![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanner wordt Adamo's Inch Allah verboden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 november 2010 om 12:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ontkent de man, maar goed, het zou natuurlijk wel kunnen. Maar wat is het probleem?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Jodelaar met hakbar gejammer
Ik weet niet of het lang op YouTube blijft staan. Het kan snel verwijderd worden wegens "Verächtlichmachung religiöser Symbole" . |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Weer zo'n typisch krantenartikel dat racisme in de hand werkt. Ik heb er mijn bedenkingen bij.
Die jodelaar moet wel heel luid gejodeld hebben gezien de buren het binnen in huis hoorden. Die jodelaar hoorde het gebedsgezang en ging daar overheen met zijn gejodel. Volgens mij gaat het hier dus puur om pestgedrag van de jodelaar. De boete is dan terecht. Van mij mogen ze pesters nog veel vaker straffen. Ik heb een grondige hekel aan pestgedrag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval jodelde ik die kerel gewoon weg, van 6 uur `s morgens tot 10 uur savonds, knorrende verkskes, the best of La Rocca en Hansi Hintersee ... ![]() en wat death metal, ... en I did it my way in de versie van de Sex Pistols. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een buurman die zijn gras afrijdt en daarbij jodelt is dus de pester?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij mogen 's zondags het gras niet afrijden. Ik heb 50m2 gras. het had twee weken geregend, op zondag was het eindelijk droog, vanaf maandag voorspelden ze terug regen; Net als de rest wou ik op die zondag (uitzonderlijk!) snel snel dat zakdoekske gras afrijden voordat het terug begon te plensen. Dat was buiten de buurman gerekend die me op slag tegenhield "want zondag mag het gras niet afgereden". OK. ik stop. Woensdag nadien na het werk: prachtig weer! iedereen gaat EINDELIJK op het terras zitten buiten eten, BBQ doen etc... gras nu wel te lang om af te doen en nog te nat. Ik heb mijn grasmachine buiten gehaald, in de pries gestoken en TWEE UUR laten draaien naast zijn afscheiding. Gedaan met BBQ. hij heeft nooit meer gereclameerd.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 november 2010 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Ja, dat noem ik echt wel pestgedrag. Zo luid staan jodelen dat de buren het tot binnen horen ondanks het gebedsgezang? Dat is gewoon spotten met de buren en ze belachelijk maken hé. Pestgedrag dus ! De boete is terecht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zal de buurman nu een klokkentoren laten plaatsen in zijn achtertuin?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 november 2010 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Jamaar dat is weer een andere discussie hé. Daar gaat het hier helemaal niet om. Het gaat om het pestgedrag van de jodelaar. Pesten kan en mag niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mohammed en Fatima wonen in nummerke 20 en hebben een hofke. Anton aus Tirol woont in nummerke 22 en heeft ook een hofke. Mohammed en Fatima bidden binnen vijf keer per dag, waar niemand last van heeft. Alleen gaan ze nu hun boxen BUITEN in den hof zetten zodat héél het dorp hoort dat ze gaan bidden en alle moslimbroeders mee naar hun living kunnen komen. anton doet zijn gras af en zingt daarbij Tirolerliekes. Anton is een pestkop en moet 800 euro betalen! juist.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |