![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4802 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen vraag ik me af welke impact een rituele dans, tromgeroffel en felle kleuren hebben op de smaak van rundsvlees.
![]() |
#4803 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hey , ik ben het ne keer eens met u ... lol . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn onderschrift komt weer goed van pas in dit debat..het is ontroerend hoe links mea culpa slaat rond dierenleed als een bepaalde religie wordt bekritiseerd..hopenlijk hebben jullie ook jezelf kunnen overtuigen om veganist te worden.. Echt beschamend..anderen aanspreken met 'uw cultuur' terwijl op hun bord net hetzelfde ligt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4805 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4806 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4807 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een dier dat vrije loop heeft , van de buitenlucht heeft genoten en een leven heeft gehad dat heeft invloed op de smaak . Als je hem dan PIJNLOOS kunt laten slachten waarom zou je dat dan niet doen ?.. Alle andere vormen getuigen van slechte smaak ... Laatst gewijzigd door Wisord : 16 november 2010 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4808 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4809 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4810 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu goed. Het is u duidelijk niet te doen om een fatsoenlijke discussie. Ik beschouw het gesprek tussen ons hier dan ook afgelopen.
![]() |
![]() |
#4811 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ontluisterend! en dit: Halal, waarom het eigenlijk dient http://www.bestgore.com/beheading/ch...hechen-rebels/
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4812 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als ik dat geprobeerd heb, dan zou ik het verschil in smaak wel laten bepalen of dat lijden van dat dier de moeite waard was voor mijn smaakpapillen. Net zoals ik nu mijn smaakpapillen laat oordelen over dood en leven van varkens, kippen, kalveren, kalkoenen, eenden, hazen en nog een hele resem ander leven.
![]() |
![]() |
#4813 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als er gesteld wordt dat "zij" barbaars zijn; dan "wij" evengoed. Moeten wij nu plots nuanceren? Moet ik jou en die andere mensen bezien als individuen? Mag ik jullie niet beoordelen op de daden van de zogenaamde groep waar jullie bij behoren? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4815 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik ben tegen onnodig dierenleed maar voor de moslims moet het kunnen want het kan voor veel Vlamingen ook." Klopt dat zo'n beetje? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4816 |
Minister-President
|
![]() Agnostische apostels moeten leren lezen. Wisord is een van de weinigen die consequent tegen onverdoofd slachten is.
![]() |
#4817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Totaal niet , ik beschuldig sommigen hier van het omgedraaide... dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4818 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De religie interesseert me geen ruk, ik heb problemen met onverdoofd slachten, en dat beperkt zich niet tot de islam.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4819 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De link verwijst naar een filmpje van een of andere rus ...??.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4820 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is proper. Het doet me denken aan de abtisemitische propaganda uit de jaren stillekes met voorbeelden van 'ritualmord'. Zoals dit artikel in Der Stürmer: ![]()
![]() |
![]() |