Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2010, 15:50   #2861
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

[quote=brother paul;5130390]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht

ja ma, een mens is een mens, als en iedereen reageert op zijn manier. Hij heeft zijn werkgever uitgespuwd, heel merkwaardig dus, misschien zal er wel meer aan vooraf gegaan zijn dan wat wij gezien hebben op de 'oneline media show' die we elke dag in het nieuws mog"en zien
Wat een kontdraaierij erom heen, hallo! Metdepenningen kon die klootzak van een Léonard niet meer aan, nam terecht ontslag, en is dan nog zéér beleefd gebleven over die homohatende pedobeschermer. Als deze ex-woordvoerder ooit zijn mémoires schrijft zullen er nogal wat naiëve Katholieke mondjes openvallen.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:13   #2862
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Ik lees bij u en anderen overal een bedekte homohaat.
Dan leest u dat verkeerd.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:15   #2863
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dan leest u dat verkeerd.

Paulus.
Ik lees heel juist, wees maar gerust.

Hot Marijke

Oud 27 november 2010, 16:17   #2864
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik lees heel juist, wees maar gerust.
Ik ben in elk geval geen homohater.

Lees dat maar juist.

Paulus.
Oud 27 november 2010, 16:20   #2865
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik ben in elk geval geen homohater.

Lees dat maar juist.

Paulus.
Dus je ben volledig akkoord met dit:

De rechten van holebi's dienen identiek dezelfde te zijn als die van de hetero's. Dat heeft niets te maken met kinderen die inderdaad het recht hebben op goede opvoeders. Deze laatsten kunnen van eender welk geslacht zijn en van eender van welke geaardheid.

Dat is het enige juiste MENSELIJKE standpunt. Alle andere zijn discriminerende standpunten. Punt uit.

Hot Marijke

Oud 27 november 2010, 16:29   #2866
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
De rechten van holebi's is ondergeschikt aan de rechten van kinderen.

Een kind heeft voor mij recht op een moeder en vader.
Ja, en als de moeder sterft in het kraambed, dan moet de Staat de vader voorzien van een nieuwe bruid. Echtscheidingen moeten verboden worden.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:31   #2867
Steve_M

Standaard

Citaat:
Mits rekening te houden met het kunstmatig karakter van onze moderne samenleving waar de Hetero-Homo-Sapiens het voor het zeggen heeft, dient deze vraag zelf niet gesteld.

Niettemin, zou er wel veel meer aandacht moeten komen voor de ontoereikende kwaliteit van de opvoeding en opleiding welke de eerstjarigen zowel van hun Ouders dan van de beroepsopvoeders meekrijgen.

Daar Adoptie, wegens allerlei knelpunten, gesjoemel en (men mag het zeggen) discriminatie, stilaan plaats zou moeten maken voor een versterkte ondersteunde staatsopvoeding voor de 'Baby's' die toevallig uit het Ouderlijk nest zijn gevallen.

Ik zie geen bezwaren deze laatste aan 'Homo's' toe te vertrouwen, voor zover dat deze met 'diploma's en andere 'attesten' kunnen aantonen dat ze qua opleiding, geestesgesteldheid en gedrag, deze hoogst belangrijke kiese klus professioneel aankunnen.

Homos hebben zich wel kunnen profileren als meesters 'Kappers', 'Barmen's' en ‘Kelners’ Deze 'missie' is als het ware voor hen gegoten en weggelegd!

Echter, wegens de onstabiele geaardheid van de 'Homostellen' is het niet denkbaar en menselijk er onschuldige pechvogels aan toe te vertrouwen. I'm sorry!

De toekomst van onze kinderen mogen wij niet meer gaan toevertrouwen aan mensen die zich soms tendentieus egoïstisch en eigenbelangend opstellen.

Als het om kindergeluk gaat, vormen deze doelgroep geen uitzondering aan deze regel.
Ik weet niet wat jij snuift, maar voor een zeldzame keer wil ik het zelf liever niet proberen.
Oud 27 november 2010, 16:34   #2868
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Zoals alle blinde extremisten wordt je persoonlijk omdat je geen enkele argumentatie hebt tegen mijn menselijke standpunten. Schelden helpt niet, leer het onderstaande in vet vanbuiten, je kan NIETS weerleggen. Ik hoor niets anders dan jouw kerkelijke discriminerende prietpraat en scheldpartijen aan mijn adres. Wat heeft mijn huwelijk hier mee te maken? Het gaat hier zuiver over mijn menselijke visie betreffende homoseksualiteit. Ik verneem GEEN ENKEL steekhoudend tegenargument van jou omdat er geen is. Je bent een extremistische homohater en hoe je het ook probeert in te kleden of draait en keert, je bent geen goed mens als je andere mensen discrimineert op basis van hun geaardheid. En dat doe je duidelijk.

Jouw houding ligt hoogstwaarschijnlijk aan jouw zo geroemde Katholieke misvormingsopvoeding van een hetero-vader en een hetero-moeder. Zielig resultaat, moet ik vaststellen. Als je intelligent zou geweest zijn en kritisch zou hebben leren denken, had je jezelf intellectueel kunnen vormen en zou je objectief en MENSELIJK hebben leren oordelen. Zo had je die ouderlijke brainwash kunnen ontgroeien. Daarin ben jij spijtig genoeg grandioos gefaald. Einde gesprek, want er valt niet te debatteren met een kerkpapegaai die enkel Katolieke dogma's nabrabbelt en uit ongelijk en onmacht mensen uitscheldt.

Much Fun in Hel.

De rechten van holebi's dienen identiek dezelfde te zijn als die van de hetero's. Dat heeft niets te maken met kinderen die inderdaad het recht hebben op goede opvoeders. Deze laatsten kunnen van eender welk geslacht zijn en van eender van welke geaardheid.

Dat is het enige juiste MENSELIJKE standpunt. Alle andere zijn discriminerende standpunten. Punt uit.
FOUT: Dat zijn niet meer dan jouw standpunten die op geen enkel redelijk feit steunen. De mensonwaardige manier waarop je deze aan anderen wil opdringen getuigd van een heel enge, zwakke en gebrekkige geestesgesteldheid. (Psychiaters weten daar wel raad mee.)

Hetgeen U, ik of anderen hierover denken heeft slechts waarde in het kader van deze ‘Entertainment’ forum.

Rechtsgeldige verkozen Politici zullen zich wellicht over deze complexiteit buigen en dan zullen wij wel zien wat er uit de bus zal komen.

Tot zover blijf ik bij mijn stelling te zeggen en te schrijven dat Homo’s, tot het tegengestelde bewezen is, als eerbiedwaardige mensen dienen deel uit te maken van de samenleving. Dat zij, (omdat de wet het hun toelaat), met aardgenoten mogen trouwen maar dat zij van ambtswege niet bekwaam dienen bevonden te worden voor het onderhouden en dagelijks opvoeden en grootbrengen van gelijk welk geaard kind en gelijk vanwaar het vandaan zou gehaald zijn.

Indien zij een specifieke opleiding en/of cursus met succes hebben gevolgd, dan zullen zij zich met kinderen actief mogen gedragen.

Het zijn eveneens schepselen van ‘God’, welke de onvolmaaktheid van ons ras iets moeilijker hebben doorstaan.
Had God gewild dat zij kinderen zouden kunnen gehad hebben, dan had hij hierin voorzien. Het is niemand gegund de wil van god te trotseren.

Terloops: vragen hoelang je al getrouwd bent is een schande. Uw 'kont' en al uw vrouwelijke attributen op het www vertonen is dus slechts een spektakel.

Ontuchtige schepsels kunnen mij niet raken. Ik beklaag U oprecht.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:36   #2869
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Echter, wegens de onstabiele geaardheid van de 'Homostellen' is het niet denkbaar en menselijk er onschuldige pechvogels aan toe te vertrouwen. I'm sorry!

De toekomst van onze kinderen mogen wij niet meer gaan toevertrouwen aan mensen die zich soms tendentieus egoïstisch en eigenbelangend opstellen.

Als het om kindergeluk gaat, vormen deze doelgroep geen uitzondering aan deze regel.
Waar haalt U de informatie vandaan dat homo's sneller uitelkaar gaan dan hetereo's?
Ik kan je zeggen dat homo's evengoed dezelfde weg afleggen in het leven als hetereo stellen wanneer ze kinderen opvoeden. Bisexuele huwelijken zijn evengoed natuurlijk fenomeen. In tegenstelling van Uw egocentrische aard is Uw mening geen standaard van wat natuurlijk is. homo huwelijken lopen over het algemeen hetzelfde als de homo huwelijken, het enige verschil dat er is, is dat ze in elkaars kont zitten. That's it.

