![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2901 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat: Daar is empathie voor nodig. Volgens U, waarom zou er meer empathie of dit soort dingen nodig zijn voor een ‘Homo baby’ dan voor een ‘Hetero baby’? Opmerkerkelijk dat je effe naar buiten of uit uw schelp durft kruipen, zal beslist wel heel toevallig zijn of, is het soms beginnen regenen? Wees maar absoluut zeker dat in het diepste van hun zielen, André, Joseph Leonard, alsook alle ware Christenen en zeker de Paus, er geenszins over twijfelen dat alle baby’s schepselen zijn van ‘GOD’. (incluis de 'Homo's, alsook alle andere afwijkelingen t.o.van 'DE NORM') (zoals alle levende wezens uiteraard) Ten deze titel hebben zijn exact dezelfde rechten op een volwaardige plaats te midden van de kudde en eveneens recht op een gelukkig, gezond en voorspoedig leven. Dat is echter niet zo evident. Daar zullen wij moeten voor vechten en naar streven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik reageer gewoon op uw teksten over homofielen als 'ziekte' 'psychose' en andere dingen die je geschreven hebt dat u vindt dat ze geen kind moeten adopteren. IK wens u alleen maar geluk toe, maar het 'ongeluk' die jij denkt die afstraalt van een 'homofiele zoon' is in feite iets waar de kerk zou moeten de mensen mee leren omgaan. En ik wens u het 'toe bij wijze van spreken', dus met een beetje empathie (inbeelding en medelevingsvermogen) beeld je u in dat je een zoon hebt die homofiel is, en denk dan eens na wat je allemaal zou vertellen. Hoe zou je nu gaan reageren , en hou zou je nu omgaan met dat gegeven ? En zou je hem een adoptiekind ontzeggen op basis van al uw teksten die je hier geschreven hebt, of zou je toevallig ineens de vaan naar de wind zetten en anders beginnen argumenteren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2903 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik vragen hoe oud u bent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2904 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Steeds handig meegenomen, zou ik zo zeggen! Sommige menen zich verplicht, zulke gegevens met de mantel van de mysterie te moeten bedekken....pardon? Ah ja! - je begrijpt er geen snars van. Mensen proberen in de maling te nemen is gemakkelijker en plezanter hé! Ik meende nochtans, zoals het hoort: klare, duidelijke en genuanceerde taal te gebruiken?. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2905 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2906 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Als jij je al te oud vind om te leven, bedenk dan maar dat uw dagen, maanden en jaren straks steeds sneller en sneller zullen gaan voorbij vliegen. Citaat:
Het gaat hier over individuen die geconfronteerd worden met een buitennatuurlijke onweerstaanbare drang tot seksuele toenadering met mensen afkomstig van het zelfde geslacht. Het lijkt niet wenselijk kinderen te verplichten hun eerste levensjaren door te brengen met ofwel 2 adoptie mama’s of 2 adoptie papa’s. Redenen op overschot, de voornaamste ervan zijn wel dat het ‘buiten norm’s’ is. Ook de massale aanwezigheid van het H.i.v. aids virus. Het fenomeen heeft steeds bestaan, dient aanvaard maar mag uiteraard niet aangemoedigd. Lesbische vrouwen kunnen deze mogelijke regel desgevallend wel omzeilen indien zij vruchtbaar zijn. Deze kinderen zouden dan wel ge discrimineert zijn ten opzichte van deze komende uit het normaal voorplantingscircuit. In een van mijn vorige ‘posts’ had ik het over een door de overheid gecontroleerd systeem, om deze gefrustreerde mensen alsnog aan het ouders geluk te kunnen laten genieten. Citaat:
God schept de dag en…we moeten er door. houdt o.m. in dat, moest er bij mij of naaste familie een afwijkeling zou zijn geweest, tja?…… sorry, het is niet het geval! De mensen zijn zoals ze zijn. Men moet ze eerst en vooral liefhebben en beminnen voor hun goede maar ook voor de minder goede kwaliteiten en karaktertrekken. Hoewel ik een NIET pratikerend katholiek ben, heb ik wel tamelijk nauwe contacten met goede vertegenwoordigers van de RKK. Ik zeg wel goed want: die mensen offeren als het ware hun beste jaren op, voor merendeels een karig loon, om de behoeftigen en minder bedeelden, zonder onderscheid van ras, religie of aard. Dat is dan ook meteen de hoofdreden waarom de Kerk mijn vertrouwen en sympathie geniet. Dit wil uiteraard ook niet zeggen dat ik systematisch alles slik dat zij in het wijwater losen, ik behoud wel mijn volledige zelfbedenking. Hottje, zal over deze ‘scoopies’ efkens wankelend en niet goed van zijn! – ik vertrouw er wel op dat ze terstond, iets zal kunnen verzinnen om mij terug in een negatief kijkbeeld te stellen. doen! Citaat:
