Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 november 2010, 19:25   #201
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Het is normaal dat zo'n dingen gebeuren. België is een land waar de slachtoffers vervolgd worden en de daders vrij gelaten worden. Er is maar één antwoord op de aanval van die onaangepaste beesten en dat is de kogel.
Waar blijft Eberhard toch? Dat heb je mooi gezegd, Inno. Laten we beginnen met Vangheluwe
Oud 1 november 2010, 19:27   #202
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Waar blijft Eberhard toch? Dat heb je mooi gezegd, Inno. Laten we beginnen met Vangheluwe
Zeker, die had onmiddelijk de kogel mogen krijgen.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 19:27   #203
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen probleem voor mij. seksuele delinquenten mogen er ook aan.
Inno is offline  
Oud 1 november 2010, 19:28   #204
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat weet jij nou af van mijn familie?

Mannen als Wisord komen binnen en gaan buiten bij ons. Niemand die hier bij mij in de familie een probleem van maakt. Integendeel zelfs.
Omdat ze je naar de mond praten. Wie weet wel hand en span diensten er worden verleend. Linkse slinksen heet heet niet voor niets.

in de politiek heet dat "stemmen ronselen" De subsidiekraan staat open.
Cdude is offline  
Oud 1 november 2010, 19:30   #205
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een seksistische opmerking. Waarom zou een moslima dan gezegend zijn (net als elke vrouw) met een grijze hersenmassa als ze toch niet mag denken?
Je schreef zelf dat je een fundamentalistische moslima bent. Dus moet je het denken overlaten aan de mannelijke garde van uw sekte. Je volgt toch braaf de koran? Of ben je dan toch afvallig aan het worden,
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:31   #206
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we beginnen met het verbieden van een godsdienst die een man met pedofiele neiging aanbidden.

Een godsdienst die pedofilie verstopt onder het mom van huwelijk of een achterlijk gebruik.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 november 2010 om 19:34.
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:33   #207
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Zeker, die had onmiddelijk de kogel mogen krijgen.
Citaat:
Geen probleem voor mij. seksuele delinquenten mogen er ook aan.
Oké, dan. Waar wachten jullie op? Ik moet mezelf hier constant verdedigen omdat mijn zogezegde broeders de boel verzieken, waarom doen jullie dat dan niet? Meneer de katholiek heeft een zware zonde begaan en vele mensen kapot gemaakt. Gaat er iemand nog opstaan of gaan jullie blijven vitten op Afghanen en Irakezen zonder maar 1 minuut stil te staan bij de daden die jullie zelf uitsteken. Het is uiteraard altijd makkelijker om met het vingertje naar de anderen te wijzen, en jezelf te vergeten. Wat een hypocriet gedoe toch!
Oud 1 november 2010, 19:34   #208
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oké, dan. Waar wachten jullie op? Ik moet mezelf hier constant verdedigen omdat mijn zogezegde broeders de boel verzieken, waarom doen jullie dat dan niet? Meneer de katholiek heeft een zware zonde begaan en vele mensen kapot gemaakt. Gaat er iemand nog opstaan of gaan jullie blijven vitten op Afghanen en Irakezen zonder maar 1 minuut stil te staan bij de daden die jullie zelf uitsteken. Het is uiteraard altijd makkelijker om met het vingertje naar de anderen te wijzen, en jezelf te vergeten. Wat een hypocriet gedoe toch!
We verwerpen als katholieken duidelijk het gedrag van onze foute bisschoppen en priesters en ondertussen kunnen we kakken op de rest ook .
Inno is offline  
Oud 1 november 2010, 19:34   #209
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Je schreef zelf dat je een fundamentalistische moslima bent. Dus moet je het denken overlaten aan de mannelijke garde van uw sekte. Je volgt toch braaf de koran? Of ben je dan toch afvallig aan het worden,
Waarom heeft God de vrouwen gezegend met een grijze hersenmassa?

