![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6461 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 28 november 2010 om 11:42. |
|
|
|
|
|
|
#6462 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Net om niemand uit te sluiten worden er uren voorbehouden voor vrouwen; opdat ook zij, die gemengd zwemmen niet zien zitten, zouden komen zwemmen. |
|
|
|
|
|
|
#6463 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom , ik ken niemand 'en ik ken heel wat mensen' die daar behoefte aan heeft ?.. Heb jij daar behoefte aan ? Het is gewoon uit religieuze overtuiging volgens mij . |
|
|
|
|
|
|
#6464 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mogen lesbiennes mee in het muzelminabad?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#6465 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik legde dit uit aan duveltje382. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6444 maar dat wordt straal genegeerd. |
|
|
|
|
|
|
#6466 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb die post beantwoord . Als dit echt voor u een rede is dan is het in mijn ogen wel een heel domme. Iemand met schroom is eigenlijk iemand die niet tevreden is met zichzelf en heeft al zeker geen nood aan een bevestiging daarvan. |
|
|
|
|
|
|
#6467 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#6468 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vrouwen zijn volgelingen *KNIP* ,sorry maar zo is dat,de vrouwen hebben deze strijd niet zomaar gevoerd
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Arbiter : 29 november 2010 om 00:20. |
|
|
|
|
|
|
#6469 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Die heeft inderdaad geen nood aan bevestiging. Die bevestiging krijgt hij/zij als hij/zij aangestaard wordt (of de indruk heeft) Je antwoordde Citaat:
Citaat:
Heb je de laatste alinea van mijn post gelezen? Ik hoop dat we eenieder de vrijheid kunnen laten om zelf te belsissen welke delen van zijn/haar lichaam hij/zij wenst te tonen of niet. Iedereen trekt daarbij zijn/haar grenzen. Kunnen die a.u.b. gerespecteerd worden. |
|||
|
|
|
|
|
#6470 | |
|
Banneling
|
Citaat:
?? Niet echt nee , ik weet beter jij blijkbaar niet ... het geloof is een probleem en de extreme volgelingen daarvan de mensen velen onder hen niet . Jij hebt blijkbaar een probleem met hun huidskleur en afkomst ? |
|
|
|
|
|
|
#6471 |
|
Banneling
|
Is dit een repliek op mijn post? Of een repliek in het wilde weg?
|
|
|
|
|
|
#6472 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Raar toch dat degenen die zo fulmineerden tegen de kalotenmaatschappij waar nonnen beslisten dan het vrouwelijke lichaam moest verborgen worden, nu ineens op de kar van de nieuw ingevoerde gefrustreerde inpakmodellen springen. Een zwembad is geen PEEPSHOW met 732 maagden! Kan iemand dit aan hun ingepakt verstand brengen? Wat volgt: censuur op het uitzenden van zwemwedstrijden? Verbod op lesbiennes?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#6473 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#6474 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is onzin , iedereen heeft wel iets aan zijn lichaam dat hem kenmerkt is zie niet in waarom je daar een appartheidsbeleid voor moet gaan doorvoeren ... terwijl we goed weten dat deze eisen voortkomen van rechts religieuze idioten.. |
|
|
|
|
|
|
#6475 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nee ik vind dit *KNIP"* ,klinkt hard,maar dat hebben ze aan hun eigen te wijten Respect voor iedereen,zelfs voor vrouwen,en dan zal ik van mij mening af zien !!!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door Arbiter : 29 november 2010 om 00:21. |
|
|
|
|
|
|
#6476 |
|
Banneling
|
Kan je tenminste argumenteren waarom wat ik schrijf onzin zou zijn?
|
|
|
|
|
|
#6477 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Raar die extreem moslims hanteren meer de normen van rechtse puntmutsen zoals alexandra colen en de rest van die streng gelovige vuiligheid die mensen ziek maakt in hun bovenkamer. |
|
|
|
|
|
|
#6478 | |
|
Banneling
|
Ja, je quote me wel; maar je reageert niet op wat ik schrijf.
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=6468 Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6479 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Door zoiets te schrijven bewijs je alleen maar uw eigen bekrompenheid , ik weet dat het zeker niet zo een karikatuur is zoals rechts ervan maakt . |
|
|
|
|
|
|
#6480 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|