Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 2 november 2010, 23:33   #2081
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
t'zijn lijk hyena's die lachen... die bodylanguage spreekt talen
Volgens het RSZ zijn het toch andere cijfers.
36,8% in Wallonië, 24,4% in Vlaanderen naast de 39,2% in Brussel
giserke is offline  
Oud 3 november 2010, 08:33   #2082
system
Banneling

Standaard

Calimero-Bart laat weer van zich horen.

Bleiter Bart Dewever is weer bezig. Nu gaat hij klacht indienen bij de Orde der Geneesheren tegen een psychiater omdat deze hem een machtswellusteling noemt en dus een onevenwichtige persoon. En voordien dreigde hij tegen Geybels klacht in te dienen bij diezelfde Orde indien ze niet ontslag nam.

Wat een pathetisch en zielig ventje toch die Calimero-Bart. Als dat zijn eerste zet is in zijn tactiek om sympathie op te wekken bij de bevolking voor de verkiezingen die hij al lang gepland heeft, dan is dit toch wel zeer doorzichtig.

Laatst gewijzigd door system : 3 november 2010 om 08:39.
system is offline  
Oud 3 november 2010, 08:43   #2083
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Wat een zielige kerel ben jij toch system. Ik heb echt medelijden dat jij zo eenzaam bent dat je een trol speelt om wat aandacht te krijgen. Ik raad je aan medische hulp te zoeken bij een psychiater.

BDW moet tegen die psychiater om duidelijke redenen klacht indienen. De psychiater heeft zijn beroepsethiek geschonden en de FR gebruiken hun gewoonlijke tactiek van "We kunnen hun punten niet weerleggen, Dan vallen we mar zijn familie en hem persoonlijk aan".
Gwyndion is offline  
Oud 3 november 2010, 08:49   #2084
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht

Bleiter Bart Dewever is weer bezig. Nu gaat hij klacht indienen bij de Orde der Geneesheren tegen een psychiater omdat deze hem een machtswellusteling noemt en dus een onevenwichtige persoon. En voordien dreigde hij tegen Geybels klacht in te dienen bij diezelfde Orde indien ze niet ontslag nam.

Wat een pathetisch en zielig ventje toch die Calimero-Bart. Als dat zijn eerste zet is in zijn tactiek om sympathie op te wekken bij de bevolking voor de verkiezingen die hij al lang gepland heeft, dan is dit toch wel zeer doorzichtig.
Hij heeft groot gelijk. Zoiets moet je je niet laten zeggen in het openbaar. Wat denkt die psychiater wel?

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 3 november 2010, 08:52   #2085
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Wat een zielige kerel ben jij toch system. Ik heb echt medelijden dat jij zo eenzaam bent dat je een trol speelt om wat aandacht te krijgen. Ik raad je aan medische hulp te zoeken bij een psychiater.

BDW moet tegen die psychiater om duidelijke redenen klacht indienen. De psychiater heeft zijn beroepsethiek geschonden en de FR gebruiken hun gewoonlijke tactiek van "We kunnen hun punten niet weerleggen, Dan vallen we mar zijn familie en hem persoonlijk aan".
Uw antwoord zegt meer over uzelf dan over mij.

Als bepaalde politici elke keer klacht moesten indienen tegen dit of dat orgaan of bij de rechtbank, wanneer de pers of iemand anders dit of dat over hen zegt wat hun echt niet aanstaat, dan zouden ze het hele jaar door niets anders doen dan dat.

Een kleinzerig persoontje, die hele Dewever. Vanaf het begin al. Stoer doen, maar zich in sommige opzichten steevast gedragen als een verongelijkt kind.

Laatst gewijzigd door system : 3 november 2010 om 08:56.
system is offline  
Oud 3 november 2010, 09:00   #2086
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Mijn antwoord zegt inderdaad veel over mij, bvb dat ik eerder medelijden dan irritatie heb met mensen die zo overduidelijk als jij hulp en gezelschap nodig hebben. Kerstmis nadert dus is het misschien tijd om familieleden etc. te bezoeken. Hopelijk kunnen zij je van je denigrerende gewoontes zoals "Calimero Bart" afhelpen. Als ik je posts lees dan zeg ik dat gewoon uit bezorgdheid voor je gezondheid .