Laatst gewijzigd door openeye : 27 november 2010 om 16:36.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:38   #2870
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus je ben volledig akkoord met dit:

De rechten van holebi's dienen identiek dezelfde te zijn als die van de hetero's.
Akkoord.

Citaat:
Dat heeft niets te maken met kinderen die inderdaad het recht hebben op goede opvoeders. Deze laatsten kunnen van eender welk geslacht zijn en van eender van welke geaardheid.
Kinderen hebben het recht op het beste van onzelf en dus de best mogelijke opvoeders die voorhanden zijn als kinderen daar nood aan hebben. Dat kan van eender welke geaardheid zijn, doch het belang van het kind staat voorop.

Citaat:
Er zijn al wereldoorlogen ontstaan dor mensen die zeiden: "Ik alleen ben juist en al de rest is mis"

Spaar me daarvan.

Paulus.
Oud 27 november 2010, 16:42   #2871
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ja, en als de moeder sterft in het kraambed, dan moet de Staat de vader voorzien van een nieuwe bruid. Echtscheidingen moeten verboden worden.
U maakt er een karikatuur van.

Paulus.
Oud 27 november 2010, 16:44   #2872
Steve_M

Standaard

Citaat:
Indien zij een specifieke opleiding en/of cursus met succes hebben gevolgd, dan zullen zij zich met kinderen actief mogen gedragen.
Hier ben ik het mee eens, maar dan op iets grotere schaal: alleen mensen (of dat nu hetero's of homo's zijn) die zo'n opleiding en/of cursus met succes hebben gevolgd, hebben nog het recht om zich voort te planten. Niet zoals nu, dat elke heteroseksuele marginaal 6 kinderen in zijn vrouw kan schieten om vervolgens de kinderen te verwaarlozen omdat ze het te druk hebben met zuipen. En wie het al te bont maakt, verplicht steriliseren. Akkoord?

Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 november 2010 om 16:44.
Oud 27 november 2010, 16:45   #2873
Steve_M

Standaard

Citaat:
U maakt er een karikatuur van.

Paulus.
Nee hoor. Wat hij zegt is het volgende: kinderen hebben recht op een moeder en een vader, behalve wanneer een van de ouders sterft of de ouders scheiden. Dan is dat onvervreemdbare recht plots niet meer van tel.
Oud 27 november 2010, 16:46   #2874
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik weet niet wat jij snuift, maar voor een zeldzame keer wil ik het zelf * liever niet proberen.
Ik.....snuif, rook of spuit helemaal niet. Ik drink slechts matig koffie, the en iets wijn tijdens de maaltijden!
- * Liefst niet, het zijn slechte gewoonten.

Uiterst atypisch hé?, ik geef dit graag toe.
Oud 27 november 2010, 16:52   #2875
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee hoor. Wat hij zegt is het volgende: kinderen hebben recht op een moeder en een vader, behalve wanneer een van de ouders sterft of de ouders scheiden. Dan is dat onvervreemdbare recht plots niet meer van tel.
Er zijn soorten rechten Steve. Het recht op leven bijvoorbeeld, sluit niet uit dat mensen toch sterven. Het recht op lucht, sluit niet uit dat er luchtvervuiling is; het recht op sanitair, sluit niet uit dat meer dan de helft van de wereldbevolking niet eens een WC heeft. enz...

Het is niet dat soort recht zoals recht op kinderbijslag en zo...

Paulus.
Oud 27 november 2010, 16:52   #2876
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Hier ben ik het mee eens, maar dan op iets grotere schaal: alleen mensen (of dat nu hetero's of homo's zijn) die zo'n opleiding en/of cursus met succes hebben gevolgd, hebben nog het recht om zich voort te planten. Niet zoals nu, dat elke heteroseksuele marginaal 6 kinderen in zijn vrouw kan schieten om vervolgens de kinderen te verwaarlozen omdat ze het te druk hebben met zuipen. En wie het al te bont maakt, verplicht steriliseren. Akkoord?
Steve, als je mijn 'drugs' niet wil proberen, dan zou ik toch liever hebbendat je mijn teksten, bevindigen enz niet gewoon zou overschrijven hé!

Een 'Copyright' kan desgevallend wel overwogen worden?
Oud 27 november 2010, 16:55   #2877
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

[quote=Hot Marijke;5130498]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht

Wat een kontdraaierij erom heen, hallo! Metdepenningen kon die klootzak van een Léonard niet meer aan, nam terecht ontslag, en is dan nog zéér beleefd gebleven over die homohatende pedobeschermer. Als deze ex-woordvoerder ooit zijn mémoires schrijft zullen er nogal wat naiëve Katholieke mondjes openvallen.
kijk ik heb dus nog nooit met die mens gebabbeld, dus ik zou het echt zo niet weten. Het probleem zit in elk geval dieper dan gewoon die woordenvloe die hij niet meer kon uitleggen volgens mij. Want ik denk dat zowat elke vlaming dingen moet horen van zijn baas die hij niet begrijpt, en dat hij in zijn binnenste zegt blaast. Hier was er dus meer aan de hand.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:58   #2878
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
FOUT: Dat zijn niet meer dan jouw standpunten die op geen enkel redelijk feit steunen. De mensonwaardige manier waarop je deze aan anderen wil opdringen getuigd van een heel enge, zwakke en gebrekkige geestesgesteldheid. (Psychiaters weten daar wel raad mee.)

Hetgeen U, ik of anderen hierover denken heeft slechts waarde in het kader van deze ‘Entertainment’ forum.

Rechtsgeldige verkozen Politici zullen zich wellicht over deze complexiteit buigen en dan zullen wij wel zien wat er uit de bus zal komen.

Tot zover blijf ik bij mijn stelling te zeggen en te schrijven dat Homo’s, tot het tegengestelde bewezen is, als eerbiedwaardige mensen dienen deel uit te maken van de samenleving. Dat zij, (omdat de wet het hun toelaat), met aardgenoten mogen trouwen maar dat zij van ambtswege niet bekwaam dienen bevonden te worden voor het onderhouden en dagelijks opvoeden en grootbrengen van gelijk welk geaard kind en gelijk vanwaar het vandaan zou gehaald zijn.

Het zijn eveneens schepselen van ‘God’, welke de onvolmaaktheid van ons ras iets moeilijker hebben doorstaan.
Had God gewild dat zij kinderen zouden kunnen gehad hebben, dan had hij hierin voorzien. Het is niemand gegund de wil van god te trotseren.

Terloops: vragen hoelang je al getrouwd bent is een schande. Uw 'kont' en al uw vrouwelijke attributen op het www vertonen is dus slechts een spektakel.

Ontuchtige schepsels kunnen mij niet raken. Ik beklaag U oprecht.
ha, dus jij zou willen de homofielen preselecteren, en de homokindjes afpakken van de heteroouders en doorgeven aan homo-koppels ?
nu begrijp ik het.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2010, 16:59   #2879
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Akkoord.

Kinderen hebben het recht op het beste van onzelf en dus de best mogelijke opvoeders die voorhanden zijn als kinderen daar nood aan hebben. Dat kan van eender welke geaardheid zijn, doch het belang van het kind staat voorop.
En vermits het "belang van het kind voorop staat" is een heterokoppel volgens jou meer geschikt? Als dat jouw conclusie is discrimineer je homo's.

Citaat:
Er zijn al wereldoorlogen ontstaan dor mensen die zeiden: "Ik alleen ben juist en al de rest is mis"

Spaar me daarvan.

Paulus.
Als er een wereldoorlog zou ontstaan tussen homo's en hetero's, zullen het zeker en vast homo-hatende zich superieur-voelende hetero's zijn die deze wereldoorlog ontkenenen om o.a. de homo's te elimineren. Niets nieuw onder de zon trouwens, dat was één van de missies van een zekere Adolf Hitler: minderheidsgroepen vernietigen, waaronder homo's, remember? Het zou dus enkel "l' Histoire se répète" zijn. Jouw stelling klopt helaas, als je die "Ik" vervangt door Hitler.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 27 november 2010 om 17:00.
Oud 27 november 2010, 17:00   #2880
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Steve, als je mijn 'drugs' niet wil proberen, dan zou ik toch liever hebbendat je mijn teksten, bevindigen enz niet gewoon zou overschrijven hé!

Een 'Copyright' kan desgevallend wel overwogen worden?
Tjah?!

Steve?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be