Uw plaat blijft hangen. Kom met iets anders af.
Oud 1 november 2010, 19:36   #210
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oké, dan. Waar wachten jullie op?
1. Op het gerecht.
2. Op het verdwijnen van links zodat er weer een strafbeleid kan gevoerd worden. Met het linkse gedoog- en knuffelbeleid zal dat nooit gaan.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 19:37   #211
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
We verwerpen als katholieken duidelijk het gedrag van onze foute bisschoppen en priesters en ondertussen kunnen we kakken op de rest ook .
De moslim verwerpt ook de daden van extremisten. Vertel me liever wat er met zulke katholieken moet gebeuren. Had het een imaam geweest dan zat hij nu achter slot en grendel. Ik snap niet waarom ze die gast nog vrij laten rondlopen. Zulke venten verzieken deze maatschappij en moeten zo snel mogelijk in behandeling worden genomen, want werkelijk zulke zielen zijn ziekelijk en hebben hulp nodig.
Oud 1 november 2010, 19:38   #212
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Hypocriet zijn moslims ze roepen moord en brand als een katholieke vieze vent iets uisteekt dat elke volgeling verwerpt. Ze vergeten maar al te graag dat hun godsdienst pedofilie wegmoffelt. Wegmoffelt en het legaal maakt door middel van een achterlijke gebruik of het huwelijk. Ze aanbidden een krijgsheer die ongelovigen dood en/of verkracht. Vermoedelijk was hem zelf pedofiel. Want het leeftijdsverschil met zijn vrouwen (zen slavinnen vernoem ik niet) was toch bijzonder groot.
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:38   #213
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De moslim verwerpt ook de daden van extremisten. Vertel me liever wat er met zulke katholieken moet gebeuren. Had het een imaam geweest dan zat hij nu achter slot en grendel. Ik snap niet waarom ze die gast nog vrij laten rondlopen. Zulke venten verzieken deze maatschappij en moeten zo snel mogelijk in behandeling worden genomen, want werkelijk zulke zielen zijn ziekelijk en hebben hulp nodig.
Wel de wet heeft een verjaringstermijn voor bepaalde misdaden, waardoor hij niet kan berecht worden door de rechtbank. heel triestig eigenlijk.
Inno is offline  
Oud 1 november 2010, 19:39   #214
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom heeft God de vrouwen gezegend met een grijze hersenmassa?

Uw plaat blijft hangen. Kom met iets anders af.
U geeft toe dat u een afvallige moslima aan het worden bent? Of bedoel je allah ipv god. Uw geloof stelt dat alleen uw allah de ware god is. Alle andere vernoemingen van god zijn niet juist. Dus sunny heeft gelijk. Afvallig aan het worden?
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:40   #215
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
1. Op het gerecht.
2. Op het verdwijnen van links zodat er weer een strafbeleid kan gevoerd worden. Met het linkse gedoog- en knuffelbeleid zal dat nooit gaan.
Ofwel hebben de linksen het gedaan, ofwel de moslims.
Oud 1 november 2010, 19:41   #216
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat betwijfel ik. De Spa, PVDA e tutti quanti zouden hem zelfs gesubsidieerd hebben of minstens vergoelijkt met " dat ligt in zijn cultuur om kindbruidjes te huwen, of, hij is een vrome gelovige en volgt het voorbeeld van zijn profeet".
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 19:41   #217
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik zie niet veel moslims op straat komen om de terroristen te verwerpen. Ik zie wel bijna dagelijks vermeldingen van terroristische daden door moslims.
Straf datte
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:41   #218
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is 1 pot nat.
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:42   #219
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Tja, het gedoogbeleid is links geinspireerd hoor. Toen we nog niet overspoeld werden met vlagen van allochtone criminaliteit bestond dat concept niet. De rooien hebben het op maat van hun kiesvee ingevoerd.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 19:42   #220
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
U geeft toe dat u een afvallige moslima aan het worden bent? Of bedoel je allah ipv god. Uw geloof stelt dat alleen uw allah de ware god is. Alle andere vernoemingen van god zijn niet juist. Dus sunny heeft gelijk. Afvallig aan het worden?
Allah is de arabische term voor God, slimmerd.

Ik sterf nog liever dan mijn religie de rug toe te keren.
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be