Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2010, 01:42   #1661
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En heb je daar ook bronnen voor? (een linkje naar de onderzoeken die dat 'bewijzen' zou écht interessant zijn)
Had ik toch gepost? kijk: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1655

Citaat:
Wat is er verkeerd aan mijn opmerking? Heb jij buiten van aids ooit al van een ziekte gehoord dat veroorzaakt is door retrovirussen en dat pas na 10 a 15 jaar doorbreekt?
Bekijk eens deze documentaire: http://video.google.com/videoplay?do...3917997460212#

Of is het zo dat je de gedachtengang van Leonazi volgt?
Ik ga nog meer website links hier posten.

http://www.orgonelab.org/hiv_aids.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/HIV_and..._cause_of_AIDS
http://en.wikipedia.org/wiki/HIV_and...developed_AIDS
http://kidshealth.org/parent/infections/std/hiv.html
http://www.duesberg.com/papers/ch2.html

Nu, ik ga echt niet gaan beweren dat dit de juiste info is, maar het zou verklaren waarom er nog zoveel doden zijn terwijl ze al van 1998 schijnen te weten wat het is.

Laatst gewijzigd door openeye : 10 november 2010 om 01:47.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 01:45   #1662
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt Bekijk bericht
Maar als ik dat interpreteer als een oproep tot een wat conservatievere algemene sexuele moraal (zonder daarbij in de extremen van Colen te vervallen) dan denk ik wel dat de maatschappij daarmee beter af is dan ze nu is.
Ja idd , terug naar het Victoriaanse tijdperk. Dit keer mét sluiers cq burka? Kuisheidsgordeltje erbij en dan de sleutels weggooien.

Ja ik denk dat de natuurlijke achterban van het VB, de hoerenlopende, parenclub bezoekende en gangbangende witte onderklasse, daar echt op zit te wachten. Sex nu ook gereguleerd door de overheid.

Ik zou zeggen, VB zet die noodloketten maar vast in elkaar, want dat gaat stormlopen met al die nieuwe leden.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 01:46   #1663
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De PVV is daarentegen de grootste partij bij de NL homo's:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8...__.html?p=25,1

Maar misschien gokt het VB op alle pedo stemmen. Ik bedoel dit is wel Belgie natuurlijk. En die mannen kunnen stemmen he, want vastgezet worden ze niet.
Ook u kunt blijkbaar niet op een volwassen manier discussiëren. U gelooft wat u wilt natuurlijk.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 01:53   #1664
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja idd , terug naar het Victoriaanse tijdperk. Dit keer mét sluiers cq burka? Kuisheidsgordeltje erbij en dan de sleutels weggooien.

Ja ik denk dat de natuurlijke achterban van het VB, de hoerenlopende, parenclub bezoekende en gangbangende witte onderklasse, daar echt op zit te wachten. Sex nu ook gereguleerd door de overheid.

Ik zou zeggen, VB zet die noodloketten maar vast in elkaar, want dat gaat stormlopen met al die nieuwe leden.
Denk je nu echt dat er zoveel verschil is tussen de vld, spa, ... etc en het vb? Ze zijn allemaal gebeten door hetzelfde monetaire en dezelfde staatsstructuren. Snap niet waarom mensen zoveel verschil in ze zien. Geen van al die partijen wensen dat de mensen zich bemoeien met staatszaken. Het is daarom dat we onze opinie moeten spuien op een forum, wat toch geen gevolg heeft.
Oud 10 november 2010, 01:53   #1665
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Dit is gewoon een belachelijk schaamlapje voor homohaat.
Kenmerk van homo's is nu eenmaal dat ze homoseksuele relaties hebben, zeggen dat je niets tegen homo's hebt, maar tegelijk hun relaties als minderwaardig of onnatuurlijk verklaart is je reinste schizofrenie.
Alsof ik zou zeggen : "ik heb niets tegen vegetariërs, alleen moeten ze wel beseffen dat het alleen eten van groenten onnatuurlijk is, en minderwaardig, en als ze bloedarmoede krijgen is dat een vorm van immanente gerechtigheid..."
Met dan nog dat verschil dat ik ervan uitga dat iemand wel er bewust voor kiest om vegetariër te worden, maar niemand zijn seksuele voorkeur kiest.
Niemand verbiedt homo's om een relatie te hebben. Waar velen wel moeite mee hebben, is dat homo's een huwelijksverbond kunnen aangaan dat op gelijke voet staat met een huwelijk tussen man en vrouw, en dat homo's kinderen kunnen adopteren. Indien dat discriminatie zou zijn, zijn landen als Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Australië, Brazilië, Italië, Finland, Japan, Zuid-Korea, Oostenrijk, Malta, Estland, Hongarije, de Verenigde Staten, Ierland, Griekenland, Tsjechië en Chili dan allemaal gruwelijke, klerikale, discriminerende staten? Al deze landen laten (net zoals het overgrote deel van de wereld) namelijk geen homohuwelijk toe.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 02:10   #1666
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Seks, laat staan een seksuele moraal moet niet door de overheid geregeld worden. Wie beweert dat?

