![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook hypocriet vinden om puur vanwege mijn geloof de Moslims een moskee te weigeren. Ik zie de Islam als een vals, en soms barbaars geloof, maar een door de staat erkende moskee kan extremisme intomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Condooms gebruiken zowel voor de stellen die geen kindjes willen maar eveneens niet besmet willen worden door een of andere immanente gerechtigheid, dienen zoals het vroeger het geval was, voorzichtig om te springen met hun lijven en organische sappen. Het niet benutten van kunstmatige voorbehoedsmiddelen, wakkert de verantwoordelijkheidszin op, zowel van de Jongens dan de Meisjes. Leuk meegenomen, niet? Te kiezen tussen Condooms of antipersoneelsmijnen weg in de Oorlogsgebieden vind ik het tweede toch belangrijker? Temeer dat, zijn gezondheid en/of leven gaan toe te vertrouwen aan een uiterst dun filmpje kunststof is toch of zijn mist doodsgevaarlijk, niet? Mij niret gelaten hoor, u doet maar. Voor mij heeft de Paus meer dan gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Ja want dat werkt echt héél goed, vraag het maar aan de vele tienermoeders.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De fout van het systématisch verwaarlozen van wat het belangrijkste is: De nieuwkomers (nageslacht) degelijk op te voeden en een goede menselijke opleiding te bezorgen. (geen tijd op overschot: te druk bezig om kapitalist te worden) Tienermoeders dienen gewoon hun verantwoordelijkheid op te nemen en voor hun op de meest natuurlijke manier verworven kroost te zorgen. Tevens, ook voor te zorgen dat hun dochters het zelfde instinctieve lot niet zullen ondergaan. De dag dat de mens erin zal slagen het innerlijke dierlijke te bedwingen, zullen er veel minder problemen van deze aard overblijven: Ja, het kan zonder condooms en pil. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() De vraag is, waarom zou je dat willen?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() In Lierse weet ik niet, maar in de binnenstad van Utrecht zo rond de 110 meter, want daar mag je niks hogers bouwen dan de domtoren.
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() Waarschijnlijk omdat het een Turkse gemeenschap betreft die de moskee neer zet. Al zou het kunnen zijn dat Arabisch simpelweg uit het nieuwsartikel is weggelaten.
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die gasten een moskee willen bouwen dan mogen ze dat gerust proberen. Toch enkele bemerkingen.
Als men hier in Belgie bijvoorbeeld een nieuw voetbalstadium wenst te bouwen is men zo ongeveer 10 jaar bezig met het doorlopen van alle procedures vooraleer men kan beginnen. Dat op voorwaarde dat alles vlot verloopt zonder noemenswaardig protest van de buurtbewoners. Ik ben ervan overtuigd dat er heel wat buurtbewoners zijn die niet zo happig zullen zijn op een moskee in hun straat en dus ook protest zullen aantekenen. We zijn dus weg voor minstens 15 jaar procedures in dit geval. Verder is het ook zo dat als je als particulier iets wil bouwen dat je met vanalles en nog wat rekening moet houden. Je mag maar zoveel kubiek bouwen, je dak moet die hellingsgraad hebben, het mag niet hoger zijn dan X meter, enz... Ik veronderstel dat dit bij die moskee ook het geval zal zijn en het lijkt me dan ook vrij logisch dat een minaret van 18 meter niet echt passend is in het Vlaamse landschap.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() Mochten moslims het hier willen overnemen, zoals sommige gefixeerden ons willen doen geloven, dan moet er ingegrepen worden als zich dat voordoet. Maar een religie op voorhand al gaan zitten benadelen omdat ze potentieel in de toekomst de macht willen grijpen, zijn praktijken die eerder passen in een dictatuur.
Ongeveer elke georganiseerd religie of levensovertuigingen probeert zoveel mogelijk macht te vergaren. Het is net het pluralistische van een democratie dat er voor zorgt dat elke overtuiging een kans krijgt, en dat er geen enkele alles naar zich toetrekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Minnaretten kunnen me weinig schelen zolang ze geen lawaai produceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is net de kracht van een pluralistisch systeem dat minderheden beschermd worden. Jij wilt die bescherming opheffen die net gerandeert dat je beschermd zal worden eens je een minderheid wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De communisten willen het hier ook overnemen, evenals de kerk, de vrijmetselaars, de extreem-rechten, de walen, enzovoort. Allemaal gaan verbieden? En dan? Dan zal het gedachtengoed van de meerderheid zegevieren, en hebben we de weg geplaveid voor een nieuwe dictatuur. |
|
![]() |
![]() |