![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2941 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
marijke: naar wat smaakt dat ? ik weet dat van mijzelf niet natuurlijk ben te dik om eraan te kunnen ? kan het netzogoed aan een ervaringsdeskundige vragen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 29 november 2010 om 15:52. |
|
|
|
|
|
#2942 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan moet je toch nog eens herlezen wat ik daadwerkelijk schreef vrees ik. http://forum.politics.be/showthread....18#post5130618 Citaat:
De rechten van holebi's dienen identiek dezelfde te zijn als die van de hetero's. Dat heeft niets te maken met kinderen die inderdaad het recht hebben op goede opvoeders. Deze laatsten kunnen van eender welk geslacht zijn en van eender van welke geaardheid. |
||
|
|
|
|
|
#2943 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2944 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 29 november 2010 om 16:05. |
||
|
|
|
|
|
#2945 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Uw probleem, Paulus, is dat de vermeende wijsheden die u hier allemaal debiteert, ongefundeerd zijn. Terwijl het gaat over uiterst belangrijke zaken zoals kinderwelzijn, kinderwens en gelijke rechten. Wie over dergelijke zaken au serieux genomen wil worden, heeft best een sterk wetenschappelijk fundament voor zijn uitlatingen.
|
|
|
|
|
|
#2946 |
|
Parlementslid
|
Mensen getroffen door het 'Down syndroom' en die rechtsgeldig getrouwd zijn, zouden dan eveneens de zelfde rechten en plichten moeten hebben ten opzichte van de kroost welke ze op natuurlijke manier opwekken, alsook hun recht om kinderen te kunnen verwerven via adoptie of proefbuis inseminatie moeten eveneens vrijwaard worden.
Allen gelijk voor de wet hé, mij niet gelaten: zelfs de pedo-koppels, zowel mannelijke, vrouwelijke, gemengd of als 'hetero’s' of zelfs 'Homo's' of 'lesbische' welke erin slagen (qua gevoelens) rechtsgeldig afwijkend te trouwen, moeten kinderen kunnen krijgen en op elke mogelijk gekende weg. Uiteraard met het risico dat de wellustige feesten en 'Rose balletten’ voor heel wat opbaring zou kunnen zorgen. Als we het dan toch over ‘empathie’ hebben? Hopelijk geraken sommigen nog eervol uit deze ‘thread’ ? |
|
|
|
|
|
#2947 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of kent u soms homokoppels die binnen hun relatie kinderen krijgen van elkaar? Ik alvast niet. Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#2948 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 29 november 2010 om 16:55. |
||||
|
|
|
|
|
#2949 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zei al eerder dat het onmogelijk is om de kwaliteit van opvoeding onmogelijk wetenschappelijk kan vastgesteld worden omdat men éénzelfde kind nu eenmaal geen twee keer kan opvoeden. U weet toch wat een wetenschappelijk bewijs is mag ik hopen? Dat zou toch wel moeten, zoals u daarmee schermt. Precies omdat het om belangrijke zaken gaat al kinderwelzijn wens ik geen risico te nemen met kinderen als wetenschappers het oneens zijn over de kwaliteit van de opvoeding. Waar wetenschappers het wel over eens zijn is dat de heterogeaardheid geen probleem vormt. Dat van die kinderwens, heb ik hele grote vraagtekens bij en ik legde al uit waarom. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2812 Ik hoop verder dat ik niet bij elke reactie opnieuw in herhaling moet vallen door u door te verwijzen naar postings die reeds antwoord op uw vragen bevatten. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2950 |
|
Parlementslid
|
Bedroevend, te moeten vaststellen dat bij sommigen, het seksueel plezier helemaal bovenaan op de lijst staat.
Alsof het leven niets anders te bieden heeft. Het seks ervaren zal er wel sterk zijn ingebeiteld, daar hier nogmaals word aangetoond dat tijdens een 'politico-religieus' debat, men er niet in slaagt te zwijgen over pompen; zuigen, rammen, strelen, kussen, likken en elkaars organische sappen en uitwerpselen te gaan bewerken en te proeven. (En hoe was ‘t: heeft het gesmaakt.) Gewoon WALGELIJK! Zijn jullie niet beschaamd? . |
|
|
|
|
|
#2951 | ||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 29 november 2010 om 17:05. |
||||||
|
|
|
|
|
#2952 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als u niet begrijpt wat de natuurlijke weg is hoe kinderen geboren worden en opgroeien tot volwassen mensen, dan voel ik mij daar niet verantwoordelijk voor. Ik moet de stelling niet onderbouwen dat dit beter zou zijn voor het kind, want dat beweer ik niet. Ik geef je nu voor de laatste maal de link http://forum.politics.be/showthread....18#post5130618 naar wat ik wel beweer. Als u weigert te lezen wat ik wel beweer en steeds vragen stelt over wat ik niet beweer, dan is een eerlijke discussie onmogelijk. [quote] Oeps, daar schuift u alweer uit. het gaat niet over baren of verwekken, het gaat over opvoeden. Ik verwijs je naar de link hierboven. Citaat:
Paulus. |
||
|
|
|
|
|
#2953 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#2954 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||
|
|
|
|
|
#2955 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
paulus
ik zie 4 casussen L-I een lesbisch koppel, is dat goed dat ze via IVF kindjes krijgen ? L-A een lesbisch koppel die kinderen adopteert: kan dat of niet ? H-I een homofiel koppel, die een draagmoeder betaalt om hun zaad en met eicel van draagmoeder een kindje te krijgen ? goed of niet H-A een homofiel koppel die kindje adopteert: kan het of niet |
|
|
|
|
|
#2956 | |||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door drosophila : 29 november 2010 om 17:28. |
|||
|
|
|
|
|
#2957 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2958 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelf ook wat moeite doen.... Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#2959 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 november 2010 om 17:49. |
|||
|
|
|
|
|
#2960 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik heb een sterk vermoeden, Paulus, dat u weigert te antwoorden omdat u zélf niet weet wat u ervan moet denken. U probeert hier een kerkelijk standpunt te verdedigen maar u glijdt hopeloos uit omdat u dat niet wil toegeven. Uw fout, Paulus, is dat u probeert op een rationele manier te redetwisten zonder de spelregels van een rationele argumentatie te volgen. U valt door de mand omdat u verwacht van rationeel denkende mensen dat zij anekdotiek en "gezond verstand" aanvaarden als bewijs dat het "in het belang van het kind" nodig is om holebikoppels het recht op adoptie te ontzeggen. En wanneer u wordt geconfronteerd met wetenschappelijk onderzoek waaruit wordt geconcludeerd dat er geen reden is om in deze kwestie een onderscheid te maken tussen holebi- en heterokoppels, dan maakt u zich zelfs ronduit belachelijk door ineens te beweren dat je zulke dingen niet wetenschappelijk kunt onderzoeken. |
|
|
|
|