![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1821 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben een grote voorstander van sociale zekerheid, ben wantrouwig tegen het kapitalisme, ik ben erg tegen racisme, ik hecht veel belang aan het milieu, ik ben tegen de doodstraf, ... Links en rechts, conservatief en progressief. Het zijn eigenlijk redelijk vage termen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1822 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Welke is de enige echte immanente rechtvaardigheid? 1 - Mijnwerkers die een stoflong krijgen en sterven 2 - Mensen die op vervuilde grond leven en dodelijk besmet worden 3 - Ratzinger, Van Gheluwe en Léonard die gelijktijdig door een Goddelijke Bliksem dodelijk getroffen worden De winnaar van deze kwis wordt de nieuwe paus!
![]() |
![]() |
#1823 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1824 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1825 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1826 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1827 | |
|
![]() Citaat:
Het zou mij ook verwonderen dat daar werkelijk een tegenargument voor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1828 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Deze retro-conservatieve stellingname is nonsens en zeer contra-productief: het verstart de geesten en elke vooruitgang wordt geblokkeerd. De politiek van het VB is daar een mooi voorbeeld van.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1829 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 november 2010 om 17:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je ondertussen al enig extremisitisch standpunt van mijnentwege gevonden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1831 |
|
![]() Eigenlijk is het eenvoudig :
we hebben nu een maatschappij waarin er respect is voor homo's, gescheidenen, gelijkheid tussen man en vrouw, enz. Als het aan de neo-conservatieven ligt gaan we terug naar een maatschappij waarin : * getrouwden niet mogen scheiden (heilig sacrament) * vrouwen terug aan de haard moeten * homo's hun geaardheid moeten verstoppen, en moeten te horen krijgen dat ze minderwaardig zijn qua seksualiteit * vrouwen terug afhangen van onbetrouwbare, natuurlijke voorbehoedsmiddelen (coïtus interruptus, eisprong berekening) * abortus weer verboden is (behalve voor verkrachte nonnen, natuurlijk...) * euthanasie enkel nog stiekem gebeurt, boven het hoofd van de stervende heen dan nog... en nog wel 1000 andere regeltjes die de samenleving honderden jaren terug in de tijd werpen. Terug naar de gezinnen van 13 kinderen, met de vrouwen als slavinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1832 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Uw 2 eerste zinnen hier zijn al een reden om uw boek niet te lezen. Het is zo waanzinnig dom en arrogant... Wanneer ik zulke onzin wil horen kijk ik wel naar het zesde zintuig, dat is tenminste nog komisch. Mensen zoals jij die persoonlijk worden en zonder enige reden iemand uitschelden, laten zichzelf niet enkel kennen op een primaire en vulgaire manier, het is ook een vorm van extremisme. Als je het niet kan halen met argumentatie, begin dan te schelden, als het dan nog niet lukt, klop erop. Typisch de eigenschappen van extremistische personen. Your style, not mine.
![]() |
![]() |
#1833 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1834 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo lang je de paradox van deze 2 woorden niet begrijpt, moet jij je ver uit de buurt van ethiek houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1835 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kots van jouw ethiek. Gesprek gesloten, genoeg tijd verspild aan jou.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hopelijk zal het indringend zaadgeurtje geen klanten wegjagen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 november 2010 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/921/Kanaal-...adinejad.dhtml
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 november 2010 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1838 | |
Banneling
|
![]() Ik ben natuurlijk geen "neo-conservatief", maar ik neem aan dat dit gewoon op Katholieken duidt, als ik de standpunten lees. Bedenkingen in rood.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1839 |
Banneling
|
![]() Er zijn standpunten waarin we overeen komen, er zijn standpunten waarin we verschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik Albrecht's bedenkingen : http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1838 , zo eens overloop, moet ik besluiten dat mijn grootmoeder meer open-minded is dan hij.