![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Meer moet ik niet zeggen zeker? ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik begrijp het niet, als er geen weerhaken aan die paal hangen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() Dat was schijnbaar dan ook één van de functies van de commissie Adriaenssens: slachtoffers "masseren" tot ze geen klacht meer zouden indienen.
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 november 2010 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
|
![]() Ook de woordvoerder van Leonard begrijpt het allemaal niet meer. Wellicht weer iemand die de kerk wil aanvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Minister-President
|
![]() Hij zal ook wel verkeerd begrepen zijn zeker.
![]() |
#631 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zou mij ook wel plezier doen, bepaalde forummers (wegens hun extreme haatzuchtige en strijdlustige houding) manu-militari terug naar hun feitelijke plaats te brengen,indien ik niet zo gesteld zou zijn op de eerbiedige toepassing van dit Forumreglement. (en diens waakhonden) Daar ik evenmin graag zou hebben dat, eerbiedwaardige confraters het thema - en meer bepaalt, de omstreden meningsuiting van Mrg. Léonard niet zouden kunnen verwerken om er mss. uiteindelijk wegens hartinfarct aan te bezwijken. Nogmaals wil ik er op drukken dat Homo's, Pedo's en alle andere vormen van psychologische afwijkingen, welke in veel gevallen nadelige en schadelijke gevolgen vertonen, geenszins als boosdoeners dienen behandeld te worden maar wel als geestesgestoorden. Zieke mensen die zich waarschijnlijk lange jaren van de afkeurende menigte verstopt hebben gehouden en allerlei trucjes en combientjes hebben moeten bedenken om hun natuurlijke passie en drang te kunnen botvieren. Daarnaast, begripvolle en barmhartige oversten, die dag na dag baden opdat er mirakels zouden geschieden. (alhoewel de meeste terecht niet in mirakels geloven) Blijft: het huis van God ‘De Kerk’. Dat eveneens het huis is van iedere gelovige en meer zelfs van deze die lijden en geen gelukkige levensweg kunnen en mogen kennen. Nognmaals: wie zou deze lijdende mensen durven stenigen. Wie zou hun, de eerste steen; deze toehorend aan de zuiverste onschuldige, durven toewerpen. Jonge mensen, waren en zijn onrechtstreekse slachtoffers van een ziekte, op de zelfde natuurlijke manier dan kleine knaagdieren, het slachtoffer zijn van Nachtuilen. (of verkiest U soms Kerkuilen...) U zou rustig moeten bedenken dat het menselijk geweten, heel wat van onze handelingen en daden beheerd maar, een fiks deel van onze persoonlijkheid blijft het domein van onze dierlijke instincten. Beste Wisord, hopelijk kun je dit begrijpen zo niet, zou ik U ten stelligste aanraden, in uw best wil, U niet meer in te laten met zulke kopbrekende ingewikkelde materie!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
|
![]() Ik ben aangenaam verrast dat het Vlaams Belang onze aartsbisschop steunt en niet mee gaat huilen met de extreem progessieve meute mee. Ik neem dit mee als een serieus pluspunt voor Vlaams Belang naar volgende (vervroegde) verkiezingen toe. Ook het feit dat Gerolf Annemans en zijn ploeg als enige BHV heeft willen stemmen in de Kamer is een pluspunt.
NVA zal serieus uit zijn pijp moeten komen, wil ze mijn voorkeurstem behouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Parlementslid
|
![]() En of!!! ...we zouden hem voortaan eigenlijk = Eddy TROU d'bal' moeten noemen
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 2 november 2010 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want hij was maar een bedenkelijk type. Zo zie je maar in zijn boek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...18&postcount=2
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'n Machtige Kerk... De tijd van de machtige Kerk was in Van Gheluwes tijd al lang achter de rug. De tijd van de machtige Kerk in België is de tijd van kardinaal Mercier, Van Roey, de tijd van mgrs. Cardijn met zijn groot georchestreerde bijeenkomsten, enz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |