Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 november 2010, 11:51   #41
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Circe, kun je nu echt niet raden dat het ging om een 'parodie' op gebedsgezang ?
Gij zegt dat. Bewijs het nu ook eens .
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 11:52   #42
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Wanner wordt Adamo's Inch Allah verboden ?
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 11:52   #43
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
jodelen in oostenrijk is een parodie op het geschal van de muezzin?

En trouwens: is het verboden om te proberen die muezzin na te bootsen?
Inderdaad ? In welk wetsartikel staat " het is verboden muezzins na te bootsen " ???
Oud 30 november 2010, 11:55   #44
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
In uwen hof doet ge wat ge wil als den dien van daarneffen niet tegen kan, kan hij dat eerst eens vriendelijk vragen misschien voor dat hij naar de flikken belt. ...

In elk geval zou ik daar wel iets sluw, gemeen en kwaadaardigs op vinden om die zeveraar terug te pakken.... om te beginnen verkskes en ne groten hond in mijnen hof.
En luidsprekers met Gregoriaanse kerkgezangen bvb, alle dagen zet ik die een uur of twee op , terwijl ik het huis uit ben. OOK vrijdags natuurlijk, als ze tezamenkomen om te bidden.
Oud 30 november 2010, 11:58   #45
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
klacht indienen omdat je buurman een hond in zijn tuin heeft zitten? of een varkentje houdt? wat volgt? klacht omdat hij een schnaps durft te drinken?
Elke vrijdag BBQ in de tuin, varkensribbetjes en bier �* volonté. Mét muziek, religieuze en andere.
Oud 30 november 2010, 11:59   #46
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
jodel dan toch gewoon verder.... wat een zever is dat nu weer zeg...
Ja, maar hij krijgt 800 euro boete elke keer dat hij jodelt ?
Oud 30 november 2010, 12:07   #47
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Zijn gejodel zou teveel overeenkomen met het gejodel van zijn buren.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8...jodelen__.html
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Gij zegt dat. Bewijs het nu ook eens .
Citaat:
Inderdaad ? In welk wetsartikel staat " het is verboden muezzins na te bootsen " ???
"Verächtlichmachung religiöser Symbole" und "Behinderung der Religionsausübung" nennt das Bezirksgericht Graz-West den skurrilen Fall.

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2010 om 12:10.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 12:18   #48
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nihao Bekijk bericht
Circe, kun je nu echt niet raden dat het ging om een 'parodie' op gebedsgezang ?
Dat ontkent de man, maar goed, het zou natuurlijk wel kunnen. Maar wat is het probleem?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 12:24   #49
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Jodelaar met hakbar gejammer

Ik weet niet of het lang op YouTube blijft staan. Het kan snel verwijderd worden wegens "Verächtlichmachung religiöser Symbole" .
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 13:08   #50
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Weer zo'n typisch krantenartikel dat racisme in de hand werkt. Ik heb er mijn bedenkingen bij.
Die jodelaar moet wel heel luid gejodeld hebben gezien de buren het binnen in huis hoorden. Die jodelaar hoorde het gebedsgezang en ging daar overheen met zijn gejodel. Volgens mij gaat het hier dus puur om pestgedrag van de jodelaar. De boete is dan terecht. Van mij mogen ze pesters nog veel vaker straffen. Ik heb een grondige hekel aan pestgedrag.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 13:11   #51
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, maar hij krijgt 800 euro boete elke keer dat hij jodelt ?
Ne CD van een of ander lokaal groepeke , ... daar gaan ze toch niks op kunnen zeggen, ...

In elk geval jodelde ik die kerel gewoon weg, van 6 uur `s morgens tot 10 uur savonds, knorrende verkskes, the best of La Rocca en Hansi Hintersee ...

en wat death metal, ... en I did it my way in de versie van de Sex Pistols.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 13:13   #52
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Weer zo'n typisch krantenartikel dat racisme in de hand werkt. Ik heb er mijn bedenkingen bij.
Die jodelaar moet wel heel luid gejodeld hebben gezien de buren het binnen in huis hoorden. Die jodelaar hoorde het gebedsgezang en ging daar overheen met zijn gejodel. Volgens mij gaat het hier dus puur om pestgedrag van de jodelaar. De boete is dan terecht. Van mij mogen ze pesters nog veel vaker straffen. Ik heb een grondige hekel aan pestgedrag.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 13:14   #53
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de buren zaten BINNEN te bidden, maar hadden hun geluidsboxen BUITEN laten schallen!

Een buurman die zijn gras afrijdt en daarbij jodelt is dus de pester?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 13:19   #54
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ne CD van een of ander lokaal groepeke , ... daar gaan ze toch niks op kunnen zeggen, ...