Een hoge boom vangt nu eenmaal veel wind. De FR hebben geen enkel probleem om de vuilste technieken te gebruiken als ze het inhoudelijk niet kunnen halen. Jij hebt misschien graag dat ze jou op TV voor zot verklaren zonder zelfs maar een degelijk gesprek amar ik zou evenzeer klacht indienen. Er is een verschil tussen een een krantenartikel waar men het niet mee eens is en waar men trouwens recht op wederwoord heeft (niet dat dit altijd aanvaard word) en een psychiater die zulke uitspraken doet. Deze psychiater probeert door zijn professionele titel een politici uit beeld te duwen en gooit hiervoor elke beroepsethiek overboord. Zelfs in een basiscursus psychologie leer je dat je niet zomaar iemand kan of zelfs mag diagnoseren.
Gwyndion is offline  
Oud 3 november 2010, 09:07   #2087
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw antwoord zegt meer over uzelf dan over mij.

Als bepaalde politici elke keer klacht moesten indienen tegen dit of dat orgaan of bij de rechtbank, wanneer de pers of iemand anders dit of dat over hen zegt wat hun echt niet aanstaat, dan zouden ze het hele jaar door niets anders doen dan dat.

Een kleinzerig persoontje, die hele Dewever. Vanaf het begin al. Stoer doen, maar zich in sommige opzichten steevast gedragen als een verongelijkt kind.
Dewever doet dat niet elke keer. Hij doet het enkel bij één psychiater die Dewever systematisch in een verkeerd daglicht wil stellen op een manier waarop het lijkt dat het wetenschappelijk is, terwijl de psych Dewever nooit ontmoette.

Dat is niet meer "dit of dat" zeggen. Dat is volksmennerij. Dat is de Franstaligen opzetten tegen Dewever en hen proberen wijs te maken met een wetenschappelijk sausje, dat Dewever niet redelijk k�*n zijn en daarom ook niet te onderhandelen valt met die man.

Dat Dewever zich verongelijkt gedraagt is dan ook volkomen verantwoord. Er is niks mis met je als slachtoffer te gedragen als je dat ook werkelijk bent.

Paulus.
Paulus is offline  
Oud 3 november 2010, 09:35   #2088
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het mede opnemen van de psychiatrie in het arsenaal van de politieke spitstechnologie die het Heilig Land der Vaad'ren buvable moet houden, opent toekomstperspectieven.

Het ware ongetwijfeld nuttig én vooruitziend om álle - maar dan ook écht alle - politici die op een kieslijst wensen te staan aan een voorafgaand psychiatrisch onderzoek te onderwerpen, en in geval van verontrustende bevindingen zoals daar zijn: te hysterisch, te onevenwichtig, te fanatiek, te hypocriet, te zeer geneigd tot nepotisme, te weinig patriottisch, te dom om te helpen donderen, ... te diskwalificeren.

Mocht ik de partijleider van de N-VA zijn geweest, dan had ik de weledelgestrenge Heer Psychiater ten andere vriendelijk uitgenodigd om maar meteen - en uiteraard met de nodige volmachten - een heuse "goelag-archipel" op poten te zetten.

Ik had maar wat graag de gelaatsuitdrukking van de Heer Psychiater gefotografeerd op het ogenblik dat hij van mijn aanbod op de hoogte werd gebracht.
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline  
Oud 3 november 2010, 09:39   #2089
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dewever doet dat niet elke keer. Hij doet het enkel bij één psychiater die Dewever systematisch in een verkeerd daglicht wil stellen op een manier waarop het lijkt dat het wetenschappelijk is, terwijl de psych Dewever nooit ontmoette.

Dat is niet meer "dit of dat" zeggen. Dat is volksmennerij. Dat is de Franstaligen opzetten tegen Dewever en hen proberen wijs te maken met een wetenschappelijk sausje, dat Dewever niet redelijk k�*n zijn en daarom ook niet te onderhandelen valt met die man.

Dat Dewever zich verongelijkt gedraagt is dan ook volkomen verantwoord. Er is niks mis met je als slachtoffer te gedragen als je dat ook werkelijk bent.

