![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen zijn nooit braaf geweest, soms moest wel de schijn hoog opgehouden worden, in andere tijdperken kon men meer uitkomen voor de lusten. Maar katholieken hebben natuurlijk liever de schijnheilige periodes : zoveel mogelijk het lichaam bedekt, prediken over de eeuwige trouw en het celibaat, en dan als het goed donker is meneer pastoor die in het geniep de bordelen gaat bezoeken. Katholiek = hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1702 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1703 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Anderzijds heb je gelijk wat betreft verkrachtingen. Al gaat dit verder dan een seksuele moraal natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1704 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1705 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1706 |
Staatssecretaris
|
![]() Je mag mensen die al eens spellingsfouten maken daarom niet aanvallen, omdat een persoonlijke aanval niets met de discussie te maken heeft. Idem dito met uw vraag: "of gaat dat uw petje te boven?" Dat is van het genre "als je snapt wat ik bedoel": denigrerende opmerkingen met de bedoeling je al vooraf op een intellectueel hogere trap te plaatsen dan de andere discussiepartner(s). Zeer doorzichtig en not done.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 10 november 2010 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1707 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de rest moeten volwassenen ongestoord en legaal in een vrijwillige en en gelijkwaardige relatie hun ding op sexueel vlak kunnen doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1708 | |
|
![]() Citaat:
Het sluit minder geletterden of typfoutschrijvers uit van de discussie die open staat voor IEDEREEN. Niet het taalgebruik is belangrijk, maar de boodschap. Als je dat niet onder je petje krijgt, dan ben je niet correct bezig. Als je boodschappen met fouten als belediging beschouwt, kan je beter zelf wegblijven, want ze zullen BLIJVEN komen, die fouten. MIJ storen ze niet. Ik lees de BOODSCHAP.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1709 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1710 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On topic graag:
Citaat:
Ergo, kan iemand mij uitleggen waarom de enige oppositie partij van Vlaanderen in zee gaat met pedo-goedpraters/homo-bashers? Wat is de ratio van deze koers? Vooral reacties van VBers zelf graag, want die zullen hier toch zo hun ideeen over hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1711 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal jij dan gelukkig zijn ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1712 |
Minister
|
![]() From: T**** ****
Sent: Thursday, November 04, 2010 9:40 AM To: ****@hotmail.com Subject: RE: partijstandpunt over steun aan leonard Geachte heer ******, Wij hebben uw vraag in goede orde ontvangen, waarvoor onze dank. Het betreft hier weldegelijk de persoonlijke overtuiging van de betrokken mandataris en medewerker. Als niet-confessionele partij is het niet aan het Vlaams Belang om onvoorwaardelijk de Kerk te steunen, noch dit instituut zonder meer aan te vallen. Elk partijlid heeft het recht om gelijk welke godsdienst of denominatie te belijden, zolang hij/zij ons Vlaams-nationaal en rechts-conservatief kernprogramma onderschrijft en met zijn/haar religieuze overtuiging de grondprincipes daarvan niet overtreedt. Ook binnen de partij moet men over deze kwestie van mening kunnen verschillen. Uiteraard hebben wij ook veel niet-gelovige leden, alsook homoseksuele militanten. Wij kunnen ons inbeelden dat zij het met de hier aangehaalde uitingen niet eens zijn, maar los daarvan dienen alle betrokkenen wel aan hetzelfde Vlaams-nationale zeel te blijven trekken. Dat men in de pers nu wil doen uitschijnen dat gans de partij de al dan niet terecht belasterde persoon André Léonard steunt en verdedigt, kan enkel maar als een zoveelste beschadigingsoperatie beschouwd worden. Op dit moment zet onze partij zich ten volle in voor de ordelijke opdeling van dit land en het bestrijden van de islamisering van Europa. Laten we ons eensgezind achter deze projecten scharen, want zij vormen de essentie van ons politiek handelen. Met vriendelijke groeten en dank voor uw belangstelling, T***** ***** 02/********* Informatiecel Kenniscentrum Vlaams Belang Leuvenseweg 21 1008 Brussel ----- Original Message ----- From: **** To: [email protected] Sent: Tuesday, November 02, 2010 9:27 AM Subject: partijstandpunt over steun aan leonard Beste, Ik kreeg deze morgen een mail binnen met het artikel in bijlage. Graag had ik hier wat toelichting over gekregen. Dit is een te zware aantijging om zomaar af te doen als "een persoonlijke mening en geen standpunt van de partij". Mijn vraag naar u is, wat doet de partij hiermee, en horen zo'n mensen binnen de partij? Vriendelijke groeten ****** lidnummer ***** Laatst gewijzigd door plakker : 10 november 2010 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan getuigen van een respect. Maar de guurste oplichters gebruiken ook ... juist, een verzorgd taalgebruik, als ze vermoeden je daarmee in de luren te kunnen leggen. Jouw stelling is daarbij nog eens een Leonard-zwaarwichtige belediging voor mensen met dyslectische en aanverwante problemen. En voor mensen, waardevolle mensen, maar die niet de gelegenheid gekregen hebben om te studeren, ofwel omdat hun iq wat lager is, ofwel voor een andere reden. Ook aan jou raad ik aan om omwille van deze uitspraak, je verontschuldigingen op dit forum aan te bieden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is mijn vermoeden dat het Belang een bepaald aantal kiezers niet uit haar rangen wil wegjagen. Ze doen dat trouwens ook met het zootje dat het negationisme zo graag belijdt, èn met notoire racisten (het genre van mensen, zoals ik nog hoorde, die spreken over bosnegers - zwarte Afrikanen - en zand- of woestijn-negers uit de omstreken van de Sahara enz.). Op zich is dat eigenlijk niet zo erg. Alle partijen doet dat. Zelfs de tsjeven zeggen dat ze geen confessionele partij zijn, enz. Ik vervolledig: op zich is dat eigenlijk niet zo erg, maar ze moeten er wel tegenkunnen dat dit als kritiek op hen gebruikt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1715 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals, waarom wil het VB dit imago naar zich toetrekken? Ik bedoel, ze zullen zeker wél aan hun electoraat appeleren met termen als 'zandneger' . Banaal misschien , maar wel effectief voor hen. Maar jezelf in de markt zetten als katholieke pedopartij.......? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1716 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1717 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar heeft u het eigenlijk over? Bent u wel nuchter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1718 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo zou zijn, én deze katholieken conservatief zouden zijn, dan zou de ostentatieve omarming van het dito gedachtengoed inderdaad rationeel zijn van het VB. Mijn, losse, indruk was echter altijd dan het VB meer dreef op de voornamelijk atheistische witte onderklasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1720 | |