![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2861 | |
|
Staatssecretaris
|
[quote=brother paul;5130390]
Citaat:
|
|
|
|
#2862 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2863 |
|
Staatssecretaris
|
Ik lees heel juist, wees maar gerust.
|
|
|
#2864 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2865 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
De rechten van holebi's dienen identiek dezelfde te zijn als die van de hetero's. Dat heeft niets te maken met kinderen die inderdaad het recht hebben op goede opvoeders. Deze laatsten kunnen van eender welk geslacht zijn en van eender van welke geaardheid. Dat is het enige juiste MENSELIJKE standpunt. Alle andere zijn discriminerende standpunten. Punt uit.
|
|
|
|
#2866 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2867 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2868 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Hetgeen U, ik of anderen hierover denken heeft slechts waarde in het kader van deze ‘Entertainment’ forum. Rechtsgeldige verkozen Politici zullen zich wellicht over deze complexiteit buigen en dan zullen wij wel zien wat er uit de bus zal komen. Tot zover blijf ik bij mijn stelling te zeggen en te schrijven dat Homo’s, tot het tegengestelde bewezen is, als eerbiedwaardige mensen dienen deel uit te maken van de samenleving. Dat zij, (omdat de wet het hun toelaat), met aardgenoten mogen trouwen maar dat zij van ambtswege niet bekwaam dienen bevonden te worden voor het onderhouden en dagelijks opvoeden en grootbrengen van gelijk welk geaard kind en gelijk vanwaar het vandaan zou gehaald zijn. Indien zij een specifieke opleiding en/of cursus met succes hebben gevolgd, dan zullen zij zich met kinderen actief mogen gedragen. Het zijn eveneens schepselen van ‘God’, welke de onvolmaaktheid van ons ras iets moeilijker hebben doorstaan. Had God gewild dat zij kinderen zouden kunnen gehad hebben, dan had hij hierin voorzien. Het is niemand gegund de wil van god te trotseren. Terloops: vragen hoelang je al getrouwd bent is een schande. Uw 'kont' en al uw vrouwelijke attributen op het www vertonen is dus slechts een spektakel. Ontuchtige schepsels kunnen mij niet raken. Ik beklaag U oprecht. |
|
|
|
|
|
|
#2869 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik kan je zeggen dat homo's evengoed dezelfde weg afleggen in het leven als hetereo stellen wanneer ze kinderen opvoeden. Bisexuele huwelijken zijn evengoed natuurlijk fenomeen. In tegenstelling van Uw egocentrische aard is Uw mening geen standaard van wat natuurlijk is. homo huwelijken lopen over het algemeen hetzelfde als de homo huwelijken, het enige verschil dat er is, is dat ze in elkaars kont zitten. That's it. Laatst gewijzigd door openeye : 27 november 2010 om 16:36. |
|
|
|
|
|
|
#2870 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Spaar me daarvan. Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#2871 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2872 |
|
|
Hier ben ik het mee eens, maar dan op iets grotere schaal: alleen mensen (of dat nu hetero's of homo's zijn) die zo'n opleiding en/of cursus met succes hebben gevolgd, hebben nog het recht om zich voort te planten. Niet zoals nu, dat elke heteroseksuele marginaal 6 kinderen in zijn vrouw kan schieten om vervolgens de kinderen te verwaarlozen omdat ze het te druk hebben met zuipen. En wie het al te bont maakt, verplicht steriliseren. Akkoord?
Laatst gewijzigd door Steve_M : 27 november 2010 om 16:44. |
|
|
|
|
|
#2873 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2874 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
- * Liefst niet, het zijn slechte gewoonten. Uiterst atypisch hé?, ik geef dit graag toe. |
|
|
|
|
|
|
#2875 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is niet dat soort recht zoals recht op kinderbijslag en zo... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2876 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Een 'Copyright' kan desgevallend wel overwogen worden? |
|
|
|
|
|
|
#2877 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=Hot Marijke;5130498]
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2878 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
nu begrijp ik het. |
|
|
|
|
|
|
#2879 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Als er een wereldoorlog zou ontstaan tussen homo's en hetero's, zullen het zeker en vast homo-hatende zich superieur-voelende hetero's zijn die deze wereldoorlog ontkenenen om o.a. de homo's te elimineren. Niets nieuw onder de zon trouwens, dat was één van de missies van een zekere Adolf Hitler: minderheidsgroepen vernietigen, waaronder homo's, remember? Het zou dus enkel "l' Histoire se répète" zijn. Jouw stelling klopt helaas, als je die "Ik" vervangt door Hitler.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 27 november 2010 om 17:00. |
|
|
|
|
|
|
#2880 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|