![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1881 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1882 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1883 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deal?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#1885 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat als mijn vrouw er op staat te gaan werken en carrière te maken, en ik liever thuis blijf met de keuken en de kinderen?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
#1886 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oei......
|
|
|
#1887 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als zo'n geile ouwe pastoor/bisschop z'n tikker het begaf omdat-ie z'n ogen niet van zo'n lekkere jongenskont of een koppel blote lesbiennes kon afhouden, dan is er toch wel een probleem, niet?
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 12 november 2010 om 20:39. |
|
|
|
|
|
|
#1888 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1889 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
die "bovensten" zien er beter uit
|
|
|
#1890 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
et alors ?? ik zie geen probleem met verschillen.
|
|
|
#1891 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dat zou nog niet zo erg zijn als die leiders mensen van goede wil waren. Helaas, zoals jij juist stelt, ze zijn van slechte wil. Ze discrimeren mensen op basis van geslacht, geaardheid, ras en noem maar op. Hoe de wereld, de moraliteit, de wetenschap en levensopvattingen ook evolueren en nieuwe inzichten brengen bij mensen met een open geest, de kerk en haar volgelingen blijven daar blind voor. Onvoorstelbaar maar zij blijven zweren bij hun zelfverheerlijkende sprookjes. Ze willen zelfs alle menselijke vooruitgang en verworvenheden terugdraaien naar de duistere middeleeuwen, their Days of Power and Glory. En zoals de gezonde, realistische en kritische bezoekers hier kunnen constateren, zulke hersenloze robotten vertoeven niet enkel in het vaticaan en in bisschoppelijke paleizen, hun gebrainwashte gezanten zitten ook hier op dit forum, hun misvormd wereldbeeld tot in de eeuwigheid herhalend, amen!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 12 november 2010 om 21:04. |
|
|
|
|
|
|
#1892 |
|
Staatssecretaris
|
Dan hebben jullie volgens mij een prachtige evenwichtige relatie, dat moet zeker kunnen! Volgens de pilaarbijters hier ben jij echter op z'n minst een sloef of een strandjanet. Er staat immers in hun bijbel geschreven: de vrouw aan de haard en de man uit werken. Ketters die daar van afwijken!
|
|
|
#1893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gaat ge iets uitvinden in de trant van een immanente gerechtigheid dat als abortus in het strafrecht bijft, maar het is een kloosterzuster .. oh maar ik ben verkeerd begrepen door gans Vlaanderen en Walenland, 't zal aan mijn woordvoerder liggen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1894 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga Leonard zijn voorbeeld volgen.
Tenminste, dat wat zijn radiostilte tot aan kerstmis betreft. Ik bedoel: ik ga deze draad voor bekeken houden; alles is ongeveer gezegd geweest. Ik ben wel benieuwd hoe lang het gaat duren na kerstmis, eer Leonard weer wat vuur aan een lont zal houden. Ik ben ook benieuwd naar peilingen van populariteit van poltieke partijen; hopelijk peilt men ook naar eventuele redenen van gewijzigde politieke voorkeuren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1895 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zie gewoon twee keer mannen in kledij die ik zélf nooit zou dragen.
En dat stoort mij. Ik weiger ook de andere kant op te kijken als zij passeren, of als ik daar voorbij moet. Daarom moeten zowel Gay Pride Parades als Katholieke Processies verboden worden.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 12 november 2010 om 21:49. |
|
|
|
|
|
#1896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1897 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom stoort het mij niet sloef te zijn, zolang het maar een ketterse sloef is!
|
|
|
|
|
|
#1898 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1899 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1900 | |
|
|
Citaat:
Alleen, dit zijn geromantiseerde idealen. Ridders waren vaak niet meer dan huurlingen, en er bestonden dan wel nog geen bordelen, de prostitutie voltrok zich dan in de bossen en velden. De menselijke natuur is veel taaier dan om het eender welk boekje met regels. Daarom is de huidige maatschappij veel humaner dan alles waarvoor het conservatieve katholicisme voor staat. |
|
|
|
|