Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2010, 12:36   #701
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In april 2004 wordt het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim".
De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten

Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Wacht, 't is het VB hun schuld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buddha Bekijk bericht
Ja, t'is de schuld van het het VB dat moslims overal ter wereld een kwalijke reputatie hebben.
Zo'n impact zou ik hen nu ook niet toeschrijven.

Maar wat ik schreef is wel juist, hé.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 12:43   #702
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nope niks van aan, het Vlaams Blok is nooit veroordeeld geweest hoor.
Oud 17 november 2010, 12:57   #703
Buddha
Banneling

Buddha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat je schreef is niet juist. het was een geênsceneerd proces, op aansturen van de PS, om het onafhankelijkheidsstreven de mond te snoeren. Van racisme was geen sprake, van het benoemen van islamitische achterlijkheden wel. Sommigen kunnen er nog niet tegen dat diingen bij naam genoemd worden. Politieke correctheid weet je wel.
Buddha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 12:59   #704
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Ik denk wel niet dat het VB de oplossing is.
Oud 17 november 2010, 13:02   #705
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Voil�* ziehier op wiens verlanglijstje de aangebrachte dagen staan, een oxfam. welk is het politiek hoekje waar een oxfam zich in nestelt artisjok?
Oxfam strijdt voor eerlijke handel en waardig werk.
Daar ben je toch niet tegen.
Vertel, welke politieke hoek strijdt daar ook voor, dan weet ik in het vervolg voor welke politieke partij te stemmen.
Citaat:
Of u weet waarschijnlijk niet waarmee een oxfam zich bezighield ten tijde van hetgeen men noemde de aparthied in ZA. Klanten laten lastigvallen aan groot warenhuizen door scholieren en waarom, omdat ze zelf te laf waren en op afstand bleven en kinderen hun vuile propaganda pro ANC lieten verkondigen die ze geronseld hadden met hun politiek gekleurde voordrachten pro ANC. Want de heren/dames speelde het veilig, er moesten eens klanten tussen zitten die geen graaiende handen wilden in hun winkelkarretje. Dit even tussendoor als vermelding in welk politiek hoekje men een oxfam kan onderbrengen.
Wat is je punt?
Dat oxfam tegen de apartheid was?
Ik kan begrijpen dat je hen dit kwalijk neemt. Wellicht ben je voor apartheid.

Citaat:
Wat betreft het aankopen van een oxfam agenda serieus gezegt, vind WC papier van bv. Hopla zeker hygienischer en zachter dan zulk hard agenda papier.
Daar dient een agenda ook niet voor, hé.
In de agenda staan behalve de Belgische feestdagen en schoolvakanties; ook de religieuze feestdagen van de christenen (RK en GO en protestanten), sikhs, moslims, hindoes, joden, boedhisten, bah�*'i, en veel van die internationale dagen. bijvoorbeeld ook de internationale dag van de moedertaal maar niet de internationale dag van de buikdans. Ik zal hen eens moeten aanschrijven.
Oud 17 november 2010, 13:06   #706
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Verdeel en heers is de strategie die belgië nodig heeft om te kunnen blijven bestaan.

U kent het gezegde, "twee honden vechten voor een been en de derde gaat ermee op de loop". Wie ermee op de loop gaat zal u waarschijnlijk wel weten hé arti, het asiel en migratiebeleid loopt kreupel en de bewindslieden hebben de handen vol op elkander te dwarsbomen en niet de tijd op bv. de grenzen te sluiten voor alles en nogwat dat ervan uitgaat dat een belgië het OCMW van de wereld is.
Ja, ik weet wie er mee lopen gaat, de rijken. Dat is al altijd het zelfde.

Citaat:
Wat betreft racisme, belgië is een kweekschool voor racisme en waarom arti, omdat belzieke bewindslieden de noden en grieven van de "eigen" bevolking al jaren koud laat maar of dat niet genoeg is, zich neerlegt bij super uitkeringen (betaald door de braven hardwerkende belg die altijd maar dieper en dieper in de geldbeugel mag tasten) aan asielzoekers die hier binnen stromen en naar het schijnt geen onderdak kunnen vinden omdat, belgië nu eenmaal vol is. U weet wel arti, bv.
een zaal waar bv. 100 plaatsen ter beschikking staan daar kan men geen tweehonderd man in onderbrengen want dat wordt duwen en trekken en voor men het weet gaat er iemand door het lint.

Dus wat betreft racisme en rascisten dit/deze worden door uw bewindslieden geschapen. Toch één ding dat ze klaar krijgen hé arti.
Mijn bewindslieden?
De lieden voor wie ik stemde zitten niet eens in het parlement. Ik wordt niet vertegenwoordigd.