Overigens is het nogal bedenkelijk om elke oproep tot een seksuele moraal af te doen als een wereldvreemd anachronisme. Ook wetenschappers hebben al meermaals gesteld dat condoomgebruik onvoldoende is om aidsepidemieën in te perken. Seks loskoppelen van liefde (iets dat een normale mens-mens relatie overstijgt) heeft nefaste gevolgen, en de natuur reageert.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 07:04   #1667
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Niemand verbiedt homo's om een relatie te hebben. Waar velen wel moeite mee hebben, is dat homo's een huwelijksverbond kunnen aangaan dat op gelijke voet staat met een huwelijk tussen man en vrouw, en dat homo's kinderen kunnen adopteren. Indien dat discriminatie zou zijn, zijn landen als Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Denemarken, Australië, Brazilië, Italië, Finland, Japan, Zuid-Korea, Oostenrijk, Malta, Estland, Hongarije, de Verenigde Staten, Ierland, Griekenland, Tsjechië en Chili dan allemaal gruwelijke, klerikale, discriminerende staten? Al deze landen laten (net zoals het overgrote deel van de wereld) namelijk geen homohuwelijk toe.
Ja.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 07:09   #1668
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Seks, laat staan een seksuele moraal moet niet door de overheid geregeld worden. Wie beweert dat?

Overigens is het nogal bedenkelijk om elke oproep tot een seksuele moraal af te doen als een wereldvreemd anachronisme. Ook wetenschappers hebben al meermaals gesteld dat condoomgebruik onvoldoende is om aidsepidemieën in te perken. Seks loskoppelen van liefde (iets dat een normale mens-mens relatie overstijgt) heeft nefaste gevolgen, en de natuur reageert.
Dit is de Léonard-visie in een ander kleedje maar even walgelijk. Sex mag dus enkel als het gekoppeld is aan liefde. Indien je sex zonder liefde bedrijft "reageert de natuur". Met andere woorden: dood aan de zondaars!

Onvoorstelbaar om zo'n achterlijke stellingen te lezen, ik geloof amper mijn ogen. Want stel dat jouw stellingen zouden waar zijn, jongen toch, je kon de straat niet meer op want je zou overal over de lijken van de zondaars struikelen.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 10 november 2010 om 07:16.
Oud 10 november 2010, 07:10   #1669
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ja.

Ik ben het voor een keer eens met u ..
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 07:12   #1670
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik ben het voor een keer eens met u ..
1 traan druppelt langs mijn wang van ontroering!

Hot Marijke

Oud 10 november 2010, 07:12   #1671
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Dus jij mastrubeert uit liefde ??
Oud 10 november 2010, 07:14   #1672
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dus jij mastrubeert uit liefde ??
Uiteraard! Met zijn broek op zijn enkels staat hij te rukken voor de portretten van de paus, Léonard en Alexandra.

Hot Marijke

Oud 10 november 2010, 07:15   #1673
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Looool
Oud 10 november 2010, 07:17   #1674
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vermoed dan ook dat de anti-homolijn van het VB de witte onderklasse niet heel veel kan schelen.
Inbreken in liberalere gedeeltes van het (rechtse) middenklassse electoraat wordt wel steeds lastiger.

Maar misschien is het archaische homostandpunt van het VB gewoon een geniale move om de groep van radicale moslims voor zich te winnen.

Er zijn in ieder geval veel gelijkenissen ...
Oud 10 november 2010, 08:19   #1675
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als seks, en seksuele moraal, NIET door de staat moet worden geregeld, dan ga JIJ NIET blij zijn. Dat wil namelijk zeggen dat alle verwijzingen naar seks en seksuele moraal, uit het strafwet verdwijnen. Dan is pedofilie plots niet meer strafbaar. Is het homohuwelijk NIET een uitzondering, maar zit dat mee in de regeling van het "huwelijk". En eigenlijk wordt dan ook het huwelijk afgebroken, want dan kan iedereen met meer dan één partner trouwen. Als je dan eigenlijk het huwelijk nog wettelijk wil regelen, want dat is toch ook maar een levenslang sex contract. Overspel bestaat dan niet meer...Verkrachting misschien er toch maar inlaten? Of mag iedereen zijn moraal aan anderen opleggen, en moeten de vrouwen maar gewillig zijn?

Allee, we gaan nog een echte vrijheid tegemoet.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 09:34   #1676
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

De nagel op de kop! Zeker weten dat er in de achterban van het VB méér hoerenlopers en gangbangende PR- & sexclubliefhebbers zijn die lekker uit hun bol gaan dan Jezus-van het-kruis-biddende frigide seuten & gefrustreerde sukkels die enkel sex-gekoppeld-aan-liefde beleven.

