![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nu om eerlijk te zijn: als IK in fout ben, en IK wil zo vriendelijk zijn om dat direct op zo'n papier in te vullen, en Mohammed WEIGERT dit.... dan zeg ik d�*�*g Mohammed!
Dat hij dan nadien maar eens gaat afkomen met zijn schadevergoeding!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zoekt het veel te ver. Als een man mij geen hand geeft omdat ik een vrouw ben dan discrimineert hij mij. Doodsimpel, dat snapt zelfs een kind.
![]() |
![]() |
#887 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef moslims geen hand, gewoon omdat moslims onreine personen zijn en dan moet ik me telkens gaan douchen als ik die heb aangeraakt. Is dit discriminatie of niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou dus zomaar kunnen dat Mohammed één of meerdere van zijn papieren niet in orde had en ten koste van alles een politieinterventie waar zulks aan het licht zou komen, wilde vermijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het enkel blikschade is dan volstaat het om SAMEN een situatieschets te tekenen en indien degene die in fout is dat dan nog ruiterlijke toegeeft wordt dat mee vermeld. Case closed. Als er gewonden zijn MOET de pliesie erbij gehaald worden. Dus Mo was altijd de pineut als hij geen verklaring wou hebben. Het laatste wat ik zou doen is er "een mannetje" bijhalen. Ik héb trouwens geen beschikbaar "mannetje" wat zou Mo dan doen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 november 2010 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Omdat hij niet wil aangeklaagd worden voor vluchtmisdrijf.
2. Omdat hij het nu eenmaal goed wil regelen. Maar doet dit er eigenlijk toe? Het gaat om het feit dat iemand, omdat zij vrouw is, een zaak waarin zij schuld bekend, het zelf niet mag regelen.
![]() |
#891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#893 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als er nu wel moslimvrouwen mij een hand geven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat bewijst vooral dat jij een vijs kwijt bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan juichen wij hen toe want dan zijn ze op de goede weg
![]()
![]() |
#898 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zit dat nu op mijn werk waar velen een kus geven ter begroeting.Dat je over sex begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#899 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zit dat nu op mijn werk waar velen die elkaar beter kennen een kus geven ter begroeting. Er zijn mannen die een vrouw die ze beter kennen kussen; maar weigeren een man die ze beter kennen op die wijze te begroeten. Ook discriminatie? en dus strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Begin dan maar te juichen .... http://forums.hababam.nl/archive/ind...26791-p-2.html Citaat:
Citaat:
Pagina's vol , ik vraag me af waar jullie deze wacko veronderstellingen blijven halen .. |
|||
![]() |
![]() |