![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het nogal wat verschrikkelijker dat die sukkelaars door een stel geldwolven naar hier op pad gezet worden en hier gedumpt met de belofte dat ze hier god in Frankrijk mogen komen spelen, waarna ze dan uiteindelijk hier staan met hun kloten in hun hand. En dat er hier dan zo een stel zielepeuten zoals gij zijn die het verschrikkelijk vinden dat ze niet opgevangen worden. Ze hadden hier in de eerste plaats niet hoeven te zijn, en waren hier niet geweest hadden ze zich niet laten misleiden door zich $ tekentjes voor de ogen te laten schitteren. Op de trein en terug naar af, zoals in Frankrijk gebeurd, dat is de enige genezende zalf, zowel voor die sukkelaars als voor onze sociale zekerheid, vóór dat er hier ganse steden van dat soort komen aanzetten. .
Laatst gewijzigd door Garry : 1 december 2010 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 1 december 2010 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd uitwijzen en zo snel als mogelijk, voor de dooi er is.
Dat de VN hun vluchtelingen beleid zelf oplossen.
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En er moet ook op gewezen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minder opvangcentra en méér vertrekcentra ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je maakt van die legerkazernes, opleidingscentra, waar ze een 'stiel kunnen leren' iets wat we 'tekort van hebben 'of wat ze goed kunnen En wat voor zever, ze lummelen liever in stad rond dan ze goesting hebben om naar die kazernes te gaan ??? Ze zouden godverdomme van mij daar naartoe gebracht worden door de politie, wuknezever allemaal ?? Alsof ik mag kiezen waar ik gans de dag mag rondlummelen, ik ga eens gaan slapen in het europarlement gebouw, k'zal wel zien hoe lang het duurt Stop eens met dat 'depresief laxistisch laissez faire knuffelbeleid' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit, het staat u natuurlijk vrij uw persoonlijke afkeer voor 's mans persoon te koppelen aan alles wat fout gaat in dit land. Sta me echter toe te twijfelen of de remedie die daar onmiddellijk uit voortvloeit (het "verwijderen" van 's mans persoon) ook tot oplossingen zal leiden.
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 1 december 2010 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T rode kruis en defensie en de rest van die klootzakken die daar iets in te zeggen hadden zaten nog te bedisselen hoeveel volk etc ze nog moesten aannemen enz... Laat die gasten zelf eens voor hun eigen zorgen, zelf hun vuiligheid opkuisen, keuken bemannen etc... en er zijn daar genoeg militairen die geen kloten te doen hebben die er op kunnen babysitten, zorgen dat alles daar is qua logistiek, en dat alles in orde gehouden wordt door de gebruikers van de faciliteiten. Voor niks gaat de zon op he, zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: en nadat ik die halve dweil gisteren op Terzake bezig heb gezien dat zich kabinetschef van de Luxemburgse keuterboer mag noemen, dan komt er bij die woede ook veel plaatsvervangende schaamte kijken. Regeren en competentie, het past in België als een tang op een varken.
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 1 december 2010 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mooie uitspraak op Reyers laat:
- "We gaan ze toch allemaal niet binnenlaten?" - "Waar? Staat uw voordeur mss open?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vermoed vooral dat die "sommige Vlamingen" zo reageren omdat die "sommige Vlamingen" niet gevraagd hebben om dit beleid. Trouwens, ook verantwoordelijken uit de sector zelf hebben al een dusdanig cynisme ontwikkeld dat ze hopen dat deze beelden nieuwe asielzoekers zou tegenhouden nog naar hier te komen (eergisteren nog, in Terzake). Zulk cynisme ontstaat niet "opeens" hé... (of ja, wacht, was de Vlaming niet racistisch door genetische bepaling ?).
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(t Zijn niet de Vlamingen die hier mensen willen zien creperen, 't zijn de filantropische belgen die ze hier éeen masse" blijven binnenhalen terwijl de mogelijkheden nu al uitgeput zijn ... Wilt ge een Vlaamse oplossing??? Vang echte asielzoekers op IN het land van herkomst , ambassades zijn toch ook belgisch grondgebied, laat ze daar verblijven in afwachting van de afhandeling van hun dossier ... Zal ook een pak goedkoper zijn , hier kost een brood 1.70 euro , ginder heb je daar een halve bakkerij voor ... Gewoon logisch nadenken ipv de held uit te hangen en er nog een paar duizend op straat te kwakken ... Per slot van rekening hebben de meesten die hier aankomen meer geld uitgegeven aan hun reis als dat de gemiddelde Vlaming op z'ne spaarboek heeft ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie heeft nochtans het dichtste spoorwegnet ter wereld...??? Schouppe, toon dat ge een man zijt met een ruggegraat en presenteer uw diensten aan de verantwoordelijken voor het terugkeer"beleid" ! Laatst gewijzigd door Boduo : 1 december 2010 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zijn ze naar hier gekomen ??? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kun je het mensen kwalijk nemen als ze horen dat ze hier gratis op hotel worden gestoken en gegarandeerd een aantal jaar hun verblijf kunnen rekken met daarna de kans dat ze ook nog eens geregulariseerd worden?