Dien ik te eerbiedigen. Wees echter wel gerust dat het mij niet raakt. Ik poog in de mate van het mogelijke mij van vooroordelen te onthouden. Enkelen dienen te wijken als het geluk en het belang van de gehele gemeenschap op het spel staat. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2907 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruggeman,
ik heb huiswerk voor u: toon mij nu eens tektsen op internet waarin staat dat homofilie een ziekte is. Een onderzoek die dat dus ontegensprekelijk, objectief bewijst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2909 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want ik versta u hoe langer hoe minder. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 november 2010 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2910 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan totáál 'ondenkbaar' dat uitgerekend dié 'enkelen' - of zelfs vélen - die het er blijkbaar niet gemakkelijk mee hebben te aanvaarden dat er nu eenmaal homofielen bestáán diegenen zijn die dienen te wijken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2911 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2912 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hierbij wil ik er U graag wel attent op maken, dat mijn vorige 'post' volgende aantekening vertoonde: ‘Een ziekte zou ik het wel niet noemen. (Heb ik dat echt geschreven?) - Wel een Psychologische afwijking,’ Indien U hier kan inkomen, wil ik met U deze discussie, vanaf een vernieuwde basis hernemen. Wat het thuiswerk betreft, dien ik U teleur te stellen daar ik noch een 'Kerk', noch 'bibliotheek' rat ben. Inhoudelijk wil dit zeggen dat ik, in de mate van het mogelijke, zo weinig mogelijk wens beïnvloed te worden door externe informatie. Zowel correcte als foutieve. De drijfveer daarvan is: zo zeer als mogelijk, meester te blijven van mijn convicties en bevindingen. Deze laatsten ga ik op het net, wel geregeld op exactheid toetsen. En….over de waarde van jullie referentieboeken; heb ik ook wel enkele pertinente bedenkingen!, - maar, dat is wel een andere 'topic'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2913 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2914 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2915 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij zélf homo is en op deze manier een vriendje wil vinden. Tja, ben je homo en val je op mannen met baarden? Go for it! ![]() http://www.telegraaf.nl/buitenland/4..._ziekte__.html
![]() |
![]() |
#2916 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2917 |
Staatssecretaris
|
![]() Uiteraard, maar ik heb hier al eens verteld dat er met dat soort fanatici gewoonweg niet te debatteren valt omdat zij enkel hun Bijbel(s) citeren als "betrouwbare bron". Psychose is een verschrikkeliijke ziekte, ik ken een vrouw die regelmatig psychoses heeft. Het is heel moeilijk behandelbaar. Medicatie remt het af, maar dan leeft ze als een zombie. Als ze de medicatie vermindert of stopt krijgt ze een volgende psychose. Ook is het zo dat er steeds meer (onvervangbare) hersencellen vernietigd worden. Allemaal heel zielig, ik meld dit even terloops om nog eens duidelijk aan te tonen dat homoseksualiteit absoluut geen ziekte is, maar een geaardheid en NIETS te maken heeft met psychoses of andere geestelijke of lichamelijke ziekten.
![]() |
#2918 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2919 |
Staatssecretaris
|
![]() Jij gaat toch niet de ketter uithangen en de Goddelijke Waarden van de Bijbelteksten betwisten? Eeuwig zult gij branden in de Hel! Het voordeel daarvan is dat het daar bij Satan, Lucifer en Belzebuub altijd feest is met de stoute hetero's, homo's en bi's! Let's Party!
![]() |
#2920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel eenvoudig.
Gezien homoseksuele koppels geen kinderen kunnen krijgen van elkaar binnen hun relatie langs de natuurlijke weg en heterokoppels wel, staat het hebben van kinderen het dichts bij de natuurlijke gang van zaken. Paulus. |
![]() |
![]() |