![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#543 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Echter zitten we hier in het forum Immigratie en Integratie en deze draad werd geopend omwille van het feit dat een Iraanse moslim auto-bestuurder weigert om instructies van een vrouwelijke verkeersagent te volgen omdat zijn geloof niet toelaat te luisteren naar een minderwaardig figuur als een vrouw. Pure discriminatie dus. Daarom dat we hier over de moslims in België en Europa discussiëren en niet over Ku-Klux-Klanleden in Amerika of kannibalen in de brousse. Deze gebeurtenis demonstreerde maar weer eens ten volle hoe moeilijk het voor vele islamieten is om te integreren en hoe sommigen dat ook openlijk weigeren te doen.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 23 november 2010 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#545 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik irriteer me dood aan bepaalde hypocriete helden die doen alsof ze met de moslima's inzitten. Wat een fake gedoe. Soms vraag ik me af waarom ik dit 'soort' bijna nooit in het dagelijkse leven tegenkom. Schijnbaar kruisen alleen de deftige vlamingen mijn pad. Wat uw laatste opmerking betreft, moslima's mogen doen wat ze willen. Als ik vandaag met een minirok of een string op straat wil paraderen dan is dat mijn probleem. Wat ik verkeerd doe is iets tussen mij en God. Ik hou niet echt van mensen die mij de les komen spellen. Ik doe wat ik wil en bepaal zelf hoe ik door het leven wil gaan. 1 van mijn karaktertrekken is dat ik enorm tegendraads ben als het aankomt op mensen die mij wat willen opdringen (moslims en niet-moslims).
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Suqar betekent dit "aangeraakt" dus dat ze sex hebben gehad met een vrouw: in dat geval mogen ze vrouwen gerust een hand geven want dat is niet sexen. ofwel mogen ze vrouwen letterlijk "niet aanraken" omdat vrouwen helemaal onrein zijn en dan is het discriminatie. Er is géén tussenweg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaa..._verlaat_.html http://zaplog.nl/zaplog/article/khad..._bekeren_fotos Eén minuutje googelen.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | ||
|
![]() Citaat:
Kom eens met wat beters af Paulus.
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het recht om een sjalleke te dragen als ze er zin in hebben zo'n groot vrouwenrecht was, dan was het recht op géén sjalleke te dragen als ze er géén zin in hebben een evengroot recht en moest er niet zoveel inkt over vloeien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Staatssecretaris
|
![]() In uw wereld misschien, maar niet in die van de islam.
http://www.alatoerka.nl/2010/05/28/w...met-hoofddoek/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu slaat ze nergens op. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
|
![]() Ja, vertel me dan eens wat het nut was van die links te plaatsen? Waarom deel je ze dan met mij?
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer uit je posting: Als een vrouw met een hidjaab of een pruik of kruisje of minirok door het leven wilt gaan dan is dat haar zaak. En dan heeft niemand zich daar mee te bemoeien.Helaas blijkt uit de praktijk en actualiteit, geregeld nogal wat anders. Ik daag u uit om één of andere isalmitische leraar/leider te citeren die bevestigt wat u beweerde in vorige posting. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, en da's in sommige gevallen maar goed ook.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#556 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, u hebt gelijk, 't was inderdaad een Syriër.
![]() |
#558 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat had ze even niet in de gaten. "Ingeburgerd" heet zoiets: alles wat van mij is is van mij, en alles wat van ons is nu ook van mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 23 november 2010 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer u graag een discussie begint over abortus en VS moet u op het internationale forum zijn hetzelfde voor uw voorbeeld over orthodoxe Joden, maar blijkbaar wilt u vooral veralgemenen, minimaliseren en generalizeren wat DIT onderwerp betreft? Heeft u al een gepraat met jongeren die en lid zijn van een radicale organisatie en gepakt worden wegens straatcriminaliteit of inbraak? Moet u eens doen, ze geven namelijk zelf aan dat stelen van ene niet moslim minder erg is dan van een moslim en voegen daad bij woord, getuige de inbraak op ons kantoor waar enkel de computers van niet moslims werden meegenomen wat ineens een aanwijzing was waarop de daders uiteindelijk gevonden werden, niet snugger maar daarom is het dan ook vee voor radicalen. Hetzelfde werd gezegd door jonge dealers, ze verkochten enkel aan niet moslims dus wat was het probleem? U zegt maar wat, mij goed hoor maar kom dan geen lessen lezen. Staatcriminaliteit onder jonge moslims heeft dus wel te maken met hun culturele achtergrond ( opvoeding) en soms ook met de ideeen die hen worden aangereikt bij organisaties die de " ware islam" uitdragen en duidelijk onderscheid wordt gemaakt tussen moslims en anderen. Hoezo is die kritiek niet geldig wanner het over andere religies zou gaan? Heeft u weet van pakweg Joodse jongeren die wijken terroriseren of Jehova getuigen die vrouwen en meisjes lastig vallen omdat dit toch maar hoeren zijn? Die daders zijn steevast jonge moslims, dus wat komt u nu eigenlijk zeuren over vooringenomenheid? Kun je even aantonen waaruit blijkt dat ik een verborgen agenda zou hebben zoals u beweert? Anders matigt u beter uw toon, uw commentaar slaat nergens op. Waar schreef ik bijvoorbeeld dat enkel moslimjongeren zich bezig houden met criminaliteit? Boter bij die vis, en anders zwijgt ge beter. |
|
![]() |
![]() |