![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Waarom zeiken over Porpo's boeiende vraag dan?
|
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie is Porpo ?
Ik heb nog nooit met hem gediscussieerd. Zijt ge nu lelijk of niet ? Laatst gewijzigd door Pericles : 3 november 2010 om 01:34. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Welke gedachtengang ? Ik stelde jou een vraag ? Je antwoord met een andere vraag ? Waarom ? Dat is onbeleefd, weet je ?
Maar ik stel ze nog eens : als een ventje van 10 jaar zijn klein zusje van de peutertuin haalt, en op straat aangevallen word door een slungel van 1 meter 80, dan is het de fout van ...de ouders van het klein ventje van 10 jaar ? |
|
|
|
|
|
#105 | ||
|
|
Citaat:
Ik meen het, ik heb een paar knappe neven. Mijn knapste neven wonen wel in Frankrijk en Italië.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 3 november 2010 om 01:40. |
||
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Een regelrechte schande. Geweld op kinderen in vraag stellen. Ik krijg de indruk dat islamieten meer rechten hebben dan andere forumleden. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Zodra het dij keert, komen ze wel terug en zullen daarbij ook nog 'zoals de verloren zoon' met open armen terug ontvangen worden. Dat is ook typisch Katholiek zè. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | ||
|
|
Citaat:
En daarna van de ouders die hun ouderlijke verplichtingen niet nakomen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 3 november 2010 om 22:32. |
||
|
|
|
|
|
#112 |
|
Burger
|
Amai zeg. Ik volg deze discussie nu al een tijdje maar begrijp 1 ding niet: waarom zijn de ouders hier de schuldigen? En niet de "lange slungel"? Sorry, maar toen ik klein was vertrouwden mijn ouders mij ook toe aan mijn 'grote' neef die 10 jaar ouder was dan ik. Wat is hier het probleem? Blijkbaar wordt het hier door sommigen heel normaal gevonden dat kleine kinderen bestolen/aangevallen worden door bepaalde soorten mensen. Ik zal over deze Denen met blauwe ogen maar niet in detail treden, anders word ik aanzien als racist( hetgeen ik zeker niet ben: wel realist).
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#115 |
|
Burger
|
Beste Sugar, mag ik ook zoals iedereen mijn mening hier verkondigen? Ik denk toch niet dat ik jou persoonlijk aangevallen heb he! Je zou zelfs verschieten denk ik door mijn persoonlijke ervaringen met "onze gekleurde" medemensen.
Kijk: in het kader van mijn beroep kwam ik gedurende 12 jaar in aanraking met kindjes van alle nationaliteiten. Ik kan alleen maar zeggen: schatten van kinderen. De vriendschap die ik van hen kreeg zal ik nooit vergeten. Vele van deze kindjes waren "asiel-kinderen", doch niet allemaal. Ze kwamen uit Egypte, Marokko, Turkije, Irak... sommigen zwaar beschadigd reeds op 5-6-7-jarige leeftijd. Ik heb deze kindjes gekoesterd, getracht hen heel veel liefde en aandacht te geven. En ik moet zeggen: ik kreeg heeeeel veel terug. Bij deze wil ik dan ook zeggen: bedankt lieve Kathinka, youness, shine, sabayot, souffiane, sevjan, dieudonné, missane, Mercedesse,... en degenen die ik hier niet vermeld. Ik ben echt de laatste om racist genoemd te worden maar ik blijf erbij: de enige echte "slechte" blijft voor mij 'de lange slungel'. Of die nu bruin, rood of wit is... |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Neen, dat was mijn nicht niet.
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#118 | ||
|
|
Citaat:
Jammer? Niet echt.
|
|
|
|
|
#119 | ||
|
|
Citaat:
Doe geen moeite, ik blijf bij mn opinie. Die slungel is in fout, gevolgd door de ouders die hun verantwoordelijkheden aan de laars lapten.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 november 2010 om 00:18. |
||
|
|
|
|
|
#120 |
|
Burger
|
Allee, 'k ben blij dat we overeen kunnen komen blijkbaar. Ik was echt gekwetst dat ik hier als racist beschouwd werd. Toch nog één ding: inplaats van Sunnyboy... liever Sunnygirl! (ben V)
|
|
|
|