![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och kom, hij vindt zichzelf toch zo belangrijk.
![]() |
#702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 november 2010 om 20:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#704 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#705 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#706 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge weet goed genoeg wat ik bedoelde; het staat er klaar en duidelijk. En dat is: meer scheiding van kerk en staat; zeker op het vlak van besteding van belastingscenten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat gij exact het zelfde zegt als het bericht waarop ge reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen, die gebouwen zijn geen eigendom van de Kerk. Die gebouwen zijn eigendom van de staat. En dus onderhoudt de staat haar eigen patrimonium "met onze belastingen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#710 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#712 |
Banneling
|
![]() Het wordt tijd dat het posten van niet-nederlandstalige teksten zonder passende vertaling strikt verboden wordt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#713 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie heeft er in april carte blanche gegeven aan Peter Adriaanssens ? Wie heeft er omtrent de problematiek van seksueel misbruik meteen open kaart gespeeld ? Inderdaad aartsbisschop Leonard.
Wat de commissie Adriaansens gedaan heeft, heeft geen enkel andere instantie voor elkaar gekregen, noch binnen het gerecht, noch binnen de seculiere zorgverlening.... Dat mag duidelijk eens gezegd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#714 |
Banneling
|
![]() Toch wanneer die door een inconsequente VB-er worden gepost.
Laatst gewijzigd door ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds : 3 november 2010 om 21:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik een vertaling vinden dan geef ik u die graag door. Ondertussen doen we het eventjes met de Franse tekst, waarover ik graag uw inhoudelijke repliek hoop te kunnen lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vermits jij bepaalt wat al dan niet inhoudelijk is, bedoel je waarschijnlijk een repliek waar jij het mee eens bent.
![]() |
#717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geenszins. Ik discussieer graag met mensen die iets inhoudelijks te zeggen, ook dan wanneer ik hun inzichten niet deel. Loos gewauwel zoals we vaak van u lezen, is echter iets heel anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Staatssecretaris
|
![]() Zipper, ik begrijp niet waarom je met zulke Godsdienstwaanzinnigen nog in discussie probeert te gaan. Zij hebben toch altijd Het Grote Gelijk, verspil je tijd toch niet met kerkslaven.
![]() |
#719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een beetje onbevooroordeeld naar deze afgelopen discussie merkt dat niet de zogezegde "Godsdienstwaanzinnigen" niet tot een inhoudelijke discussie kunnen komen, maar wel mensen als u. Tot nu toe beperkten uw bijdragen zich tot het herhalen van eenzelfde mantra. Enig inhoudelijke reactie op wat mgr. Léonard echt heeft gezegd en geschreven, is nergens van uw hand te vinden. Ik vermoed dan ook dat u niet eens de moeite nam de bronteksten die ik hier allemaal heb geplaatst, door te nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |