Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2010, 20:47   #961
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar bestaat dan zwemmen apart voor vlaamse mensen? Als het mag voor turkse vrouwen (gesubsidieerd door Anciaux), dan graag ook dezelfde apartheidsnorm voor vlaamse mensen; Mijn dochters zijn dat gepest van die testosteron boykes beu.
Mijn zonen zijn dat gepest gedrag van moslimdudes in groep ook al lang beu. Ik heb dan ook een eigen zwembad aangeschaft.
Dus geen onderscheid tussen autochtone mannen / jongens en vrouwen/meisjes. Laten we gewoon gaan naar de termen dat moslims willen. Apartheid. Dus aparte ziekenhuizen, zwembaden, ....
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 21:49   #962
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het VB , wie zijn dat ??... Zijn dat de leonard steuners ?...
Wie? Het is 1 persoon met enkele meedenkers voor wie de rechten van hun leden en sympathisanten geen schijnwaarden zijn. (da's 1; ik haast me niet: 1-per-1... ik ben nog 2 jaar hier waarschijnlijk)

Neen, het zijn valse schijnwaarden.

(wat is het verschil? maar dat is de vraag niet)

Laatst gewijzigd door QuasiX : 24 november 2010 om 21:59.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 23:09   #963
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Mijn zonen zijn dat gepest gedrag van moslimdudes in groep ook al lang beu. Ik heb dan ook een eigen zwembad aangeschaft.
Dus geen onderscheid tussen autochtone mannen / jongens en vrouwen/meisjes. Laten we gewoon gaan naar de termen dat moslims willen. Apartheid. Dus aparte ziekenhuizen, zwembaden, ....
neenee. Als jij dat vraagt dan is het discriminatie. Als ZIJ het vragen is het diversiteit.
In Nederland komen ziekenhuizen voor turken-only (of moslims-only, ik ben niet zeker). Iets met halal enzo. D�*t mag. Van mij ook.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 23:16   #964
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat vertelde je al onder één van je vorige gebande knicks.

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2010 om 23:29.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 23:37   #965
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat vertelde je al onder één van je vorige gebande knicks.
Wat een leugen ! Hoe durf je zulke leugens hier neer te pennen?

BRON? Welk geband forumlid heeft dit citaat geschreven?

Kom gast linkje graag ! NU

Ik duw vanzelfsprekend op het driehoekje. Want uw leugens zul je niet hard kunnen maken.

Trouwens het is nick.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 november 2010 om 23:41.
Oud 24 november 2010, 23:40   #966
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
neenee. Als jij dat vraagt dan is het discriminatie. Als ZIJ het vragen is het diversiteit.
In Nederland komen ziekenhuizen voor turken-only (of moslims-only, ik ben niet zeker). Iets met halal enzo. D�*t mag. Van mij ook.
Jamaar neen zulle. Apartheid is verwerpelijk. Ze moeten een standpunt innemen !
Oud 24 november 2010, 23:41   #967
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Filo heeft daar geen probleem mee.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2010, 23:44   #968
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Filo heeft daar geen probleem mee.
Dat is al de tweede keer vandaag dat hem grof is.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 24 november 2010 om 23:44.
Oud 24 november 2010, 23:46   #969
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

BRON? Welk geband forumlid heeft dit citaat geschreven?

Kom gast linkje graag ! NU

Ik duw vanzelfsprekend op het driehoekje. Want uw leugens zul je niet hard kunnen maken.

Trouwens het is nick.
'nick' idd, tikfout.

Laatst gewijzigd door filosoof : 24 november 2010 om 23:58.
Oud 24 november 2010, 23:47   #970
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
'nick' idd, tikfout.
Kom gast uw bron en uw link. Geef je anders je leugen toe.
Oud 25 november 2010, 06:28   #971
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is al de tweede keer vandaag dat hem grof is.
Ja hij is slordig aan het worden..zijn we niet gewend..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 11:50   #972
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom gast uw bron en uw link. Geef je anders je leugen toe.
Jij weet het maar al te goed, ik weet het ook goed.
Oud 25 november 2010, 12:21   #973
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij weet het maar al te goed, ik weet het ook goed.
Maar ik weet het niet...

Als het wat zoekwerk kost kan je eventueel de artisjokaanse database raadplegen..
Oud 25 november 2010, 12:24   #974
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen, niet veel veel minder problemen.
Denk je dat alle daklozen en bedelaars asielzoekers zijn? Denk je dat alle criminelen migranten zijn?

In wat sommigen hier soms uitspoken zie ik wel hinder. Zevert toch zo niet. Dat draagt echt niet bij tot enige discussie.
Vertel nu eens met manieren wat jij onder links verstaat.

Dit is een link :
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1451
Alléz eindelijk komen we tot iets aangezien u het woord zeveren kent. Zeveren komt er uiteindelijk altijd van wanneer men met u in discussie gaat en u rond de pot begin te draaien zoals nu met uw vraag, wat kan men verstaan onder links. Misschien kunt u even stilstaan bij uzelf en even rondkijken in het milieu waar u zich goed in voelt en even uw reactie's erop nalezen en waarschijnlijk zeg wel waarschijnlijk want met u weet men nooit, weet u wat links of slinks is en inhoud.

Wat betreft daklozen arti, die hebben vorige winter op straat mogen slapen aangezien de opvang waar zij terecht konden/kunnen was bezet door asielzoekers maar waarschijnlijk is u dat ook ontgaan is het niet. Dus kijk arti zelfs de daklozen zijn slachtoffer van het asielbeleid en toch blijven oproepen voor een menselijke opvang voor asielzoekers hé arti, vol is voor bepaalde strekkingen nog niet vol genoeg.
Misschien kunt u even aangeven hoe u het zou oplossen want terugsturen is uit den boze hé arti, ze zijn hier al te lang, de kindjes gaan hier naar school, ze hebben z.g. werk en de middelen om ze terug te sturen is dan ook weer een probleem want vervoer bv. in een C-130 is niet menselijk. Maar al die flut argumenten moet men u niet opnoemen hé arti u zult ze zelf wel kennen als de beste nietwaar.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 12:29   #975
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Maar ik weet het niet...

Als het wat zoekwerk kost kan je eventueel de artisjokaanse database raadplegen..
Niet nodig.
Oud 25 november 2010, 12:33   #976
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

Wat betreft daklozen arti, die hebben vorige winter op straat mogen slapen aangezien de opvang waar zij terecht konden/kunnen was bezet door asielzoekers maar waarschijnlijk is u dat ook ontgaan is het niet. Dus kijk arti zelfs de daklozen zijn slachtoffer van het asielbeleid en toch blijven oproepen voor een menselijke opvang voor asielzoekers hé arti, vol is voor bepaalde strekkingen nog niet vol genoeg.
Gewoon de idee dat mensen op slaat moeten slapen in West Europa in de 21ste eeuw (of 't nu azielzoekers of daklozen zijn!) schokt jou dus niet: je kiest één categorie die volgens jou dan wel onderdak mag hebben en je wil de anderen buitensluiten.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2010 om 12:34.
Oud 25 november 2010, 12:39   #977
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Gewoon de idee dat mensen op slaat moeten slapen in West Europa in de 21ste eeuw (of 't nu azielzoekers of daklozen zijn!) schokt jou dus niet: je kiest één categorie die volgens jou dan wel onderdak mag hebben en je wil de anderen buitensluiten.
Wij kiezen niet..links heeft gekozen...ik heb nog geen spa-vrt reportage gezien over schrijnende toestanden bij autochtone daklozen..
Oud 25 november 2010, 16:59   #978
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee filo U, kiest een categorie die mag binnen slapen en die men ruimschoots moet vergoeden wanneer ze niet zouden kunnen binnenslapen. U filo, laat het koud wie of wat buitenslaapt zolang er maar plaats is voor gelukszoekers die belgië beschouwen als het OCMW van de wereld.

En correct filo, het schokt me niet op z'n minst dat deze gelukszoekers buiten slapen en waarom filo, ze moesten maar niet zo dom zijn om in praatjes te trappen en zich ervan laten overtuigen dat in belgië iedereen recht heeft op hoe noemde ze het, juist een appartement en bij gebrek aan een appartement 500€ per dag.

Misschien kunt u en uw (s)linkse vrienden eens eindelijk het woord bij de daad voegen en inplaats van de z.g. weldoener te spelen op kosten van de maatschappij uw steentje bijdragen met bv. het schenken van appartementen en 500€ per dag wel te verstaan uit uw eigen zak en niet ten kosten van de maatschappij hé filo. Maar zoals men weet, zover gaat (s)linkse verdraagzaamheid niet hé filo (s)linkse verdraagzaamheid gaat niet verder dan hypocriet en schijnheiligheid zoals u zelf wel weet is het niet.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 november 2010 om 17:10.
Oud 25 november 2010, 17:09   #979
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Wij kiezen niet..links heeft gekozen...ik heb nog geen spa-vrt reportage gezien over schrijnende toestanden bij autochtone daklozen..
U weet toch hoe ze autochtone daklozen afschilderen, zijn personen die zichzelf in de ellende hebben gebracht voor deze personen telt geen excuus. Dat er jaarlijks tijdens de winterperiode één of meer het leven laat door geen opvang, daar hangen deze (s)linkse verdraagzame niet voor aan hekken te zwapperen, daar betogen deze (s)linkse verdraagzame niet voor dit laat deze (s)linkse verdraagzame koud 100% koud.

Wat zou in feite de reden kunnen zijn voor zulke onverschilligheid, misschien dat links niet kan of wil begrijpen dat in hetgeen ze willen verkopen als welvaartstaat er van het "eigen volk" naast de welvaartboot vallen.

Oud 25 november 2010, 17:17   #980
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Nee filo U, kiest een categorie die mag binnen slapen en die men ruimschoots moet vergoeden wanneer ze niet zouden kunnen binnenslapen. U filo, laat het koud wie of wat buitenslaapt zolang er maar plaats is voor gelukszoekers die belgië beschouwen als het OCMW van de wereld.

En correct filo, het schokt me niet op z'n minst dat deze gelukszoekers buiten slapen en waarom filo, ze moesten maar niet zo dom zijn om in praatjes te trappen en zich ervan laten overtuigen dat in belgië iedereen recht heeft op hoe noemde ze het, juist een appartement en bij gebrek aan een appartement 500€ per dag.

Misschien kunt u en uw (s)linkse vrienden eens eindelijk het woord bij de daad voegen en inplaats van de z.g. weldoener te spelen op kosten van de maatschappij uw steentje bijdragen met bv. het schenken van appartementen en 500€ per dag wel te verstaan uit uw eigen zak en niet ten kosten van de maatschappij hé filo. Maar zoals men weet, zover gaat (s)linkse verdraagzaamheid niet hé filo (s)linkse verdraagzaamheid gaat niet verder dan hypocriet en schijnheiligheid zoals u zelf wel weet is het niet.
Ik kies geen categorie, in mijn ogen zijn onderdak, voedsel, verzorging en opvoeding een mensenrecht. Ik ontzeg die niemand.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2010 om 17:23.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be