Paulus.
Dewever is een janker. Net zoals de meeste Vlaamsnationalisten hier op dit forum. Het is iemand die een ziekelijke dosis zelfmedelijden heeft. En die altijd de verongelijkte speelt. Zo probeert hij in de 'picture' te blijven en in het nieuws. Blijkbaar om daarmee stemmen te kunnen winnen in de door hem geplande verkiezingen van binnenkort. Nu eens oreert hij beledigd te worden voor wat de Franstaligen in hun kranten schrijven. Dan weer kon hij niet slapen omdat ze zijn voorstel afschoten. Want hij had er toch zóó hard aan gewerkt. Vervolgens vindt hij weer dat sommige andere partijen niet met open kaart spelen, terwijl hijzelf nooit mensen raadpleegt (dixit van Rompuy). Nu dient hij weer klacht in. Enz, enz, enz.

We worden die eentonige jeremiades en egocentrische klaagzangen van Dewever nu wel stilletjes aan beu. En zeker voor iemand die tot nu nog niets heeft gepresteerd! Maar dan ook helemaal niets!! Nada. En dus voor de zoveelste keer een dikke 0 /10 krijgt voor zijn Allerheiligenrapport. Een flauw ventje is het uiteindelijk die véél te veel noten op zijn zang heeft gezien zijn uiteindelijke prestaties.

Laatst gewijzigd door system : 3 november 2010 om 09:49.
system is offline  
Oud 3 november 2010, 09:40   #2090
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Paulus.
Ik ben het in dezen niet met u eens.

De Wever doet er beter aan met nietsontziend sarcasme op de Heer Psychiater in te hakken, tot er geen spaander meer van overblijft.

Het is een beetje - een heel klein beetje - jammer dat het Frans van de heer De Wever niet van het niveau is dat zo'n reactie toelaat, maar zijn Engels is volgens mij wél goed genoeg.

Bart is gewoon véél te braaf.

Laatst gewijzigd door djimi : 3 november 2010 om 09:43.
djimi is offline  
Oud 3 november 2010, 09:43   #2091
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dewever is een janker. Net zoals de meeste Vlaamsnationalisten hier op dit forum. Het is iemand die een ziekelijke dosis zelfmedelijden heeft. En die altijd de verongelijkte speelt. Zo probeert hij in de 'picture' te blijven en in het nieuws. Blijkbaar om daarmee stemmen te kunnen winnen in de door hem geplande verkiezingen van binnenkort. Nu eens oreert hij beledigd te worden voor wat de Franstaligen in hun kranten schrijven. Dan weer kon hij niet slapen omdat ze zijn voorstel afschoten want hij had er toch zóó hard aan gewerkt. Vervolgens vindt hij weer dat sommige andere partijen niet met open kaart spelen, terwijl hijzelf nooit mensen raadpleegt (dixit van Rompuy).

We worden die eentonige jeremiades en egocentrische klaagzangen van Dewever nu wel stilletjes aan beu. En zeker voor iemand die tot nu toen nog niets heeft gepresteerd! Maar dan ook helemaal niets!! Nada. En dus voor de zoveelste keer een dikke 0 /10 krijgt voor zijn Allerheiligenrapport. Een flauw ventje is het uiteindelijk die véél te veel noten op zijn zang heeft gezien zijn uiteindelijke prestaties.

Ja, ik vind Bart ook véél te braaf
djimi is offline  
Oud 3 november 2010, 09:43   #2092
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het mede opnemen van de psychiatrie in het arsenaal van de politieke spitstechnologie die het Heilig Land der Vaad'ren buvable moet houden, opent toekomstperspectieven.

Het ware ongetwijfeld nuttig én vooruitziend om álle - maar dan ook écht alle - politici die op een kieslijst wensen te staan aan een voorafgaand psychiatrisch onderzoek te onderwerpen, en in geval van verontrustende bevindingen zoals daar zijn: te hysterisch, te onevenwichtig, te fanatiek, te hypocriet, te zeer geneigd tot nepotisme, te weinig patriottisch, te dom om te helpen donderen, ... te diskwalificeren.

Mocht ik de partijleider van de N-VA zijn geweest, dan had ik de weledelgestrenge Heer Psychiater ten andere vriendelijk uitgenodigd om maar meteen - en uiteraard met de nodige volmachten - een heuse "goelag-archipel" op poten te zetten.

