![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slippery slope. En dan nog : paasei en kerstboom lopen m.i. niet het risico verboden te worden. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() België maakt zichzelf tot risee van de wereld
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onze beschaving ligt bijna op zijn gat door de slippery slope van de islamisering met de bereidwillige medewerking van roodgroene wij-verachten-onszelf-collaborateurs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een gezever dat document. De manier van "En nu gaat ge wa verdraagzamer zijn, of we laten u dokken of draaien u den bak in." gaat echt wel bevorderlijk voor wederzijds respect zorgen.
Zorg er eerst eens voor dat alle vooroordelen onderzocht worden, en zie of ze correct of compleet van de pot gerukt zijn. En wijs dan eens iedereen op zijn verantwoordelijkheden, allochtoon of autochtoon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En gewone referenties zijn dan eigenlijk ook onbruikbaar?
![]() |
#268 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooroordelen zijn per definitie onjuist daarom heet het ook voor-oordelen (men velt reeds een oordeel vooraleer men de werkelijkheid kent).
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 9 november 2010 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die mogen gerust met mij en met België lachen. Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() ...
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 9 november 2010 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
The veil reflects a refusal to integrate, and its spread in Europe is a very clear indicator of the spread of Islamism. Therefore, intellectuals who defend it, in an attempt to be understanding and compassionate, are in fact promoting Islamism: "The French intellectuals who oppose the banning of the veil in secular schools must understand that they are supporting Islamic dictatorships Chahdortt Djavann: The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse, Should Be Outlawed http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=14892&start=0
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 9 november 2010 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is het principe dat me dwars zit. Mensen horen niet voor genomen te worden op basis van hun afkomst of kleur. Ze horen ook niet gediscrimineerd te worden om die reden. Het is ook allemaal heel subjectief. Bij een sollicitatie wordt echt niet alleen gekeken naar je vroegere prestaties of jobs. Het gaat ook om hoe je over komt bij je sollicitatie, welke antwoorden je daar geeft, of je in het team kan passen,... Dat zijn ook zaken waar afkomst en kleur geen rol bij mag spelen. Maar het valt gewoon niet te objectiveren. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat een team iemand met een kleurtje MOET aannemen waarvan men het gevoel heeft dat die niet goed zal passen in het team, en dat ze iemand moeten laten gaan beter zou passen in het team, maar 'helaas' vlaamse roots heeft? Ik vraag me ook af of dat écht leidt tot een betere samenleving. Een pas afgestudeerde autochtoon die naar een sollicitatie gaat en daar een pas afgestudeerde allochtoon uit haar jaar in de wachtkamer ziet zitten kan al gewoon terug naar huis gaan: 't gaat toch verplicht naar de allochtoon. 'k Betwijfel ook of de allochtoon zélf dat zo tof vindt, gewoon aangenomen worden op basis van je kleur of afkomst. Dat heeft toch wel perverse gevolgen: als autochtoon moet je maar gewoon hopen dat er zich geen allochtoon aandient. Da's toch zielig? M'n laatste job heb ik gekregen, ook al was er een kandidaat die veel sterker was op papier dan ik. Maar als er een allochtoon was die even goed was geweest op papier dan had ik kunnen fluiten naar de job waarvoor ik me de voorbije 3 jaar al uit de naad had gewerkt? Iets lijkt me toch niet helemaal eerlijk. De ene oneerlijkheid (geweigerd worden omdat je allochtoon bent) vervangen door de andere oneerlijkheid (geweigerd worden omdat je autochtoon bent) lijkt me toch geen oplossing. EN te leiden tot bijkomende spanningen. Diegenen die van slechte wil zijn en geen allochtonen willen aannemen vinden er trouwens toch wel wat op hoor.
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is zo een bepaalde woordvoerder die onlangs zijn ontslag ingediend heeft. Moet die dan ook gaan solliciteren zonder dat hij kan zeggen: "ik ben de ex-woordvoerder van Leonard"? Ken zo iemand die in een familiebedrijf werkt en serieus bekend is in de omgeving van dat bedrijf (en eigenlijk tot ver buiten dat bedrijf). Als hij daar geen zin meer in heeft of het familiebedrijf stopt ermee en hij heeft geen zin om het alleen over te nemen, mag hij dan niet gaan solliciteren met "ik ben X, ge weet wel, van bedrijf Y, en ik kom mij hier aanbieden"? Die wordt zonder aarzelen meteen aangenomen waar hij zich ook aanbiedt, maar hij mag niet meer duidelijk maken wie hij is? allez, het maakt van nu af aan dus niet meer uit of je naamsbekendheid en enige faam verwerft, alles anoniem ![]()
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() Na de implosie van het communisme hebben de linkse rakkers een nieuwe dada gevonden: oerconservatieve religieuze bigotterie met een gekleurd tintje ofte de monoculturele, homogene ieslaaaaaaaaaaam. Het best bij hen passend vehikel om hun oude droom waar te maken, nl het vernietigen v d Westerse beschaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() ... en voor de PVV. Wilders kan de lol niet op. Hij gaat er vast ne flinke "lap" op geven.
![]() |
#279 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
(2) De meeste migranten komen niet uit islamitische landen. De meeste migranten komen uit buurlanden, landen uit de EU, landen uit Oost-Europa, uit de VS, uit China en ook uit Marokko, Turkije en Congo. Het aandeel moslims daarin is redelijk beperkt. (3) Ik heb geen kristallen bol. En zolang u mij de lottocijfers niet correct voorspelt heeft u er wellicht ook geen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 10 november 2010 om 01:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=99 |
|
![]() |
![]() |