![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2881 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#2882 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#2883 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Moest ik nu weten vanaf welke leeftijd men deze aandoening kan blootleggen dan zou ik, op uw bijkomende vraag gewillig antwoorden. Ik denk dat het slechts bij de puberteit ontwaakt tot de grote verbazing van de betrokkene in eerste lijn! Vraag: a.u.b. Is de pasgeboren baby van 'Hotteke' Homofiel of niet? Dank U beleeft en oprecht. |
|
|
|
|
|
|
#2884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De geaardheid van de adoptie ouders is voor mij geen breekpunt, maar slechts één van de vele aspecten waarmee rekening moet gehouden worden in het geheel. Toch gaat mijn voorkeur uit naar heterokoppels, ondermeer omdat dit het dichts bij de natuurlijke gang van zaken staat. Een voorkeur hebben is niet altijd gelijk aan discrminatie. Het is niet omdat ik een voorkeur zou hebben voor blauw, dat ik daarom groen zou discrimineren, laat staan; haten zoals sommigen hier opperen. Ik zeg in alle eerlijkheid, dat wanneer er iets met mij zou gebeuren zodat ik niet meer voor de opvoeding van mijn kinderen kan instaan... ... en ik heb de keuze tussen een hetero- of homopleeggezin voor mijn kinderen, dat ik zou kiezen voor een heterogezin. Daar gaat mijn voorkeur naar uit, precies omdat ik zelf hetero ben. Niet omdat ik homo's zou discrimineren, laat staan haten. Dat is allemaal geen kwestie van discriminatie, maar van voorkeur. Het is niet omdat ik liever vissen in hun natuurlijke omgeving zie (lees: rivieren en zeeën) dat ik aquarianen die deze vissen ook heel graag zouden hebben, zou discrimineren toch? De rest van je betoog vind ik te onwaardig om op te reageren. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2885 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wanneer heb ik gezegd dat het onnatuurlijk is? Ik zou nooit ne vent in zen kont rammen, omdat ik dat niet wil, niet omdat het niet onnatuurlijk is. Wel correct blijven Laatst gewijzigd door openeye : 27 november 2010 om 17:27. |
|
|
|
|
|
|
#2886 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#2887 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik heb niet beweerd dat jij dat tegennatuurlijk vindt, anderen hier daarentegen wel.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 27 november 2010 om 17:28. |
|
|
|
|
|
|
#2888 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
|
|
|
#2889 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2890 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou er absoluut geen bezwaar tegen hebben mocht een homokoppel voor mijn kinderen willen zorgen als ik een reisje zou willen maken met mijn vrouw alleen bijvoorbeeld. Ik zou ze zelfs dankbaar zijn. Het is echt wel zwart-wit denken, verkeerd denken eigenlijk, dat al wie niet voor de homo-emancipatie strijdt sowieso een homohater zou zijn. Dat is gewoon niet juist. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 27 november 2010 om 17:32. |
|
|
|
|
|
|
#2891 |
|
Gouverneur
|
Een bottom?
Niet persoonlijk worden. Laatst gewijzigd door openeye : 27 november 2010 om 17:41. |
|
|
|
|
|
#2892 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2893 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ha ja, ze snijden dat af, ze plooien de penis naar binnen in de buik, dat wordt de vagina, die dus ook zwelt net zoals de penis, en de eikel wordt overgeplaatst naar de 'clitoris' plaats. Dus ja die gasten kennen de wereld niet.
|
|
|
|
|
|
#2894 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2895 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#2896 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om een idee te hebben van wat 'de natuurlijke gang van zaken' eigenlijk inhoudt, zouden we moeten kunnen bestuderen hoe 'primitieve' volkeren als pakweg de nog 'ongerepte' Amazone-stammen met het concept 'ouderschap' omgaan. Omdat zulks echter onvermijdelijk zou leiden tot een onherroepelijk verdwijnen van het studie-object, zullen we ons tevreden moeten stellen met de elders en op andere tijdstippen reeds verrichte antropologische studies. Interessant materiaal om met zo'n studie van 'de natuurlijke gang van zaken' te beginnen kan ondermeer worden gevonden op: http://en.wikipedia.org/wiki/Cultural_anthropology http://en.wikipedia.org/wiki/Attachment_theory http://en.wikipedia.org/wiki/Complex_family http://en.wikipedia.org/wiki/Primitive_tribes http://en.wikipedia.org/wiki/Hunter-gatherer Veel studie-plezier toegewenst, djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#2897 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Die doorgedreven misvorming van het redeneringsvermogen van de robot gaat zeer ver. Zelfs gefundeerde visie met doorslaggevende argumentatie wordt door de robot van tafel geveegd als onzin. Als enige repliek volgt er dan de zoveelste herkauwing van zijn aangeleerde dogma's. Je zou je kunnen afvragen: waarom laat een mens zich zo verlagen om robot te spelen voor één of andere religie of partij? Het antwoord is simpel: het is uit lafheid. In deze rol voelt hij zich interessant, intelligent, nuttig, veilig en geruggesteund door zijn meester(s). Hij behoort nu immers tot een "belangrijke" groep, hetgeen ook zijn eenzaamheid en schik van de dood vermindert. Bovendien is het o zo gemakkelijk; hij hoeft over niets na te denken, dat doen zijn meester(s) voor hem.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 28 november 2010 om 06:46. |
|
|
|
|
|
|
#2898 |
|
Minister-President
|
Nee echtscheidingen hoeven niet verboden te worden, maar er mogen wel consequenties aan verbonden zijn. Terug het schuldaspect invoeren. De overspelige verliest alles of degene die zijn vrouw afklopt verliest alles. Overspel en psychische/fysieke mishandeling zijn de enige twee goede redens om te scheiden.
|
|
|
|
|
|
#2899 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=275
|
|
|
|
#2900 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Met iets meer informatie, had U zich beslist van deze uitspraak onthouden. Temeer, dat het op deze wijze geformuleerd, eerder een vloek laat staan: een toewensing is. Naar de essentie toe: zo te merken zou U dat voor uzelf liefst niet willen hoewel, het op uw vrij jonge leeftijd nog best mogelijk zou kunnen zijn? Ik betreur dat U en uw ‘fans’ mij tot heden niets heeft kunnen bijbrengen dat mijn opinie over Mrg. Joseph Léonard had kunnen beïnvloeden. Dus, ik sta nog steeds resoluut aan Leonard’s zijde alsook van Paus Benedictus en het V.B. lijkt mij nog steeds de zinvolste partij op het Nationaal politiek schaakbord. |
|
|
|
|