Laatst gewijzigd door artisjok : 17 november 2010 om 13:06.
Oud 17 november 2010, 13:10   #707
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buddha Bekijk bericht
Wat je schreef is niet juist. het was een geênsceneerd proces, op aansturen van de PS, om het onafhankelijkheidsstreven de mond te snoeren. Van racisme was geen sprake, van het benoemen van islamitische achterlijkheden wel. Sommigen kunnen er nog niet tegen dat diingen bij naam genoemd worden. Politieke correctheid weet je wel.
Werden ze veroordeeld of niet?
Had dit als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" verving door "moslim"? Of niet?
Oud 17 november 2010, 13:17   #708
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Had dit als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" verving door "moslim"? Of niet?
Nee, het Vlaams Blok werd niet veroordeeld.
Vreemdeling werd vervangen door moslim om vervolging in de toekomst te vermijden. Alhoewel het zelfde bedoeld wordt vinden pocootjes de juiste woordkeuze belangrijk.
Oud 17 november 2010, 13:21   #709
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Het ¨houden van een "vrouwendag" is precies alsof we op die dag speciaal iets voor de vrouwen moeten doen
Verjaardag, kerstmis, nieuwjaar, payday, shopping-zaterdag, moederdag, vrouwendag, avondshopping, shopping dag vd vrouw, valentijn, pasen, zonder-gelegenheid-cadeaudag, relatieverjaardag, ...

Citaat:
En indien deze oké, wat is de volgende stap op de agenda van de minderheden
Dag vd man, er zijn meer vrouwen als mannen. Topless TV vanaf 6u smorgens en alcohol aan -75%. Billenkletsen tussen 00 en 24 is niet strafbaar
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 18:36   #710
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok;5106278[B
]Oxfam strijdt voor eerlijke handel en waardig werk.
Daar ben je toch niet tegen[/b].
Vertel, welke politieke hoek strijdt daar ook voor, dan weet ik in het vervolg voor welke politieke partij te stemmen.

Wat is je punt?
Dat oxfam tegen de apartheid was?
Ik kan begrijpen dat je hen dit kwalijk neemt. Wellicht ben je voor apartheid.

Daar dient een agenda ook niet voor, hé.
In de agenda staan behalve de Belgische feestdagen en schoolvakanties; ook de religieuze feestdagen van de christenen (RK en GO en protestanten), sikhs, moslims, hindoes, joden, boedhisten, bah�*'i, en veel van die internationale dagen. bijvoorbeeld ook de internationale dag van de moedertaal maar niet de internationale dag van de buikdans. Ik zal hen eens moeten aanschrijven.
Klanten aan warenhuizen laten lastigvallen door schoolkinderen, is dat strijden voor eerlijke handel en waardig werk?

Deze klanten zullen vast en zeker hun aankopen wel hebben gedaan met hetgeen ze hebben verdiend, met waardig werk.

En wat vindt uw oxfam hedentendage van ZA artisjok. Eén van de hoogste scores wat betreft criminaliteit en armoede. Zeker verkregen door eerlijke handel en waardig werk onder het ANC. Waarom is een oxfam nu zo stil en heeft het geen commentaar op ZA arti? Juist, het extreem gewelddadig links ANC is aan de macht meer moest het niet te zijn hé arti.

Wat apartheid betreft arti juist, ik ben voorstander van apartheid en waarom, omdat diversiteit zoals u het wellicht graag noemt enkel en alleen een nadeel, groot nadeel is voor de autochtonen bevolking. Twijfel arti, trek uw ogen open en kijk wat er is geworden van de autochtoonse bevolking op de plaatsen die werden onder de voetgelopen door hetgeen uw predikt diversiteit.

Moet het anders niet ver gaan zoeken hoor arti, kijk maar naar de diversiteit onder uw neus en waar dit onderwerp over gaat, stillekes maar zeker hun cultuur en religie opdringen in samenwerking met hun autochtonen collaborateurs.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 18:39   #711
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ik weet wie er mee lopen gaat, de rijken. Dat is al altijd het zelfde.

Mijn bewindslieden?
De lieden voor wie ik stemde zitten niet eens in het parlement. Ik wordt niet vertegenwoordigd.
Zou het kunnen dat u hiermee uw stemgedrag wil prijs geven? Waarschijnlijk pvda met hun billenkletser "doe de rijken betalen".