De enige grens die er getrokken moet worden qua sexuele moraal is dat de betrokken personen meerderjarig zijn, dat het vrijwillig gebeurt en dat er geen enkele vorm van criminaliteit in het spel is. Eens die voorwaarden voldaan zijn is het UITERAARD vrijheid en blijheid voor de liefhebbers. Er is niks fout aan een plezante orgie, iedereen staat vrij om zijn/haar vrije tijd te spenderen hoe hij/zij dat wenst.

Duidelijk is dat GEEN ENKELE voorwaarde voldaan wordt door pedogeestelijken die kinderen - meestal ongestraft! - verkrachten. Als er één instituut HAAR BEK MOET HOUDEN over sexuele moraliteit is het wel duidelijk deze hypocriete kerk én haar blinde fans die hier even komen vertellen hoe je moet leven!

Hot Marijke

Oud 10 november 2010, 09:45   #1677
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Het is bewezen dat aids echt niet van het verspreiden van retro virussen komt. HIV is zo een retrovirus. Het is volgens statestieken zo dat aids vooral in de gay community voor komt omdat daar enorm veel synthetische drugs gebruikt wordt.
Ik zou zeggen: laat u eens goed kontneuken door een seropositieve man om uw stelling proefondervindelijk te onderbouwen. Ik hoor het daarna graag van u.
Oud 10 november 2010, 10:01   #1678
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door openeye Bekijk bericht
Wat is er verkeerd aan mijn opmerking? Heb jij buiten van aids ooit al van een ziekte gehoord dat veroorzaakt is door retrovirussen en dat pas na 10 a 15 jaar doorbreekt?
Bekijk eens deze documentaire: http://video.google.com/videoplay?do...3917997460212#
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_T...tropic_virus_1
In zeldzame gevallen veroorzaakt het kanker 40 tot 60 jaar na de overdracht van het virus.
http://en.wikipedia.org/wiki/XMRV
geassocieerd met prostaatkanker en chronisch vermoeidheidssyndroom
en dan de belangrijkste, een partieel enkelstrengig DNA-virus: http://en.wikipedia.org/wiki/Hepatitis_B_virus
Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.
Pieke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2010, 10:24   #1679
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
In zeldzame gevallen veroorzaakt het kanker 40 tot 60 jaar na de overdracht van het virus.
en dan de belangrijkste, een partieel enkelstrengig DNA-virus: http://en.wikipedia.org/wiki/Hepatitis_B_virus
Ik vind een diepgaande discussie over AIDS hier wel serieus off-topic. Komt het van apen, is het een uit de hand gelopen experiment? Allemaal heel boeiend maar deze verschikkelijke SOA komt hier enkel ter sprake omdat Léonard en zijn verstarde fanclub vinden dat het een immanente rechtvaardigheid is dat je AIDS krijgt door het leiden van een losbandig sexleven, dat is immers des Duivels.

Tegelijkertijd mag je ook géén condooms gebruiken, dat is eveneens des Duivels. Terwijl de échte Duivels hun pedopastoors zijn: deze gerespecteerde heren verkrachten condoomloos kinderen die vanwege hun prille leeftijd geen enkel risico meebrengen om Gods Dienaars te besmetten. Goe gezien!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 10 november 2010 om 10:27.
Oud 10 november 2010, 13:49   #1680
openeye
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje Bekijk bericht
Ik zou zeggen: laat u eens goed kontneuken door een seropositieve man om uw stelling proefondervindelijk te onderbouwen. Ik hoor het daarna graag van u.
Hmm, je mist de point volledig. Maargoed verwacht niet anders. Massamedia kan je voeren wat ze willen, je zal proberen om zo weinig mogelijk zelf over na te denken.

Citaat:
Achzo en wat bewijs hebben ze dat het effectief veroorzaakt is door die HTLV-I virus? Anti-lichamen? Zoals andere niet mainstream dokters vermoeden dat kanker een uitzaaiende schimmel is?
Citaat:
Ik vind een diepgaande discussie over AIDS hier wel serieus off-topic. Komt het van apen, is het een uit de hand gelopen experiment? Allemaal heel boeiend maar deze verschikkelijke SOA komt hier enkel ter sprake omdat Léonard en zijn verstarde fanclub vinden dat het een immanente rechtvaardigheid is dat je AIDS krijgt door het leiden van een losbandig sexleven, dat is immers des Duivels.
Ach, wat voor nut heeft het om tijd te steken in die achterlijken? Iedereen met verstand weet toch dat die gast totaal gestoort is en zijn mening op geen enkele basis is gestoelt dan wat hem is aangeleerd in zijn priesterschool. Het is een schaap in een kudde, meer niet.Laat ze maar doen, zolang dat die schapen die in god geloven en met hun tengels van de kinderen afblijven kunnen we van mij part massa zelfmoorden organiseren. Dan zijn we er in ieder geval vanaf.

Laatst gewijzigd door openeye : 10 november 2010 om 13:52.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be