Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2010, 12:49   #81
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Het gaat her niet over intenties van Ingrid Lieten.
Neen neen. Ze zou niet durven. Ze is wel tevreden met de quota die de VRT zichzelf oplegt.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 13:04   #82
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt niet goed geluisterd.
In tegendeel.

Ik heb heel goed geluisterd.
Oud 21 november 2010, 13:28   #83
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt niet goed geluisterd.
arti, je zou eigenlijk de werkgevers CEO's de bazen die dat beslissen ook moeten syndiceren, en dan heb je een 'ontegensprekelijk' debat

Nu is het een beetje het debat van wij gaan de schuld op de werkgever schuiven... wat feitelijk ook zever is. De werkgever heeft zijn verantwoordelijkheid genomen door de pesters te ontslaan, en moest niet meer doen, en alle verdediging van het pestgedrag is in feite rechtsonzekerheid creeeren voor alle latere claims ivm pestgedrag.

Conclusie is; ben je gesyndiceerd dan mag je iedereen kloten, en sta je boven de wet.. Terug Orwell situaties bij de vakbond, uw eigen incest ledenbestand verdedigen tot in het ziekelijke, dat de maatschappij alle credibiliteit over uw organisatie verliest. Het eigenbelang, en het egoistisch nestbelang primeert boven alles. Juridische diensten vinden alle poorten en gaatjes uit om gelijk te krijgen in zo'n processen.. En in feite is dat niet moeilijk, meestal heb je altijd wel een gaatje in de wet waarom je gelijk moet krijgen.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 14:26   #84
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
arti, je zou eigenlijk de werkgevers CEO's de bazen die dat beslissen ook moeten syndiceren, en dan heb je een 'ontegensprekelijk' debat

Nu is het een beetje het debat van wij gaan de schuld op de werkgever schuiven... wat feitelijk ook zever is. De werkgever heeft zijn verantwoordelijkheid genomen door de pesters te ontslaan, en moest niet meer doen, en alle verdediging van het pestgedrag is in feite rechtsonzekerheid creeeren voor alle latere claims ivm pestgedrag.

Conclusie is; ben je gesyndiceerd dan mag je iedereen kloten, en sta je boven de wet.. Terug Orwell situaties bij de vakbond, uw eigen incest ledenbestand verdedigen tot in het ziekelijke, dat de maatschappij alle credibiliteit over uw organisatie verliest. Het eigenbelang, en het egoistisch nestbelang primeert boven alles. Juridische diensten vinden alle poorten en gaatjes uit om gelijk te krijgen in zo'n processen.. En in feite is dat niet moeilijk, meestal heb je altijd wel een gaatje in de wet waarom je gelijk moet krijgen.
Neen, de toenmalige directie heeft die pesters NIET ontslaan.
De daaropvolgende directie, zoveel jaar later heeft de pesters ontslaan.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 14:30   #85
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ondertussen weet ik nog altijd niet waarom Canvas 20% gekleurde gezichten moet tonen. Zijn er dan 20% gekleurde personen in Vlaanderen (rekening houdend met het feit dat "vreemdelingen" niet noodzakelijk anderskleurig zijn, en dat Europeanen gewoonlijk ook als "kaukasisch" worden aanzien).

Ik zag net Sandrine optreden in de 7de dag en dacht alvast... h�* ze zijn al aan hun quota (pardon STREEFCIJFERS) begonnen. Voordien dacht ik: hé goede zangeres. Maar first things first nu hé.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 21 november 2010 om 14:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 14:34   #86
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ondertussen weet ik nog altijd niet waarom Canvas 20% gekleurde gezichten moet tonen. Zijn er dan 20% gekleurde personen in Vlaanderen (rekening houdend met het feit dat "vreemdelingen" niet noodzakelijk anderskleurig zijn, en dat Europeanen gewoonlijk ook als "kaukasisch" worden aanzien).

Ik zag net Sandrine optreden in de 7de dag en dacht alvast... h�* ze zijn al aan hun quota (pardon STREEFCIJFERS) begonnen. Voordien dacht ik: hé goede zangeres. Maar first things first nu hé.
En dan nog een fantastisch liedje verkrachten en er debiele bewegingskes bij te voegen.