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 19:01   #712
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou het kunnen dat u hiermee uw stemgedrag wil prijs geven? Waarschijnlijk pvda met hun billenkletser "doe de rijken betalen".
Het afgunstpartijtje.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 19:04   #713
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Verjaardag, kerstmis, nieuwjaar, payday, shopping-zaterdag, moederdag, vrouwendag, avondshopping, shopping dag vd vrouw, valentijn, pasen, zonder-gelegenheid-cadeaudag, relatieverjaardag, ...

Dag vd man, er zijn meer vrouwen als mannen. Topless TV vanaf 6u smorgens en alcohol aan -75%. Billenkletsen tussen 00 en 24 is niet strafbaar
automatische seponering van aangiften van verkrachtingen en mishandelingen van 00h00 tot 24h00
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 19:27   #714
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat apartheid betreft arti juist, ik ben voorstander van apartheid en waarom, omdat diversiteit zoals u het wellicht graag noemt enkel en alleen een nadeel, groot nadeel is voor de autochtonen bevolking. Twijfel arti, trek uw ogen open en kijk wat er is geworden van de autochtoonse bevolking op de plaatsen die werden onder de voetgelopen door hetgeen uw predikt diversiteit.
Vertel wat dit "nadeel, groot nadeel" is.
Ik ervaar de diversiteit niet op die manier.

Citaat:
Moet het anders niet ver gaan zoeken hoor arti, kijk maar naar de diversiteit onder uw neus en waar dit onderwerp over gaat, stillekes maar zeker hun cultuur en religie opdringen in samenwerking met hun autochtonen collaborateurs.
Ik ervaar niet dat iemand zijn cultuur of religie opdringt.
De diversiteit bestaat al altijd.
Je denkt toch niet dat er ooit een maatschappij bestaan heeft; met allemaal dezelfde mensen, met dezelfde ideeën en levensovertuigingen.
Met iedereen dezelfde nationale, etnische of socio-economische afkomst,...
Oud 17 november 2010, 19:33   #715
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het "VB", dat is niet enkel een aantal uitspraken van De Winter, dat zijn de vele duizenden mensen door nu en vroeger ervoor gestemd hebben!
"De moslims", dat is ook niet enkel Osama Bin Laden.
En hoe zit met "je scheert alle VB-ers over dezelfde kam!" ???
Enkel te gebruiken bij kritiek op multicultoestanden?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 19:35   #716
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Ik denk wel niet dat het VB de oplossing is.
Indien het VB de oplossing niet is, mij niet gelaten. Welke partij is er dan wel de oplossing? Mij om het even, als ze er maar aan beginnen!
Heel veel kiezers zitten te wachten. Misschien komt het staks gewoon van "Europa"... Het was niet FDW die onlangs nog het zinnetje "de multicul is een mislukking" de wereld instuurde!

Laatst gewijzigd door andev : 17 november 2010 om 19:38.
Oud 17 november 2010, 19:47   #717
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, kan jij iets voorstellen om een of andere achterlijkheid uit onze maatschappij te weren.
Je moet je daarbij uiteraard houden aan die "achterlijkheden" als de rechten van de mens, de grondwet, en de democratische regels van het land.
Jullie moeten leren dat de grondwet, godsdienstvrijheid, rechten van de mens niet bedoeld zijn om door moslims eruit te pikken wat hen past om hun zin door te drijven, en de rest, daar zijn de wetten van Allah belangrijker!
Toch niet moeilijk: kijk wat de moslims doen met bovenstaande begrippen in hun eigen landen!!!! Daar zou je niet teveel over die begrippen moeten uitweiden of we zien je nooit meer terug zeker?
Waarom zouden ze hier anders doen eens ze de macht zouden hebben?
Een risico dat we zeker niet moeten nemen.

Laatst gewijzigd door andev : 17 november 2010 om 19:48.
Oud 17 november 2010, 19:48   #718
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het "VB", dat is niet enkel een aantal uitspraken van De Winter, dat zijn de vele duizenden mensen door nu en vroeger ervoor gestemd hebben!
Als ik schrijf "het VB" bedoel ik de partij; niet degenen die voor de partij stem(m)(d)en.

Dat blijkt toch duidelijk uit de tekst
In april 2004 wordt het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim".
De uitspraak van Filip de Winter "Wie een hoofddoek draagt, tekent hiermee een terugkeercontract dateert van 2005.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filip_Dewinter#Citaten

Toevallig na de veroordeling. Niet omdat er zich toen een probleem voordeed.
Oud 17 november 2010, 19:50   #719
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:

Het VB , wie zijn dat ??... Zijn dat de leonard steuners ?...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2010, 20:18   #720
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Terreurdreiging in Duitsland. Alweer. Dat zijn geen VB-ers Artisjok, maar uw troetelmuzels die weer hun racisme tegen het Westen willen praktiseren.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be