![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij is slachtoffer, niet dader. Het is niét zijn schuld. Het is de schuld van de pestkop. Jij insinueert dat iemand die niet durft te kloppen als er 25 man rond hem staan, een zwakkeling is. Daarmee bewijs je, althans tegenover mij, dat je absoluut geen benul hebt waar je over praat. Ik zou u weleens in zijn situatie willen zien. 25 man rond u die het op u gemunt hebben. Ga jij er één van op z'n muil slaan? Echt? Laat me niet lachen. Ik heb dat 8 jaar niet gedurfd en durf dat nu ook niet. De enige reden dat ik dat in 't 5de studiejaar heb "gedurfd", was omdat ik een ongecontroleerde woede-aanval kreeg; ik was mezelf gewoon niet. Dus eigenlijk durfde ik het niet. Laatst gewijzigd door Sammael : 19 november 2010 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zelden zoveel bullshit gelezen op een internetforum. Laatst gewijzigd door Sammael : 19 november 2010 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta op en verweer u! Dan stoppen de pesterijen. Ook als je dan veroordeeld wordt, dan ben je nog altijd een beter mens dan die pesters en het rot corrupte gerecht samen.
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stoer, zenne. Laat het mij weten als er 25 volwassen mannen op het punt staan u te mishandelen. Ik zal met veel interesse komen kijken hoe u zich daartegen verweert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, ik houd er mee op, ik krijg het zuur van u.
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik ben ertussen gekomen, en t is gestopt (als ik in de buurt was) Xeno heeft het slachtoffer gezegd hoe hij er zelf uit kon geraken ... achteraf bekeken en op lange termijn moet ik nu toegeven dat Xeno's aanpak wellicht intelligenter was. draai het hoe je wil : het slachtoffer moet een initiatief nemen om eruit te komen, anders heb je op LT geen oplossing. Laatst gewijzigd door Anna List : 19 november 2010 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 19 november 2010 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is eerder frustratie van mijn kant dan een scheldwoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() En dan staan die smeerlappen nog met hun stom smoel op het filmpje.
Laat ons hopen dat die smerige bende thuis, of op de baan snel een ongeval krijgen,geen medelijden verdomme, en hun vakbond daar is even smerig,enkel gatlikkers zeker van de baas.En dan krijgen ze nog 250,000 van onze "" superjustitie ""Wat een joke. Sorry, maar dit is het enige taalgebruik dat ik kan gebruiken. Om van te kotsen !!!!!! Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 19 november 2010 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.telegraaf.nl/buitenland/8...__.html?p=21,1
Voor een arbeidsrechter is er niks aan de hand,integendeel,een bedrijf dat "pesters" ontslaat moet blijkbaar zelfs schadevergoeding betalen aan dergelijke sujetten als die niet terug in dienst mogen komen.... Dat wil dus zeggen dat alle campagnes tegen "pesten op het werk" van de laatste 10 jaar feitelijk nihil zijn... Ziezo dat is dan weer geregeld,ook op het werk moet vuist en tand toegepast worden om tenminste uw eigen eer en integriteit te houden,anders wordt je "gereden"... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 november 2010 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel laf om de vakbond hier de schuld van te geven , ik stel mezelf eerder de vraag hoe komt dit en hoe kan mens tot zoiets in staat zijn . Is het een enkel geval of gebeurt dit meer door mensen in groep . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eindelijk een mooie stelling , meer van dit AUB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn geen voorbeelden waarin de macht van de vakbond misbruikt word in België.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit wat bestaat het systeem? Uit vakbond, politici en rechters. Allemaal ene pot nat, allemaal deel van hetzelfde systeem.
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is idd walgelijk .... ik ben hier net van op de hoogte gesteld door mijn vriendin hier . Daar zou iets aan gedaan moeten worden , de persoon in kwestie zou in mijn ogen voor een groot deel van de schade moeten opdraaien omdat hij in mijn ogen een verantwoordelijke rol in dit gebeuren heeft daar hij een syndicaal mandaat had. |
|
![]() |
![]() |