In elk geval jodelde ik die kerel gewoon weg, van 6 uur `s morgens tot 10 uur savonds, knorrende verkskes, the best of La Rocca en Hansi Hintersee ...

en wat death metal, ... en I did it my way in de versie van de Sex Pistols.
²

Wij mogen 's zondags het gras niet afrijden. Ik heb 50m2 gras. het had twee weken geregend, op zondag was het eindelijk droog, vanaf maandag voorspelden ze terug regen; Net als de rest wou ik op die zondag (uitzonderlijk!) snel snel dat zakdoekske gras afrijden voordat het terug begon te plensen. Dat was buiten de buurman gerekend die me op slag tegenhield "want zondag mag het gras niet afgereden". OK. ik stop.
Woensdag nadien na het werk: prachtig weer! iedereen gaat EINDELIJK op het terras zitten buiten eten, BBQ doen etc... gras nu wel te lang om af te doen en nog te nat.

Ik heb mijn grasmachine buiten gehaald, in de pries gestoken en TWEE UUR laten draaien naast zijn afscheiding. Gedaan met BBQ. hij heeft nooit meer gereclameerd.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 november 2010 om 13:20.
Oud 30 november 2010, 13:20   #55
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
de buren zaten BINNEN te bidden, maar hadden hun geluidsboxen BUITEN laten schallen!

Een buurman die zijn gras afrijdt en daarbij jodelt is dus de pester?
Ja, dat noem ik echt wel pestgedrag. Zo luid staan jodelen dat de buren het tot binnen horen ondanks het gebedsgezang? Dat is gewoon spotten met de buren en ze belachelijk maken hé. Pestgedrag dus ! De boete is terecht.
Oud 30 november 2010, 13:28   #56
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, dat noem ik echt wel pestgedrag. Zo luid staan jodelen dat de buren het tot binnen horen ondanks het gebedsgezang? Dat is gewoon spotten met de buren en ze belachelijk maken hé. Pestgedrag dus ! De boete is terecht.
je boxen buiten hangen en heel de middag allah akhbar gejammer laten schallen is géén pestgedrag? als ze geloofsgenoten willen oproepen tot het gebed, waarom gebruiken ze dan hun gsm niet?

zal de buurman nu een klokkentoren laten plaatsen in zijn achtertuin?

Laatst gewijzigd door circe : 30 november 2010 om 13:29.
Oud 30 november 2010, 13:31   #57
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
je boxen buiten hangen en heel de middag allah akhbar gejammer laten schallen is géén pestgedrag?

zal de buurman nu een klokkentoren laten plaatsen in zijn achtertuin?
Jamaar dat is weer een andere discussie hé. Daar gaat het hier helemaal niet om. Het gaat om het pestgedrag van de jodelaar. Pesten kan en mag niet.
Oud 30 november 2010, 13:33   #58
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jamaar dat is weer een andere discussie hé. Daar gaat het hier helemaal niet om. Het gaat om het pestgedrag van de jodelaar. Pesten kan en mag niet.
debbieke:

Mohammed en Fatima wonen in nummerke 20 en hebben een hofke.
Anton aus Tirol woont in nummerke 22 en heeft ook een hofke.

Mohammed en Fatima bidden binnen vijf keer per dag, waar niemand last van heeft.
Alleen gaan ze nu hun boxen BUITEN in den hof zetten zodat héél het dorp hoort dat ze gaan bidden en alle moslimbroeders mee naar hun living kunnen komen.

anton doet zijn gras af en zingt daarbij Tirolerliekes.

Anton is een pestkop en moet 800 euro betalen!

juist.

Oud 30 november 2010, 13:40   #59
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
²

Wij mogen 's zondags het gras niet afrijden. Ik heb 50m2 gras. het had twee weken geregend, op zondag was het eindelijk droog, vanaf maandag voorspelden ze terug regen; Net als de rest wou ik op die zondag (uitzonderlijk!) snel snel dat zakdoekske gras afrijden voordat het terug begon te plensen. Dat was buiten de buurman gerekend die me op slag tegenhield "want zondag mag het gras niet afgereden". OK. ik stop.
Woensdag nadien na het werk: prachtig weer! iedereen gaat EINDELIJK op het terras zitten buiten eten, BBQ doen etc... gras nu wel te lang om af te doen en nog te nat.

Ik heb mijn grasmachine buiten gehaald, in de pries gestoken en TWEE UUR laten draaien naast zijn afscheiding. Gedaan met BBQ. hij heeft nooit meer gereclameerd.
Voilla, zo doen we dat, ... kloten en gekloot worden noem ik dat dan, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 13:40   #60
debbie
Minister

Standaard

Citaat:
debbieke:

Mohammed en Fatima wonen in nummerke 20 en hebben een hofke.
Anton aus Tirol woont in nummerke 22 en heeft ook een hofke.

Mohammed en Fatima bidden binnen vijf keer per dag, waar niemand last van heeft.
Alleen gaan ze nu hun boxen BUITEN in den hof zetten zodat héél het dorp hoort dat ze gaan bidden en alle moslimbroeders mee naar hun living kunnen komen.

anton doet zijn gras af en zingt daarbij Tirolerliekes.

Anton is een pestkop en moet 800 euro betalen!

juist.
Het is maar hoe je het bekijkt he. Hij mag gerust hele dagen Eminem of Marilyn Manson opleggen. Dat is zijn zaak en gaat de buren niets aan. Maar met opzet uit volle borst "zingen" op een manier om de ander helemaal belachelijk te maken is wat anders.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be