Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2010, 17:21   #981
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Wij kiezen niet..links heeft gekozen...ik heb nog geen spa-vrt reportage gezien over schrijnende toestanden bij autochtone daklozen..
Wel reportages gezien over schrijnende toestanden bij daklozen zonder onderscheid naar afkomst.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 17:22   #982
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik kies geen categorie, in mijn ogen zijn onderdak, voedsel, verzorging en opvoeding een mensenrechten. Ik ontzeg die niemand.
Ik neem aan dat u uw woning reeds hebt opengesteld voor asielzoekers, Grote Mensenvriend?
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 17:27   #983
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Ik neem aan dat u uw woning reeds hebt opengesteld voor asielzoekers, Grote Mensenvriend?
Ik verhuur idd reeds jaren een woonst ruim onder de marktprijs. Géén huisjesmelkerij. De laatste huurder was een autochtoon, die daarvoor een buitenlander. De volgende weet ik gewoon niet welke afkomst die zal hebben.
Oud 25 november 2010, 17:37   #984
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik verhuur idd reeds jaren een woonst ruim onder de marktprijs. Géén huisjesmelkerij. De laatste huurder was een autochtoon, die daarvoor een buitenlander. De volgende weet ik gewoon niet welke afkomst die zal hebben.
Hoe altruïstisch van u. U bent een goed mens. Een Gutmensch zoals onze oosterburen zouden zeggen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 17:37   #985
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom staat het nu leeg ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 17:40   #986
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
autochtoon vermoord door autochtoon.
Genoeg gezegd over dit onderwerp.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2010 om 17:42.
Oud 25 november 2010, 17:41   #987
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Waarschijnlijk omdat het pand onbewoonbaar is verklaard nadat de laatste huurder, een homofobe, Irak-bombarderende Amerikaanse gggristelijke kinderneukpriester, zonder te betalen zijn hielen had gelicht.
Oud 25 november 2010, 17:43   #988
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Hoe altruïstisch van u. U bent een goed mens. Een Gutmensch zoals onze oosterburen zouden zeggen.
Citaat:
Waarschijnlijk omdat het pand onbewoonbaar is verklaard nadat de laatste huurder, een homofobe, Irak-bombarderende Amerikaanse gggristelijke kinderneukpriester, zonder te betalen zijn hielen had gelicht.
Je lult uit je nek, als gewoonlijk.

Laatst gewijzigd door filosoof : 25 november 2010 om 17:44.
Oud 25 november 2010, 17:47   #989
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Je lult uit je nek, als gewoonlijk.
U geeft middels uw ontkennende reactie dus toe geen goed mens te zijn. Dank u voor de verduidelijking.
Oud 25 november 2010, 17:48   #990
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
U geeft middels uw ontkennende reactie dus toe geen goed mens te zijn. Dank u voor de verduidelijking.
Ik maak geen aanspraak op die omschrijving.
Oud 25 november 2010, 17:49   #991
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
En jij?
Oud 25 november 2010, 17:51   #992
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik maak geen aanspraak op die omschrijving.
Dat was me reeds langer dan vandaag bekend, maar ik ben toch blij het van u zelf te mogen vernemen.
Oud 25 november 2010, 18:34   #993
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kies geen categorie, in mijn ogen zijn onderdak, voedsel, verzorging en opvoeding een mensenrecht. Ik ontzeg die niemand.
Dat klopt, dat zijn mensenrechten. En helaas zijn er veel te veel landen die geen enkele moeite doen die basisnoden te garanderen voor hun onderdanen.
Dat probleem moet dus binnen die landen worden opgelost en niet in Belgie wat onmogelijk al die mensen dan wel van basisnoden zou kunnen voorzien.

We hebben daar doodeenvoudig en al zeker in tijden van crisis de middelen niet toe en dus kunnen we enkel verhinderen dat al die mensen die het aan basisnoden ontbreekt zichzelf in Belgie vestigen.

Want eenmaal dat resultaat bereikt is stoppen de kosten niet. Laaggeschoold en zonder behoorlijke kennis van de taal lukt het die mensen niet deel te nemen aan de arbeidsmarkt en bovendien halen ze vaak onmiddellijk verwanten uit het thuisland naar Belgie.

Die mensen vragen een enorme investering van deze samenleving alvorens enigzins te kunnne meedraaien en omdat ze de levenslang opgelopen achterstand in hun thuisland niet volledig kunnen inlopen blijven zij het meest kwetsbaar in tijdens van crisis;dus moet je maar beperkt binnenlaten, anders krijg je steeds grotere ghetto's met een nieuwe onderklasse van mensen die enkel om economische redenen liever hier dan daar zijn.

Selecteer vooral op werkbereidheid, en mogelijkheden om op redelijke termijn aan een arbeidsmarkt te kunnen deelnemen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 18:51   #994
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
En jij?
Wel ik heb geen 2de woning en met uw dramatisch verhaal te lezen ben ik zeker niet gestimuleerd om ooit te verhuren aan 'minderbedeelden'..

Ik zou trouwens nooit verhuren, er zit teveel kaf tussen het huurvolk..het is me de ellende niet waard
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 19:04   #995
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Wel ik heb geen 2de woning en met uw dramatisch verhaal te lezen ben ik zeker niet gestimuleerd om ooit te verhuren aan 'minderbedeelden'..

Ik zou trouwens nooit verhuren, er zit teveel kaf tussen het huurvolk..het is me de ellende niet waard
Ik heb ooit verhuurd aan asielzoekers, doe ik dus nooit meer.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...RA26072003_043
Oud 25 november 2010, 19:20   #996
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik heb ooit verhuurd aan asielzoekers, doe ik dus nooit meer.

http://www.nieuwsblad.be/article/det...RA26072003_043
De huurwet trekt op niks..de rechten van koosjere eigenaars zijn zo uitgehold dat misbruiken schering en inslag zijn..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 19:21   #997
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kies geen categorie, in mijn ogen zijn onderdak, voedsel, verzorging en opvoeding een mensenrecht. Ik ontzeg die niemand.
U ontzegt het "eigen volk" zéér veel filo wanneer u blijft toejuichen dat debiele politici de bevolking uitmelken ten voordele van gelukszoekers, laat dat duidelijk zijn filo.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2010, 19:40   #998
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Schande filo u moet niet verhuren, u moet schenken u moet de daad bij het woord voegen zoals het een goede verdraagzame menslievende (s)linkse past, u weet wel, "doe de rijken betalen" en u met twee woningen mag men er u toch bij rekenen hé filo.

Indien u niet weet hoe, ga eens naar het noordstation daar zitten kosvaarse zigeuners die alles hebben opgegeven in kosovo om hier een appartement te betrekken waar naar het schijnt volgens hen, iedereen in belgië recht op zou hebben. Nu uw woning is wel geen appartement maar toch, ze zullen er wel tevreden mee zijn hé filo dus geen huur, maar schenken filo.

Maar dan wel opletten dat ze vroeg of laat niet worden uitgewezen want dan zou het kunnen dat uw "tweed huis" zou kunnen opgaan in vlammen zoals nu in Merksplas het geval is geweest waar een uitgewezen madam haar uitwijzing beantwoorden met brandstichting in een woning van het OCMW. Of hoe ze waarschijnlijk wilde laten zien hoe dankbaar ze was voor de opvang en voorlopige toekenning van een OCMW woning.

Oud 25 november 2010, 19:53   #999
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat klopt, dat zijn mensenrechten. En helaas zijn er veel te veel landen die geen enkele moeite doen die basisnoden te garanderen voor hun onderdanen.
Dat probleem moet dus binnen die landen worden opgelost en niet in Belgie wat onmogelijk al die mensen dan wel van basisnoden zou kunnen voorzien.
Juist, maar waarom is dat voor sommige zo moeilijk te begrijpen. Hoeveel van hetgeen hier aanspoelt zijn asielzoeker op de vlucht voor geweld en vervolging en hoeveel op zoek naar rijdom en welvaart, een rijkdom en welvaart ten kosten van het eigen volk.

Men lokt ze naar belgië met verhaaltjes van iedereen heeft recht op een appartement, men geeft onderdak in hotels, wanneer geen onderdak dan wel 500€ per dag enz. De vraag is, wie of wat zit achter deze praktijken, wie of wat doet er z'n voordeel aan en, kunnen de belgische politici inplaats van elkaar in de haren te zitten en het elkander lastig te maken hier geen halt aan toeroepen. Moesten ze dit doen, ze zouden toch al iets presteren ten dienste van het "eigen volk" inplaats van deze te laten opdraaien voor zulke wanpraktijken.

Oud 25 november 2010, 20:36   #1000
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Alléz eindelijk komen we tot iets aangezien u het woord zeveren kent. Zeveren komt er uiteindelijk altijd van wanneer men met u in discussie gaat en u rond de pot begin te draaien zoals nu met uw vraag, wat kan men verstaan onder links. Misschien kunt u even stilstaan bij uzelf en even rondkijken in het milieu waar u zich goed in voelt en even uw reactie's erop nalezen en waarschijnlijk zeg wel waarschijnlijk want met u weet men nooit, weet u wat links of slinks is en inhoud.
Jij weet niet eens in welk milieu ik me goed voel. Aan de hand daarvan wil jij uitleggen wat jij verstaat onder links. Dan mag ik het woord zever niet gebruiken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be