![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2521 |
|
Staatssecretaris
|
Liever lichte zeden dan foute zeden.
|
|
|
#2522 |
|
Staatssecretaris
|
In de vervorming van jouw geest ja.
|
|
|
#2523 |
|
Staatssecretaris
|
Uiteraard niet, jij associeert je met de geperverteerde schijnheiligen van jouw kerk.
|
|
|
#2524 |
|
Staatssecretaris
|
In een wereld bekenen door de ogen van een psychotisch persoon waarschijnlijk wel.
|
|
|
#2525 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#2526 |
|
Staatssecretaris
|
Met een baby van 6 1/2 maand ben je op de gekste uren wakker hé.
|
|
|
#2527 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#2528 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#2529 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
Klopt omdat het gaat over de inhoud en niet over scheiffauten, al is die inhoud dan gene vette.
|
|
|
|
#2530 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar wil ik toch een zinnetje aan breien: ten eerste hebben ze gratis kost en inwoon, ze wonen in een pastoriewoning. De laatste pastoor hier had een lijstje desiderata, en heeft de woning laten upgraden met een natuursteen vloertje, eiken deuren, moderne centrale verwarming, hypermoderne keuken voor zijn 'bijwoonst' en nog de tuin wat laten aanleggen, kostte toen 15Miljoen restauratie. Dus zelfs al heb je een bescheiden loon, die het dubbel is van het minimumloon, dan nog kom je feite NETTO kwaltieit van leven waarde niet slecht uit, want je mag altijd uzelf bij de rijkste burgers rekenen... die kan wonen in een huis van 500.000euro. Je kan de kerkfabriek plunderen, want elk stompje antiek die de kerkfabriek vergeten te inventariseren heeft zet je bij uw privé.Je drefelt de mensen hun goederen nog verder af op hun sterfbed. je hangt de hypocriet uit door de indruk te geven dat je niet gehuwd bent, maar ondertussen loop je handje in handje met uw matrasse door het dorp. Je moet dan zogezegd een beetje opkomen voor de belangen van de burger, maar als er een parochiezaal is die niet conform de normen gebouwd is, en slecht geisoleerd is, kom je natuurlijk ook daar weer uit voor de houding dat je alles maar moet laten verloederen en niets moet oplossen: je gaat dan wel een peperdure installatie kopen die kan geijkt worden, en je geeft de indruk dat je objectief aan het ijken bent, maar een beetje later wordt die installatie natuurlijk weer wat harder gezet... En gebruik je de emotionele chantage van de mensen om de indruk te geven dat jij dan een moeilijk mens bent, net alsof hijzelf de hypocriet een dansing langs zijn deur zou willen... |
|
|
|
|
|
|
#2531 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik keur het niet goed, maar schijnheilige poenpakkende pastoors kan ik nog begrijpen. Wat de hogere rangen aanvangen uiteraard niét. Wie ik echter nooit zal begrijpen zijn de - op dit forum ook aanwezige - blinde naiëve schapen die hun walgelijke kerkvaders verder blijven adoreren, beschermen, slaafs volgen en verdedigen. Zij zijn echt het synoniem voor de uitdrukking "nuttige idoten", zij zijn het glibberige cement van de kerkinstelling.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 21 november 2010 om 11:47. |
|
|
|
|
|
|
#2532 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu zijn ze alledrie gepensioneerd, dus de kerk kan er niets meer aan doen, dus de hypocrisie is weg... |
|
|
|
|
|
|
#2533 |
|
Staatssecretaris
|
In jouw straat wel...
|
|
|
#2534 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2535 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
#2536 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is 'moeder' Teresa zelf die haar medewerkers kiest. Als haar orde slecht opgeleid was op gebied van medische zorgen, als zij weigerde pijnstillers te gebruiken, was dat haar keuze. |
|
|
|
|
|
|
#2537 | |
|
|
Citaat:
Ik beweer niet dat ik een afgezant van god ben, ik beweer niet dat ik de authoriteit heb om iedereen eens te vertellen hoe ze moeten gaan leven. Jullie zijn er toch echt sterk in om de waarheid om te draaien. |
|
|
|
|
|
|
#2538 | |
|
|
Citaat:
Ik wens nochtans vrede toe aan alle mensen van goede wil. Sorry, Léonard, beter uw best doen. |
|
|
|
|
|
|
#2539 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geen gestorven pausen die ik niet heb gekend. |
|
|
|
|
|
|
#2540 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Van Gheluwe bijvoorbeeld, hij behoort tot de kerk die jij zo adoreert.
|
|