![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat de goede kant uit in Kortrijk !!
Lees de artikels hieronder; ze komen uit dezelfde krantengroep, maar toch is er een klein verschilletje: één zin is weggelaten voor niet-Kortrijkzanen. Hoe de slachtoffertjes van de diefstal ervoor staan, dat interesseert de heren journalisten en redacteurs geen fluit. Je zal maar een jongetje van een jaar of tien twaalf zijn, en je scoutscentjes moeten afgeven onder bedreiging van een mes. De flikken van Kortrijk zullen tijdens de 'belaging' wel gedacht hebben aan hun echtgenotes, dochters, zonen thuis, en ne keer gevloekt hebben met de bedenking: hoe gaat dat eruit zien binnen tien jaar ? link voor de tweede tekst: http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=8500 Uit de "papieren krant" De standaard: Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=8500 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 10 november 2010 om 09:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() zucht... ik ben echt oprecht ongerust over de toekomst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Ruilen met die van Maastricht?
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/La...nen-ruilen.htm PvdA-burgemeester Gouda wil probleemgezinnen ruilen dinsdag 9 november 2010 07:52 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The best is yet to come...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss een extra speeltuintje zetten of een nieuw voetbalveldje aanleggen , dat deden ze in Antwerpen ook ...
Ah ja , dat hielp niet , sorry ... ![]() Maar er ligt wel minder hondenkak op straat dus de maatregelen tegen overvallen en zo hebben toch resultaat ... ![]() Laatst gewijzigd door manta : 10 november 2010 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Als ik enig geloof mag hechten aan de waarschuwing van onze anti-fascisten dan de kans heel groot de de jeugd er niet zo bij zal hangen als op bovenstaande foto maar zoals op onderstaande:
![]() Laatst gewijzigd door Mahalingam : 10 november 2010 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel vermits het minderjarigen zijn. Volwassenen zouden voor die gewapende roofovervallen 15 jaar bak krijgen.
Deze jongens zullen een abonnement van de plaatselijke voetbalclub krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Er zijn ouwe zwartzakken genoeg die al een stijve krijgen van het idee dat de jeugd er zo bij zou lopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er geen priester bij loslaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() fotootjes van extremen zullen weinig verhelpen dat ouders geen verantwoordelijkheid meer opnemen voor hun kinderen.
![]() |
#12 |
|
![]() Ik zou best ook zo'n ouders willen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou zo ver niet gekomen zijn moest onze eigen jeugd niet zijn opgevoed met dat burgerlijk-pacifistisch mietjesgedrag. Bij een volgende ontmoeting moeten ze die 'probleemjongeren' gewoon thuis eens gaan opwachten met wat baseballbats of zo, kwestie van eens een deftige opvoeding te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Dat wens ik u toch niet toe, het hebben van ouders die heropgevoed moeten worden. Ik zou me als kind eerder schamen mocht ik door zulke ouders verwekt geweest zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waren dat de eerste 'rode valkjes' ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben van Kortrijk, en heb niets gehoord van die "belaging" van het politiekantoor. Zo straf zal die "belaging" niet geweest zijn. Ik zal me zeker nog informeren. Een ander voorbeeld van die adequate voorstelling. Het nieuwsblad bericht http://www.nieuwsblad.be/article/det...&postcode=8500 Lees zeker ook de reacties. En de weergave van de gemeenteraad door een burger http://axelweydts.wordpress.com/live...raad-kortrijk/ Over een maand of 2 het goedgekeurde verslag op de site van Kortrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt er niets van gehoord .... en ik ben dit weekend niet buiten geweest, dus geen regen gezien, dus dat zal wel meevallen met die overstromingen ... maar ik zal me zeker nog informeren hoor !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees wat jij er zelf van maakt, van die "belaging". Mocht het werkelijk iets ernstigs geweest zijn, zou het toch wel de ronde doen in Kortrijk. Jij stelt er je geen vragen bij dat slecht 1 krant dit opneemt in haar berichtgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |