![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Aan alle facialbook groepjes :
DON'T FEED THE (mediageile) TROL.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Pim Fortuyn werd daadwerkelijk vermoord door opruierij van het establishement.
Dit heeft hij nog duidelijk in Jensen gezegd. Werden deze opruiers gestraft denk Of werd er ook maar één actie ondernomen om deze opruierij te laten stoppen ? Helemaal niets, zelfs na de moord werd er niemand gestraft ! Een goed verstaander weet hoe alles in elkaar zit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De menselijke vrijheid bestaat niet (in gerechterlijke kringen) Dus als ik Vermassen vermoord, dan ga ik ook vrijuit. Hoera! Laatst gewijzigd door eno2 : 9 november 2010 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clothemans is misschien ook veroordeeld dankzij de aanhoudende opruiende kritiek tegen haar persoon via de media ?
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Tja, doodsbedreigingen kunnen natuurlijk nooit in een rechtstaat.
Maar Vermassen heeft het er toch wel vingerdik opgelegd dat zijn show op dat proces verkeerde gevolgen zou hebben. De benadering van zijn cliënten met de jury vb. Hij is te ver gegaan in zijn show. Je moet rekening houden dat niet iedereen labiel is. En als ook niet labiele personen aanvoelen dat er iets grondig fout is, ontstaan dergelijke ongewenste neven effecten. Laatst gewijzigd door giserke : 9 november 2010 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zullen wel geen naamloze bedreigingen zijn? Want Vermassen gelooft niet in anonieme brieven hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Europees Commissaris
|
![]() Van welke planeet kom jij eigelijk? Reageer jij misschien hetzelfde op aanmoedigingen en bedreigingen?
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als hij iets van waarde in zich heeft zou hij ook beklag maken over die facebook groepen die hem verdedigen...Zou hij de stichters van die pagina's ook bedreigen?
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wie fans heeft, heeft ook critici. Iets waar de meeste bekende medemensen redelijk goed mee weten om te gaan, al slaan ze af en toe wat opdringerige fotografen op hun muil. Dat Vermassen politiebescherming krijgt voor ontvangen doodsbedreigingen, daar heb ik weinig problemen mee, en dat ze die tot het bot onderzoeken ook niet. Maar dat hij op zijn minst 20.000 mensen de mond probeert te snoeren via een zeer twijfelachtige juridische dreiging, en dat probeert te linken aan die bedreigingen, dat is erover. En niet alleen is dat erover, maar het werkt ook compleet averechts. Het doet de storm rond zijn optreden alleen maar toenemen, niet bedaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Over contraproductief gesproken.
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maar 't gaat vooral over wat je niet wilt weten ![]() Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Proficiat voor je spontane bekentenis. Op naar de vrijspraak Els, Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Zonder enige twijfel.
Wat ik wel weet, is dat Els Clottemans schuldig aan moord is, daar kun je geen gram aan veranderen, en dat ergert je veel meer dan je wil toegeven. Haar veroordeling hindert mij niet hoor, hopelijk zal ze nog een lange tijd vertoeven tussen vier muren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Europees Commissaris
|
![]() En waar heb ik de discussie verlaten? Ik dacht dat ik recht op een argument antwoordde.
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik kan wel begrijpen dat het na een tijd zeer ernstig op zijn zenuwen begon te werken, zeker omdat hij niets misdaan heeft. |
||
![]() |
![]() |