Zulke wandaden moeten zwaar bestraft worden.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 14:37   #87
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, de toenmalige directie heeft die pesters NIET ontslaan.
De daaropvolgende directie, zoveel jaar later heeft de pesters ontslaan.
En dat is dan een reden om die pesters boven de wet te zetten ??? ale kom een beetje ernstig, de vakbond weet niet weer gekropen om dit nog alsnog positief om te buigen in de marketing. Tever is tever Arti Verdedig ne keer geen dingen die je niet kunt verdedigen.. Ik begrijp wel de logica die gevolgd is, maar er is ook nog altijd een 'geest van de wet' wat is het hogere doel zou ik zeggen.

Het hogere doel is dat men pestgedrag niet moet steunen punt.
Oud 21 november 2010, 14:39   #88
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Dat ACV is goed, eigen pesters eerst, is de boodschap.
Oud 21 november 2010, 14:41   #89
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
En dan nog een fantastisch liedje verkrachten en er debiele bewegingskes bij te voegen.

Zulke wandaden moeten zwaar bestraft worden.
Dat vond ik in feite ook maar dat durfde ik niet meer zeggen! quota zijn quota hé!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 21 november 2010, 14:41   #90
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dus samengevat: we moeten ook een quotum voor pesters hebben in de VRT
ze maken van die programma's type banana split, volt, geubels, etc
Uiteraard moeten deze gesyndiceerd zijn zodat niemand ze kan buitenschotten en dat ze dus boven de wet en boven de CEO staan met hun daden. Dan kunnen ze politiekers kloten aftrekken zonder ontslagen te worden.

Laatst gewijzigd door brother paul : 21 november 2010 om 14:42.
Oud 21 november 2010, 14:42   #91
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat vond ik in feite ook maar dat durfde ik niet meer zeggen! quota zijn quota hé!
Dat ze dan Natalia nemen en zwart sminken. Probleem opgelost.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 14:53   #92
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
En dat is dan een reden om die pesters boven de wet te zetten ??? ale kom een beetje ernstig, de vakbond weet niet weer gekropen om dit nog alsnog positief om te buigen in de marketing. Tever is tever Arti Verdedig ne keer geen dingen die je niet kunt verdedigen.. Ik begrijp wel de logica die gevolgd is, maar er is ook nog altijd een 'geest van de wet' wat is het hogere doel zou ik zeggen.

Het hogere doel is dat men pestgedrag niet moet steunen punt.
Neen, dat is geen reden. Ze hebben ook niemand boven de wet gezet.
Ik ben alvast content dat je impliciet toegeeft dat je voorstelling van de feiten niet volledig correct waren.

Ze hadden inderdaad direct een procedure moeten opstarten om deze pester uit de vakbond te zetten. Daar zijn ze in de fout gegaan.
Dat wil ik grif toegeven.

Dan had die pester een andere advocaat mogen zoeken om zich te laten verdedigen voor de rechtbank om de dringendheid van zijn ontslag aan te vechten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2010, 15:48   #93
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op Canvas zie ik nochtans veel gekleurde mensen; in de films en documentaires. Minstens 20%.
Zelfs als Canvas mijn avond verkloot door over te schakelen naar Sporza, en Anderlecht toont, is dat nog een pak meer: 50%, minstens.

Laatst gewijzigd door Rudy : 21 november 2010 om 15:49.
Oud 21 november 2010, 15:52   #94
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ha ja! als ze zo wat van die Amerikaanse black sitcoms programmeren zit je ook al met 50% blacks. Ik mis de geeltjes in feite.

Oud 21 november 2010, 15:54   #95
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mis de geeltjes in feite.
Kleur is kleur. Ge kunt niet alles willen.
Oud 21 november 2010, 16:22   #96
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, dat is geen reden. Ze hebben ook niemand boven de wet gezet.
Ik ben alvast content dat je impliciet toegeeft dat je voorstelling van de feiten niet volledig correct waren.

Ze hadden inderdaad direct een procedure moeten opstarten om deze pester uit de vakbond te zetten. Daar zijn ze in de fout gegaan.
Dat wil ik grif toegeven.

Dan had die pester een andere advocaat mogen zoeken om zich te laten verdedigen voor de rechtbank om de dringendheid van zijn ontslag aan te vechten.
De vakbond moet geendingen verdedigen met als perverte nevenwerking dat je straffeloosheid creeert voor pestgedrag. Daar gaat het debat ook over; En feitelijk hoe we een quotum van pesters in VRT moeten integreren. Een lesbische gehandicapte allochtone klootwijf. Dat is het ultieme profiel voor op de VRT te werken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be