![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2301 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2302 |
|
Minister-President
|
Get a grip.
|
|
|
#2303 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Reich
|
|
|
|
#2304 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dan kan je vuile hoer, - jood, - neger, - marrokaan enzovoort ook een "kritische mening" noemen, terwijl dat eveneens hatelijke en discrimerende uitlatingen zijn. Het VB snapt dat ook niet: vanaf een bepaalde grens is het geen kritiek of "vrije meningsuiting" meer. Die grens is de welvoeglijkheid. Helaas is die moeilijk, zoniet onmogelijk te trekken voor mensen (?) die onfatsoenlijk zijn en vol frustratie en haat zitten. Homoseksualiteit blijft voor de paus, Léonard, Alexandra en andere verstarde sukkels tegennatuurlijk, abnormaal en ziek, terwijl hun eigen haat en discriminatie dat is.
|
|
|
|
#2305 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De Paus heeft nooit een waardeoordeel over de homoseksuele medemens uitgesproken. Alexandra Colen haalde inderdaad wel hard uit naar homo's. |
|
|
|
|
|
|
#2306 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Nog maar eens deze link: http://www2.vlaanderen.be/holebi/f_vooroordelen.html
|
|
|
|
#2307 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
In mijn vriendenkring zitten er geen homofoben, nergens is dit een discussiepunt. Ik weet natuurlijk niet wat daarbuiten gebeurt, maar ik hoor niks in die richting. |
|
|
|
|
|
|
#2308 | |
|
Gouverneur
|
Zijn jullie gelovers nog altijd bezig met jullie liefde voor iets dat niet bestaat te verklaren?
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 06:10. |
|
|
|
|
|
|
#2309 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paus_Benedictus_XVI
|
|
|
|
#2310 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Proficiat met jouw vriendenkring, en dat meen ik oprecht.
|
|
|
|
#2311 |
|
Staatssecretaris
|
Lees er maar eens een biografie over. Hij was veel origineler in zijn opvattingen over sex dan Freud. Reich heeft zelfs samengewerkt met Einstein, en die was toch niet van de domsten dacht ik zo.
|
|
|
#2312 |
|
Gouverneur
|
Zal wanneer ik tijd heb die eens lezen, maar persoonlijk ben ik zeer tevreden over mijn sex en is voor de rest het niet echt thema waar ik veel bezig mee ben
|
|
|
|
|
|
#2313 |
|
Staatssecretaris
|
Dat klopt als een bus: als je tevreden bent over jouw sex hoeft het ook geen thema te zijn waar je veel mee bezigt bent. Het zijn vooral de gefrustreerden die er over lullen tot je er knetter van wordt.
|
|
|
#2314 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 17 november 2010 om 06:51. |
|
|
|
|
|
|
#2315 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Schoonheidsslaapje straks. Mijn baby heeft mij vandaag nogal vroeg uit bed gezet.
|
|
|
|
#2316 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Oeie, zo ne kleine rammelaar. Prettig is anders |
|
|
|
|
|
|
#2317 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Vermits pedoseksualiteit ook een geaardheid is, wordt men dat zo maar niet bij gebrek aan een volwassen partner, of die nu van het andere of hetzelfde geslacht is. Evenmin wordt men homoman uit gebrek aan vrouwen of lesbienne bij gebrek aan mannen. Een geaardheid is bepaald bij de geboorte. Stellen dat vele geestelijken pedo's zijn is juist, maar de waarheid ligt infeite bij de omgedraaide redenering: vele pedofielen worden geestelijke omdat daar een speeltuin van kinderen voorhanden is die ze door hun machtspositie kunnen misbruiken. Om alweer niet beschuldigd te worden van anti-klerikalisme leg ik er de nadruk op dat pedofielen niet enkel katholiek geestelijke worden om hun geaardheid te kunnen botvieren. Ze zoeken gewoon eender welke machtspositie op, dat kan dus in elke religie, maar even goed als leraar, jeugdgroepleider enzovoort enzoverder. Eender hoe of waar ze het doen, het is en blijft kinderverkrachting en deze misdaad dient dient zwaar bestraft te worden, zonder verjaring van de feiten. De trauma's van de slachtoffers verjaren ook niet, en niet zelden plegen ze zelfmoord. Degenen die deze kinderverkrachters beschermen zijn medeplichtig en dienen ook vervolgd te worden. Degenen die sympathiseren met de beschermers walg ik evengoed van. Precies daarom ben ik met deze topic begonnen. Nog een goeie vraag is: hoe kan een pedofiel zijn geaardheid dan beleven zonder kinderen te verkrachten? Er is een oplossing waarmee de meeste pedofielen tevreden zijn, en gelukkig maar! Heel simpel, ze zoeken of betalen een volwassen (sex)partner die een "kindjestype" heeft en door bepaalde kledij dat type benadrukt: voor vrouwenliefhebbers het schoolmeisje of lolita-type, voor mannenliefhebbers het schooljongetje of het koorknaapje. De pedofielen die hun behoeftes door hun geaardheid op deze manier oplossen, door rollenspelen met volwassen partners, heb ik achting voor. Ze kunnen zich tevreden stellen met deze ersatz, doen er niemand kwaad mee en bedrijven geen criminele feiten. Zij zijn effectief de verborgen meerderheid van de pedo's. Ik weet dat velen dit nog nooit zo hebben bekeken, maar zo zit het nu eenmaal in elkaar. Zeker weten dat er "brave rollenspelende pedo's" zijn die dit hier nu lezen en zichzelf herkennen in hun situatie. Ik begrijp dat zij zich niet durven outen. Daar is de maatschappij nog lang niet klaar voor, eerst dient de homohaat met tak en wortel uitgeroeid te worden en daar zet ik mij voor in met hart en ziel! Och, het is een lief manneke, dat hoort er allemaal bij.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 17 november 2010 om 08:39. |
|
|
|
|
|
|
#2318 |
|
Staatssecretaris
|
En dan, was er stilte...
|