnen meespelen mijn antwoord : ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, mevrouw, u zult nog lang mogen wachten. Ga ergens anders verder zagen.
![]() |
![]() |
#355 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#356 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil zeker zijn dat ik je mening correct begrepen heb. Daarom mijn vraag : Mag ik dit interpreteren als : "Samenspelen primeert op de hoofddoek."? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Minister-President
|
![]() Ja, en daar dient een jeugdbeweging ook voor...om kinderen te leren samenspelen, te leren samenwerken, enz.
Maar de jeugdbeweging draait niet enkel om spel en plezier. Daar leer je ook andere waarden zoals zelstandigheid en respect. Respect voor elkaar ,maar ook voor je uniform. Want met je uniform ben je in feite een wandelend reclamebord voor jou jeugdbeweging. En dat respect voor dat uniform is niet enkel voor de scouts maar ook voor de chiro is dat zo.
![]() |
#359 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel dat je dochter 15 of 16 jaar is, mag ze dan mee op dat gemengd kamp? En geloof me vrij dat er in die leefstijdscategorie meer gebeurd dan "samenspelen" alleen ,en al helemaal als ze op kamp zijn. ![]() Ik denk niet dat een hoofddoek dit gaat tegenhouden
![]() |
![]() |
#360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |