![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leukste politicus is tot nog toe Johan Wolters (VVD): Burgemeester van IJburg, Amsterdam. (deelraadvoorzitter) Postorderbruidje uit Cuba opgehaald: Yudersy Grandales Een paar jaar later deze vrouw vermoord (onbestraft uiteraard). Voor de rechtbank kon Johan W 'zich niets meer van het voorval herinneren'. Heel verstandig Johan! "28-01-2007 In Amsterdam steekt een VVD raadslid Johan Wolters (43) uit zelfverdediging zijn vrouw Yudersy Elizastigui Grandales (30) dood. Hij werd 7 december 2007 vrijgesproken" http://forum.crimesite.nl/showthread...ties-2005-2007 Intussen alweer een bloeiend bedrijf in de financiele sector: http://www.menaggio.nl/ Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 november 2010 om 13:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Duyvendack nam ontslag na zijn bekentenissen, het was trouwens een actie die als doel had illegale plannen van de Nederlandse regering te dwarsbomen, wat mij betreft krijg ie een standbeeld Van Tongeren was directeur van Greenpeace en Greenpeace voerde op vreedzame wijze actie tegen de schandalige overbevissing van de noordzee, door bepaalde plaatsen onbevisbaar te maken, dat is voor personen die ook nog maar 1 cent geven om mens en milieu iets waarop men alleen maar kan applaudisseren. El Fassed: aandoend? Echt, meen je dit nu als argument? ![]() Verder, ik blijf erbij zelfs al zou je een punt hebben (quod non) dan nog is het volkomen verkeerd om deze mensen te vergelijken met een bende fraudeurs en geweldplegers (en dan zwijg ik nog over de rechtse hypocrisie die hier tentoongespreid wordt) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 november 2010 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez... geen pvv leden meer? moeten wij nu �*lles zelf opzoeken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- een geweldadige aard hebben; - correctionele veroordelingen hebben opgelopen; - nooit protesteren en de baas altijd gewillig zijn. Dus onze witte poedel kan zijn personeel niet ontslaan. Deze partij gaat nog vlugger imploderen dan ik ooit had kunnen vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad volgens Morel en Koen Dillen laat het VB kopstuk Dewinter zich maar al te graag omringen met mensen uit het milieu.
Tijdens het feest van 30 jaar VB hadden zouden de genodigden aan de eretafel meer dan 100 cel op hun aktief gehad hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je reageerde overigens niet op de rest van mijn opmerkingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 19 november 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
(Aan hen die verwachten dat ik hier nu een oproep ga plaatsen om om de reden geen PVV meer te stemmen: dat doe ik niet. Het is inderdaad niet makkelijk om vanuit het niets en goede club op te bouwen. Ik vind het alleen allemaal zo grappig. Als ik een oproep wil doen om geen PVV te stemmen kom ik wel met goede argumenten, maar dat zou hier offtopic gaan zijn, en bovendien ben ik dat wel een beetje zat ondertussen, rond de volgende verkiezingen begin ik wel weer, als ik tijd over houd na het CDA-bashen.)
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 20 november 2010 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Brinckman, opkrassen en zand erover. En als je blijft zitten: Laat de politie tegenover elke burger die per ongeluk géén brokken maakt net zo coulant optreden als tegen de collega's. Leve de PVV, de Partij van VerkeersVrijheid. http://www.nu.nl/politiek/2387704/he...lcontrole.html Laatst gewijzigd door Piero : 25 november 2010 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is er wel zeer goedkoop mee weggekomen (zeker als agent). Dacht dat Nederland een strenge wetgeving had op dit punt.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 25 november 2010 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Hopelijk blijft de partij sterk en overleeft ze die kleine crisis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Ja, hopelijk worden ze nog sterker. Eindelijk een partij met een menselijk gezicht en begrip voor de menselijke zwakheden. Bijna net zo goed als katholiek zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Volgens mij hadden we van Bemmel nog niet gehad, en Lucassen is weer in het nieuws. Het wordt wel wat saai hoor ondertussen.
![]() |