![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het debat dan belachelijk is, waarom neem je er dan deel aan ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat maakt u ervan, wanneer het over islam gaat is het wel een determinerende factor, evenals wanneer het over het orthodoxe Jodendom gaat, of Jehovagetuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergelijkt dit met uitspraken die verband zouden houden met origine? Discriminatie dus? Is dat uw punt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1025 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dit geldt niet voor een christen (behalve die jehovah-getuigen), een jood (behalve de orthodoxe) en een hindoe en alle anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Antwoord: (herhaling) Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 28 november 2010 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1028 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet dan die fragmenten nog maar eens opzoeken! Dus wanneer ik u goed begrijp mag morgen meneer de Winter gerust beslissen moslims, Turken en Marokkanen geen hand meer te geven omdat hij die mensen als onrein beschouwt? Daar houdt u toch een pleidooi voor,een hand krijgen is geen recht, geen norm waar je jezelf aan moet houden, moeten Turken, moslims en Marokkanen dan mompelen" tja..het is wel beledigend maar geen discriminatie want in de overtuiging van meneer de Winter zijn we onrein, dus kijken we toe hoe anderen wel maar wij geen hand krijgen? Of roept u "schande, discriminatie" wanneer meneer de Winter uitsluit op basis van zijn overtuiging maar niet wanneer het omgekeerd is, en de minderheid zelf discrimineert? Moet van u die Turk of moslim ook eerst bewijzen, voordat u de klacht ernstig neemt? Of is dat dan in uw politieke correctheid " hoe dan ook fout, omdat je niet mag discrimineren op basis van origine of levensovertuiging?" Zegt u dan ook" ja maar die moslims of Turken en Marokkanen mogen wel beledigd zijn maar een hand krijgen wanneer anderen een hand gegeven wordt is geen recht?" Maar ineens is discriminatie "aanvaardbaar "wanneer moslims dit doen op basis van gender? Leg het me maar uit! Draai uzelf nog wat verder in een logica die totaal geen hout snijdt...onderbroeken en nazisme hebben we al gehad, nog wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het leuke is dat "ies koeltoer" hier langs twee kanten geldt!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedere moslim, wel iedere Orthodoxe Jood of Jehovagetuige. Wel veel moslims, een minderheid van christenen en Joden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer het over de islam gaat is het toch niet altijd een determinerende factor, maar wel voor veel moslims. Voor iedere orthodoxe jood en een minderheid van de joden in het algemeen en iedere jehovah-getuige en voor een minderheid van de christenen is religie een determinerende factor voor hun gedrag. Is het nu juist? Over de hindoes heb je geen mening? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1033 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onnavolgbaar, die Circe
![]()
![]() |
#1034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor degenen die hun leer letterlijk nemen arti, is hun religie een determinerende factor voor hun gedrag!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1035 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik doe helemaal niet mijn best om slim over te komen, ik ben wie ik ben, niet meer, niet minder. Van bepaalde dingen weet ik veel, van sommige weet ik niks, maar ik heb het recht om mijn zegje hier te doen zoals ieder ander!
![]() |
![]() |
#1036 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1037 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je kunt dit zelfs doortrekken, een werkgever heeft liever een autochtone werknemer? Omdat hij denkt dat die toch beter zijn? Dat mag, wel beledigend voor die Marokkaan die daardoor geen werk kreeg maar discriminatie is het niet hoor! Tenminste wanneer je de redenering van Praha in werderkerigheid doorvoert..zou dat het probleem zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1039 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |