![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou volgens die jongen en bijbehorende organisatie niet hoor, voor hen is dit ware islam zonder culturele invloeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik heb het u al eens gezegd: liegen is niet kosher.
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ondanks dat jij goed kan liegen en die mannen nooit zouden zeggen dat u onrein bent (aangezien dat niet de reden is waarom bepaalden een hand weigeren) snap ik dat ze mensen als jou een hand weigeren te geven. Ik zou wel wat meer weigeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Buiten Kortrijk maakte ik dit ook nog niet mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
allez, en nu als penitentie drie weesgegroetjes omdat ge uw eigen heilig boekske niet kent.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen circe gaat het precies niet zo vlot wat? Sugar?
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Circe is nog aan het zoeken naar een repliek op : Dat kan best dat er zoiets in de Koran staat; maar wat telt is wat moslims denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Z'is ineens weg hé! Vast uitleg gaan vragen aan de imam!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Staatssecretaris
|
![]() Ben je een vrouw? Indien niet kan je niet oordelen over dit punt. En wie beschouw ik als moslim? Diegene die beweert onderhevig te zijn aan Mo. Zelfs al wil ik de andere kant zien of geloven, ik kan niet zomaar ervaringen aan de kant schuiven. En jammer genoeg wegen de negatieve ervaringen zwaarder door, zowel qua zwaarte als frequentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#193 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Kortrijk hebben ze blijkbaar nog nooit over de handenschudweigeraar gehoord:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan best dat er zoiets in de Koran staat; maar wat telt is wat moslims denken. Geen enkele moslim heeft mij ooit behandeld alsof ik een varken of een aap ben. Geen enkele moslim heeft ooit geweigerd om mij een hand te geven. Me dunkt dat jij geen benul hebt van wat moslims denken. Ken jij ook maar één moslim persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik. Wie is voor jou een moslim? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als moslim beschouwd te worden? Laatst gewijzigd door artisjok : 21 november 2010 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan best dat er zoiets in Mein Kampf staat; maar wat telt is wat neo-nazis denken.
Geen enkele neo-nazi heeft mij ooit behandeld alsof ik een untermensch ben. Geen enkele neo-nazi heeft ooit geëist dat ik de Hitler groet bracht. Me dunkt dat jij geen benul hebt van wat neo nazis denken. Ken jij ook maar één neo-nazi persoonlijk? Dat zal wel niet, je gunt ze geen blik. Wie is voor jou een neo-nazi? Aan welke criteria moet iemand voldoen om door jou als neo-nazi beschouwd te worden? ------------- Loopt lekker zo! kunnen we blijven kopieren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Vind je dat grappig?
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 21 november 2010 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zit je alweer blok? Laatst gewijzigd door artisjok : 21 november 2010 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |