![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1381 |
|
Banneling
|
Deze outfit vind ik wel leuk eigenlijk. Nu maar hopen dat er geen baardmans achter dat gordijn zit ! Die zich in Iran laten " bijwerken " heeft. Volgens Khomeini is dat toegelaten.
|
|
|
|
|
|
#1382 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uw eerste reactie was behoorlijk positief, los van de vraag of ze zich hebben geïdentificeerd.
|
|
|
|
#1383 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wie tegen A is, is niet noodzakelijk voor B. Hij kan ook voor C zijn, of D, of E of eventueel voor 1 of 2 of 3, etc. Citaat:
|
|
|
|
|
#1384 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het was tegen een betuttelende overheid. Het was voor de individuele vrijheid tegen staatsinmenging. Het was voor dedramatisering en tegen hysterie. U toont aan dat aan dat soort acties behoefte is.
|
|
|
|
|
#1385 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor haar staat vrijheid en westerse normen centraal ( waar ik haar overigens bijtreedt ) maar zijn tevens op één of andere bizarre manier hetzelfde. Dat wilt dus in het kort zeggen dat je je volledig moet inrichten naar wat volgens haar dan een consensus is hoe je behoort te gedragen, te kleden ed...niks afwijkend en zeker niet gebruik makend van de elementaire rechten moesten die enigszins de deur openen om net van die norm af te wijken...en dan is, er vreemd genoeg, plots sprake van vrijheid. Misschien leg ik het hier verkeerd uit en heb ik ze niet goed begrepen maar daar kwam het toch alleszins wat op neer. Een concreet voorbeeld dat ik me nog heel goed kan herinneren ging over het al dan niet opnemen van rechten... zo behoorde moslima's de gelijkheid tss man en vrouw gedwongen opnemen teneinde zich in regel te stellen met de Belgische wetgeving. Allemaal zeer bizar en zeer verwarrend. |
|
|
|
|
|
|
#1386 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volstaat dat creatuur in huis te halen en een paar jaar op een regime van kraantjeswater te zetten |
|
|
|
|
|
|
#1387 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1388 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je het antwoord gegeven in de vorm van een rapportage op mijn vraag..dat sluit automatisch de eerste optie uit... Een oude knol dus die forumleden wil betoveren met woordspelletjes en vragenlabyrinten.. Rapporteer het maar..hypocriet achterbaks wijf..iemand die 2 stenen kan laten vechten zeggen ze bij ons..een intrigant ..een manipulator..een inslecht mens Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 november 2010 om 14:39. |
|
|
|
|
|
|
#1389 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In feite vind ik dit hier maar een saai forum geworden in dat anderhalf jaar dat ik weg was.
Is Stalinisme dan toch zo creatief beperkend? zal wel hé. ge moet niet alleen een "forum" hebben waar mensen willen praten, ge moet ook nog de mensen vinden die er op WILLEN praten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 november 2010 om 14:53. |
|
|
|
|
|
#1390 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1391 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen, we moeten een agressieve, gevaarlijke godsdienst de kans geven om overal haar kledijvoorschriften op te leggen, ook in andersmans land! Geef mij maar het gedoe van "onze staat". |
|
|
|
|
|
|
#1392 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij ons of in die landen van waaruit de hoofddoekjes gepromoot worden? |
|
|
|
|
|
|
#1393 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een godsdienst kan niet genoeg "ondergraven" worden: dat is een pest voor de mensheid. Een gluiperige vorm van dictatuur, zoals we ze ook wel in onze geschiedenis en in onze landen hebben gekend. Wanneer Leonard nu raaskalt, zie wat er gebeurt! Zo ver staan de anderen nog niet...
|
|
|
|
|
|
#1394 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die vraag is gewoon te stom om een antwoord te (blijven) op geven.
|
|
|
|
|
|
#1395 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je in andersmans land af komt met regeltjes waar die mensen niets mee te zien hebben dan bemoeilijk je zelf je eigen emancipatie en ben je zelf de oorzaak van de eventuele gevolgen. Je blijft dan beter waar je was of thuishoort.
Laatst gewijzigd door andev : 5 november 2010 om 15:36. |
|
|
|
|
|
#1396 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als de moslims eindelijk hetzelfde gaan doen met hun islamdictators is hun probleem ook opgelost. |
|
|
|
|
|
|
#1397 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar zit het probleem? |
|
|
|
|
|
|
#1398 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar voor bepaalde geborneerde lieden is een antwoord maar een antwoord als het past in hun kraam. |
|
|
|
|
|
|
#1399 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof dat niet de volgende stap zou zijn van zodra ze hun zin krijgen met hun hoofddoekjes! Van zodra die kerels zien dat hun opdringerigheid succes heeft zijn ze helemaal niet meer te houden! We kunnen meteen nog een hele resem "eisen" bedenken die ze uit hun mideeleeuws achterlijke "godsdienst" zullen opdissen. Jij toch ook?
Islam rules the world! |
|
|
|
|
|
#1400 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil die vrouw studeren of gaan werken, dat ze haar hoofddoek afzet! Ze kan ook terug naar een islamland waar de Taliban haar naar school zal brengen... Wat is er belangrijker voor mij: dat ik verder overal in mijn blootje loop of ga studeren? Wat moet ik daar op antwoorden? |
|
|
|
|