![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6141 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6142 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat bijna iedereen dat opgemerkt heeft maar "Eigenzinnig" heeft de moeilijke taak op zich genomen u daarop te wijzen.
![]() PS. Vlamingen houden niet zo van stoefers.
![]() |
#6144 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als u enkele pagina's terug keert zal u zien (waarschijnlijk of waarschijnlijk niet) dat ik over die kras altijd antwoorden geef. Wie vragen stelt, die wil de "discussie" ("verhoor" liever) verder laten lopen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6145 | |
|
![]() Citaat:
Die kras kan overal zijn aangebracht, of staat die wagen gewoon onverzekerd op uwe voorhof om te stoefen?
![]() |
![]() |
#6146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u echter een plaatselijke 'johnny' bent die zijn medebewoners op regelmatige tijdstippen attent maakt op zijn 'status' door gierende banden en een lawaaiversterkende uitlaat dan is mijn 'medelijden' wel beperkt ja.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De bedoeling van ons gesprek was niet dat ik iedereen moest uitleggen waarom dat ik denk dat dat zombie dat gedaan heeft. Ik heb kortom uitleg gegeven; omdat hij capabel is om zulke dingen te doen. En ik zei niet zomaar dat de vlamingen ook van verschillende sociale systemen profiteren. Dezelfde gast over wie ik spreek zit op een rolstoel, maar is niet gehandicapt (0%). Hij loopt perfect, terwijl dat alleen de buren weten. Ik vraag me af waarom die buren de politie en de nodige instanties niet op de hoogte brengen over die sukkelaar-joint-roker? Moet ik dat zelf voor u doen? Neen, dank u. Ik zal nog wachten. U moet zelf uw "kak" proberen te slikken. En binnenkort gaan mijn buren toch die klacht indienen. Anders ga ik klacht indienen tegen iedereen. Omdat ik bewijzen heb dat iedereen op de hoogte is dat die sukkelaar loopt. Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6148 | |
|
![]() Citaat:
PS. En die plannen om te remigreren zijn toch concreet mag ik hopen?
![]() |
![]() |
#6149 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb genoeg materiaal om te bewijzen dat mijn "gehandicapte" buurman de gelegenheid en de tijd en een "motief" had om mijn auto te krassen. Al uw andere vragen interesseren mij niet. Ik zal altijd blijven bestrijden tegen het onrecht! In mijn land of hier of waar dan ook. Vanaf heden geef ik geen antwoord niet meer betreffende die kras. Ik heb ook geen zin en geen tijd niet meer. Het is toch zinloos om een zombie te proberen te reanimeren. Ik heb gezegd wat ik wou zeggen. Meer mag niemand niks vragen aan mij daaromtrent. Als ik meer nieuws heb over de gang van "zaken" breng ik u misschien toch op de hoogte. En niet omdat ik het MOET doen.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 10:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6151 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik migreer niet voor u. Ik migreer voor mezelf en ja, ik wil dat zeker doen (herhaling). Moest ik weten dat mijn verdere verblijf hier jou meer zou irriteren omdat je een eerlijke mens niet graag ziet, zou ik wel langer blijven om zo'n mens langer te irriteren. Want al mijn goeie vrienden en kennissen zien mij toch graag hier.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 10:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6153 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet het. Ik ben geen Vlaming en dat kan gebeuren. Geen enkel racist is nooit tevreden geweest van hoe ik uw taal in 2 maanden tijd op school heb kunnen leren. Toch bedankt voor uw kritiek. Ik doe mijn best (nog) om beter en beter te spreken (voor mezelf) en te schrijven. Het zou nuttiger zijn om uw opmerking ook tegen uw landgenoten te doen, die veel schrijffouten maken. Zij zullen hier blijven wonen en zij hebben hier het volledig prograama op school gevolgd. Vraag ook aan de Walen en Brusselaars om uw taal te leren, want elke Waal die honderd jaar naast u woont spreekt veel erger dan ik of zelfs geen enkel woord, terwijl ik maar pas enkele jaren geleden Vlaamse woorden gehoord heb eerste keer in mijn leven.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6157 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 25 november 2010 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6159 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom ben je eigenlijk naar Belgiê gekomen en niet een ander Europees land? Paulus. |
|
![]() |
![]() |