![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Brussel trekt forensen omdat ze Brussel is, de Europese, Belgische en Vlaamse hoofdstad met een aantal centrale instellingen waarrond een aantal nevensectoren zich situeren. In een onafhankelijke stadstaat Brussel vallen die weg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik had met meer over singapore e.d. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
denk je nu echt dat al die multinationals hun europese hoofdkwartier uit de hoofdstad van europa gaan halen om in een boerengat als mechelen te gaan huizen??? Microsoft, with European Headquarters in Mechelen, Flanders. weet jij eigenlijk wel wat de waarde is van de uitstraling en reputatie van een stad als brussel? het is de hoofdstad van de EU, een gebied met een half miljard mensen, een continent, quoi |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dan is het met Antwerpen wel even anders gesteld.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bij dexia bv zijn de 2 talen die verplicht zijn Frans en ENGELS |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
welke zijn jouw argumenten anders? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() "Beste" gm10 schreef :
Citaat:
Gm10,weet jij eigenlijk wel wat de waarde is van de uitstraling en reputatie van een stad als brussel? Wél gm10, die waarde en die uitstraling is NIHIL; niet te verwonderen als je even Brussel doorkruist. Wat wél van belang is, is de : de centrale ligging in Europa, quoi ! Én gm10, zo een klein plaatsje, met uitstekende verkeersinfrastructuur, gelegen ten NO van Mechelen en ten ZO van Antwerpen, dat ligt ook in het centrum van Europe. En nu wil het toeval (?) dat Microsoft plannen aan het maken is, de voorstudie al lang voorbij, om zijn European Headquarters, naar daar over te brengen. Als naaste buur LINKS zal het dan krijgen : het European Headquarters van de GMAC. Dit is de kredietinstelling van General Motors; RECHTS wordt die buur het European Headquarters van GE, General Electrics, op dit ogenblik de grootste onderneming ter wereld. Hoe ik dit weet ? Gm10, een onwetende, stommekloot en crapuleuze Blokker, de kwalifikaties van een Blokker volgens sommigen, gaat hier niet stoefen QUOI !
![]() |
![]() |
#95 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() OK, vergeleken met het doorkruisen van een langerrekt stuk beton als vlaanderen, is het uitzicht van mooie 19de eeuwse woningen misschien maar ontgoochelend, maar als 500 miljoen mensen daar vertegenwoordigd worden, kunnen we misschien toch wel spreken van een strategisch voordeel dat brussel heeft tov pak kortrijk (west flanders, city of the broel towers)? en probeer je mij echt wijs te maken dat microsoft zijn europese hoofdkwartier gaat verhuizen van parijs naar St Niklaas (Boom? Puurs?)??????????? maar waarom noem je jezelf een "een onwetende, stommekloot en crapuleuze Blokker"???? op die manier duw je jezelf in een slachtofferrol |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementslid
|
![]() Gm10 schreef (antwoordde) o.a. :
Citaat:
Let nu goed op gm10 ! Wanneer je een post schrijft, dan moet je reeds je antwoord voorbereiden [deze post] op de post die ja als antwoord gaat ontvangen én het is het slechts een klein kunstje om ongeveer de inhoud [dus jouw, quoted, post] daarvan te voorzien. De adjectieven die ik hier citeer werden aan de blokkers toegekend door een zekere nou nou en Rood Valkje. Ik heb die gebruikt omdat het dat beter bij jou zou overkomen wat ik je in die aanvulling ga meededelen. Van slachtofferrol is absuluut geen sprake. Hier maak je een tactisch/strategische vergissing ! bij 2. Met je bemerking : "een langerrekt stuk beton als Vlaanderen," delf je in deze discussie eigenlijk je eigen graf. Blijkbaar ignoreer je compleet dat het economisch kloppende hart van Europa, zich aan het herstruktureren is langs die beide stukken beton,die Brussel met Antwerpen verbinden (E19 en A12). Spijtig, want er zijn zélfs buitenlanders die dat al weten ... en zo komen we bij : bij 3. Ik maak je niets wijs gm10. Voor de drie geciteerde bedrijven is die beslissingen reeds genomen én wél in de US of A in de échte Raad van Bestuur van die Miltinationals; in elke ervan heb ik een zitje ... Vergeet dit aub. Maar ... die verhuis is afhankelijk van het nakomen van enkele beloften van de Belgisch en Vlaamse regering : - innovatie en technologie bevorderen en ... staatssubsidies; - vennootschapsbelasing nog verdere verminderen en die proportioneel sterker verlagen voor hoogtechnologische bedrijven ... - sociale vrede ![]() - over nog enkele specifieke eisen ga ik het zwijgen toedoen. Brussel politieke Hoofstad van Europa. Dit punt heb ik aan je antwoord toegevoegd, gm10. De rol van Brussel is nog lang niet uitgespeeld ... op politiek gebied. Tevens is Brussel goed op weg om de Lobbyhoofstad van Europa te worden. Lobbyen is duur ... Maar, eigenaardig ! Wanneer ik de zakken van ... vul met geld van een multinational dan ben ik ineens een : intelligente, wijze, sympathieke Blokker.
![]() |
![]() |
#97 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 2. ![]() ![]() 3. ![]() ![]() ![]() 4. ![]() ![]() ![]() ![]() wat kan ik hierop zeggen? jouw referentiekader is vlaanderen, het mijne is europa en zoals nelson mandela zei: als je geen gemeenschappeliijk referentiekader hebt, heeft discussieren geen zin ik wens je nog veel succes met de goudaders E19 en A12 ![]() en doe de groeten aan bill gates de volgende keer ie in st niklaas (?) passeert ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Primi, pardon : gm10 antwoordde :
Citaat:
Babbel gesloten
![]() |
![]() |