Ik had maar wat graag de gelaatsuitdrukking van de Heer Psychiater gefotografeerd op het ogenblik dat hij van mijn aanbod op de hoogte werd gebracht.
De vraag is: gaan ze die vervolgen omdat hij de waarheid spreekt (schending beroepsgeheim) of omdat hij er op los fantaseert( schending beroepsethiek)

Die psych zal wel even zwaar geslikt hebben
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 november 2010, 09:47   #2093
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
De vraag is: gaan ze die vervolgen omdat hij de waarheid spreekt (schending beroepsgeheim) of omdat hij er op los fantaseert( schending beroepsethiek)

Die psych zal wel even zwaar geslikt hebben

Ik hoop dat de weledelgestrenge Heer Psychiater zich erin verslikt
djimi is offline  
Oud 3 november 2010, 09:50   #2094
EddyBal

Standaard

Citaat:

Die heeft zeker al een afspraak met een goed advokaat
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 3 november 2010, 09:50   #2095
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dewever is een janker. Net zoals de meeste Vlaamsnationalisten hier op dit forum. Het is iemand die een ziekelijke dosis zelfmedelijden heeft. En die altijd de verongelijkte speelt. Zo probeert hij in de 'picture' te blijven en in het nieuws. Blijkbaar om daarmee stemmen te kunnen winnen in de door hem geplande verkiezingen van binnenkort. Nu eens oreert hij beledigd te worden voor wat de Franstaligen in hun kranten schrijven. Dan weer kon hij niet slapen omdat ze zijn voorstel afschoten. Want hij had er toch zóó hard aan gewerkt. Vervolgens vindt hij weer dat sommige andere partijen niet met open kaart spelen, terwijl hijzelf nooit mensen raadpleegt (dixit van Rompuy). Nu dient hij weer klacht in. Enz, enz, enz.

We worden die eentonige jeremiades en egocentrische klaagzangen van Dewever nu wel stilletjes aan beu. En zeker voor iemand die tot nu nog niets heeft gepresteerd! Maar dan ook helemaal niets!! Nada. En dus voor de zoveelste keer een dikke 0 /10 krijgt voor zijn Allerheiligenrapport. Een flauw ventje is het uiteindelijk die véél te veel noten op zijn zang heeft gezien zijn uiteindelijke prestaties.
Niks gepresteerd?

Volgens mij heeft hij tenminste iets op papier gezet dat kan dienen als basis voor de onderhandelingen.

Wat hebben de Franstaligen gepresteerd?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 3 november 2010 om 09:50.
Paulus is offline  
Oud 3 november 2010, 09:53   #2096
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Die heeft zeker al een afspraak met een goed advokaat
Als die advocaat geen Nederlands verstaat, moet-ie gewraakt worden
djimi is offline  
Oud 3 november 2010, 09:53   #2097
EddyBal

Standaard

Citaat:
Niks gepresteerd?

Volgens mij heeft hij tenminste iets op papier gezet dat kan dienen als basis voor de onderhandelingen.

Paulus.
Dirupo, met het premierschap in het achterhoofd:

We hebben het signaal van de Vlamingen begrepen. We gaan een grote staatshervorming doen die voor 20 jaar communautaire vrede zal brengen.

Bart met zijn voorstel: hier kunnen we mee leven tot aan de volgende verkiezingen = +- 4 jaar

Dirupo: INBUVABLE!

Laatst gewijzigd door EddyBal : 3 november 2010 om 09:54.
EddyBal is offline  
Oud 3 november 2010, 09:53   #2098
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...

Paulus.
Ze hebben veel lawaai gemaakt!

djimi.
djimi is offline  
Oud 3 november 2010, 09:58   #2099
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Nogal zoiets: de schending van de beroepsethiek. Wat gaat Olijke Bart nog allemaal uitvinden om medelijden te kunnen opwekken voor zijn persoontje.Hoe is het mogelijk. Als mensen zoals Dewever ooit aan de macht zouden komen, dan zijn we terug naar af.

Laatst gewijzigd door system : 3 november 2010 om 10:01.
system is offline  
Oud 3 november 2010, 10:03   #2100
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogal zoiets: de schending van de beroepsethiek. Wat gaat Olijke Bart nog allemaal uitvinden om medelijden te kunnen opwekken voor zijn persoontje.Hoe is het mogelijk. Als zo mensen als Dewever ooit aan de macht zouden komen, dan zijn we terug naar af.
U vindt het natuurlijk beter dat Jan Vlaming generatie op generatie blijft betalen voor Wallonië en in wezen door de Franstaligen onderdrukt wordt.

Dat is uw goed recht. Maar het is eveneens het goed recht van Jan Vlaming om te zeggen dat het niet eeuwig kan blijven duren.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 3 november 2010 om 10:03.
Paulus is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be