![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#701 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Maar wat ik schreef is wel juist, hé. |
||
|
|
|
|
|
#702 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#703 |
|
Banneling
|
Wat je schreef is niet juist. het was een geênsceneerd proces, op aansturen van de PS, om het onafhankelijkheidsstreven de mond te snoeren. Van racisme was geen sprake, van het benoemen van islamitische achterlijkheden wel. Sommigen kunnen er nog niet tegen dat diingen bij naam genoemd worden. Politieke correctheid weet je wel.
|
|
|
|
|
|
#704 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik denk wel niet dat het VB de oplossing is.
|
|
|
#705 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Daar ben je toch niet tegen. Vertel, welke politieke hoek strijdt daar ook voor, dan weet ik in het vervolg voor welke politieke partij te stemmen. Citaat:
Dat oxfam tegen de apartheid was? Ik kan begrijpen dat je hen dit kwalijk neemt. Wellicht ben je voor apartheid. Citaat:
In de agenda staan behalve de Belgische feestdagen en schoolvakanties; ook de religieuze feestdagen van de christenen (RK en GO en protestanten), sikhs, moslims, hindoes, joden, boedhisten, bah�*'i, en veel van die internationale dagen. bijvoorbeeld ook de internationale dag van de moedertaal maar niet de internationale dag van de buikdans. Ik zal hen eens moeten aanschrijven. |
|||
|
|
|
|
|
#706 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
De lieden voor wie ik stemde zitten niet eens in het parlement. Ik wordt niet vertegenwoordigd. Laatst gewijzigd door artisjok : 17 november 2010 om 13:06. |
||
|
|
|
|
|
#707 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Had dit als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" verving door "moslim"? Of niet? |
|
|
|
|
|
|
#708 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Vreemdeling werd vervangen door moslim om vervolging in de toekomst te vermijden. Alhoewel het zelfde bedoeld wordt vinden pocootjes de juiste woordkeuze belangrijk.
|
|
|
|
#709 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#710 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Deze klanten zullen vast en zeker hun aankopen wel hebben gedaan met hetgeen ze hebben verdiend, met waardig werk. En wat vindt uw oxfam hedentendage van ZA artisjok. Eén van de hoogste scores wat betreft criminaliteit en armoede. Zeker verkregen door eerlijke handel en waardig werk onder het ANC. Waarom is een oxfam nu zo stil en heeft het geen commentaar op ZA arti? Juist, het extreem gewelddadig links ANC is aan de macht meer moest het niet te zijn hé arti. Wat apartheid betreft arti juist, ik ben voorstander van apartheid en waarom, omdat diversiteit zoals u het wellicht graag noemt enkel en alleen een nadeel, groot nadeel is voor de autochtonen bevolking. Twijfel arti, trek uw ogen open en kijk wat er is geworden van de autochtoonse bevolking op de plaatsen die werden onder de voetgelopen door hetgeen uw predikt diversiteit. Moet het anders niet ver gaan zoeken hoor arti, kijk maar naar de diversiteit onder uw neus en waar dit onderwerp over gaat, stillekes maar zeker hun cultuur en religie opdringen in samenwerking met hun autochtonen collaborateurs.
|
|
|
|
#711 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#712 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#713 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#714 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ervaar de diversiteit niet op die manier. Citaat:
De diversiteit bestaat al altijd. Je denkt toch niet dat er ooit een maatschappij bestaan heeft; met allemaal dezelfde mensen, met dezelfde ideeën en levensovertuigingen. Met iedereen dezelfde nationale, etnische of socio-economische afkomst,... |
||
|
|
|
|
|
#715 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"De moslims", dat is ook niet enkel Osama Bin Laden. En hoe zit met "je scheert alle VB-ers over dezelfde kam!" ??? Enkel te gebruiken bij kritiek op multicultoestanden? |
|
|
|
|
|
|
#716 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Indien het VB de oplossing niet is, mij niet gelaten. Welke partij is er dan wel de oplossing? Mij om het even, als ze er maar aan beginnen!
Heel veel kiezers zitten te wachten. Misschien komt het staks gewoon van "Europa"... Het was niet FDW die onlangs nog het zinnetje "de multicul is een mislukking" de wereld instuurde! Laatst gewijzigd door andev : 17 november 2010 om 19:38. |
|
|
|
|
|
#717 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch niet moeilijk: kijk wat de moslims doen met bovenstaande begrippen in hun eigen landen!!!! Daar zou je niet teveel over die begrippen moeten uitweiden of we zien je nooit meer terug zeker? Waarom zouden ze hier anders doen eens ze de macht zouden hebben? Een risico dat we zeker niet moeten nemen. Laatst gewijzigd door andev : 17 november 2010 om 19:48. |
|
|
|
|
|
|
#718 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat blijkt toch duidelijk uit de tekst In april 2004 wordt het VB veroordeeld voor racisme; in november bevestigt het Hof van Cassatie de veroordeling van het Vlaams Blok als racistische partij; met als resultaat dat ze in haar discours "vreemdeling" vervangt door "moslim". |
|
|
|
|
|
|
#719 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het VB , wie zijn dat ??... Zijn dat de leonard steuners ?... |
|
|
|
|
|
|
#720 |
|
Banneling
|
Terreurdreiging in Duitsland. Alweer. Dat zijn geen VB-ers Artisjok, maar uw troetelmuzels die weer hun racisme tegen het Westen willen praktiseren.
|
|
|
|