![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3581 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Moesten ze bij den 'Dop' de werklozen € 200,00 meer geven, dan zou de situatie wel helemaal anders zijn. Je zou dan wel werk hebben maar, ook veel minder vrijetijd en meer dagelijkse uitgaven en verplichtingen. Als je nog steeds de hoop koestert om ooit deel uit te maken van de besloten club van de kapitalisten, dan zou ik voor deze oplossing gaan! Mensen die angstig zijn omdat ze dreigen hun werk te verliezen zijn het eigenlijk omdat het hun van het kapitalisme verwijderd. Ook op dit terrein zorgt het Kapitalisme voor miserie en verderf bij de werkende of doppende klasse! |
|
|
|
|
|
|
#3582 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nederlands, Frans, Engels, Arabisch. Fair is fair he. Maarja dat zijn geen migranten meer he. Dat zijn al Belgen.
|
|
|
|
#3583 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
We zijn volledig afhankelijk van het systeem.
|
|
|
|
#3584 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ons systeem heeft zo'n onderlaag nodig. |
|
|
|
|
|
|
#3585 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mag ik eens een eerlijk vraag stellen,weet jij wel wat jij juist schrijft,of zit jij hier maar wat te schrijven,ik weet het niet hé mijn beste
|
|
|
|
|
|
#3586 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ja, ik weet wat ik schrijf. |
|
|
|
|
|
|
#3587 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik haal uit het artikel twee fragmenten: Citaat:
Citaat:
Het 'imago' van die winkel doet helemaal niets terzake en het interesseert mij als bewoner niet. De Offerandestraat is éen van de drukste winkelstraten in ANtwerpen. Ik zie dus het probleem niet en ik zie niet hoe ze zou 'wegzinken'. Dat is een kwestie van perceptie. 2) eén van de 'imagoverlagende winkel' is de Zeeman. Het is tevens de winkel waar men om 3u 's nachts levert met een gigantische tientonner. Tegen het verkeersreglement in, dat is waar en storend voor de mensen in de buurt (want dat maakt veel lawaai) maar verdacht vind ik dat niet. Dat sommige van de kledingzaken 's nachts laden en lossen heeft alles te maken met het feit dat die winkeliers twee maal per week ook de markten doen. Dan beginnen ze soms al om vier uur 's nachts in te laden en de avond daarop lossen ze hun onverkochte spullen rond 23 of 24u. Zware dagen voor die mensen, maar verdacht? Nee. 3) 'imagoverlagend' zijn misschien de twee café's waar vooral Vlamingen zich komen bezatten en wat in de zomer tot overlast leidt, gescheld, een occasionele ruzie of vechtpartij. Integenstelling tot de kledingzaken, electrowinkels, pizzeria, restaurant, telefoonwinkel, enz. Die veroorzaken nooit last. 4) Leest u in heel het artikel ook maar iets wat van de Offerandestraat het bewijs maakt dat de multiculturele samenleving zou mislukt zijn?
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 13 november 2010 om 14:14. |
||
|
|
|
|
|
#3588 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Dat je gevaarlijke religieuze zotten die geweld een aanvaardbaar middel vinden niet alleen bij moslims terugvindt maar evengoed bij christenen. Het is met andere woorden niet eigen aan moslims.
|
|
|
|
#3589 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar wel aan het geloof,best gewoon verbannen uit de samenleving,eventueel nog enkel in de privé,dus geen kerken,moskee,hoofddoeken,en kruisbeelden in het openbaar
|
|
|
|
|
|
#3590 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3591 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Je vergeet de synagoge, de keppel, shaytel, sjtreimel, Hare Krishna's, etc.
|
|
|
|
#3592 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
idd dat was ik niet vergeten,maar over Joden durf ik niets te schrijven na die gevaarlijke stomme wetten ,ik ben geen Duitsers,en heb geen Joden omgebracht,toch mag ik er niets over schrijven
|
|
|
|
|
|
#3593 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Als je vind dat alle godsdiensten uit het straatbeeld moeten verdwijnen, dan horen ze daar bij. Je bent geen antisemiet als je ze op een hoop gooit met andere godsdiensten, je wordt dat pas als je ze anders behandelt.
|
|
|
|
#3594 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat ben je dan als ge de christenen en moslims basht, maar vanwege gebrek aan ballen de joden niet durft te bashen?
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 13 november 2010 om 14:26. |
|
|
|
|
|
|
#3595 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een laffe antisemiet?
|
|
|
|
#3596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enkel gaan ze mij verbieden om iets over Joden te zeggen,pressies of ik heb hun vergast!!! Tijd dat die discriminatie anno 2010 eens uit de wereld geholpen wordt |
|
|
|
|
|
|
#3597 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat de meesten de Joden er gewoon niet bij betrekken, omdat Christenen en moslims samen al meer dan 95% van de gelovigen constitueren (hier dan toch). Maar het is natuurlijk logisch dat seculariseringsmaatregelen ook voor Joden moeten gelden.
|
|
|
|
|
|
#3598 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat is niet strafbaar maar evenmin netjes. Strafbaar is aanzetten tot racisme, xenofobie en discriminatie. En natuurlijk het ontkennen van de holocaust. Al de rest mag.
|
|
|
|
|
#3599 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Elke zionistische kontenlikker zal hetzelfde beweren, met alle respect natuurlijk. Maar ik vraag me echt af waarom er constant gezeikt wordt over christenen en moslims terwijl de joden gespaard blijven.
|
|
|
|
|
#3600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het ontkennen van de genocide in Congo bv met meer dan 1.000.000 mensen die mede door Belgische schuld zijn afgemaakt,bestaan daar ook wetten rond het ontkennen ervan? Nu weer aan U hé grote mijnheer !!! |
|
|
|
|