![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3501 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3502 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus is er wel een linkje. Een kleintje, maar ze is er wel. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3503 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3504 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Kletskoek. Behalve de uitzonderingen die ik aanhaalde is er geen enkele link met het adoptiekind. Ook geen kleintje.
|
|
|
|
|
|
#3505 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3506 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3507 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Beetje met mijn voeten aan 't rammelen? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3508 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#3509 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wat is uw bron om te beweren dat die wet veranderd is "vanuit het standpunt, niet van de holebifederatie, maar vanuit het standpunt van het kind". Laatst gewijzigd door drosophila : 1 december 2010 om 20:22. |
|
|
|
|
|
|
#3510 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Tweedens: "arrogant" is geen scheldwoord, het is gewoon een terecht gebruikt adjectief om iemand te omschrijven die op een zeer hoovaardige en pretentieuze manier, zonder enige gefundeerde argumentatie, zijn onmenselijke nonsens blijft verkondigen. Derdens: hoffelijkheid van uw vriendjes/knechtjes? Hallo? Zij hebben mij - uit onmacht - al veel échte scheldwoorden naar het hoofd geslingerd, maar dat raakt me niet. Ik ga niet bleiten bij moderators of eender wie. Schelden is nu eenmaal de voorlaatste toevlucht van dogmatische geïndoctrineerde personen. De laatste toevlucht is geweld, dat is echter nogal moeilijk via dit virtuele kanaal.
|
|
|
|
#3511 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#3512 |
|
Staatssecretaris
|
Filip Dewinter doet er nog een schepje bovenop, dit wordt het einde van de homohatende VB. Dat Goebbels dit in de Reichstag vertelde in 1933, was heel erg, dat Dewinter dit vertelt in het Vlaams Parlement in 2010 is pure waanzin:
De beste preventie rond hiv is het promoten van duurzame en heteroseksuele relaties". Dat heeft Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter vandaag in het Vlaams parlement gezegd. http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezo...promoten.dhtml
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 1 december 2010 om 20:37. |
|
|
|
|
|
#3513 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3514 |
|
Staatssecretaris
|
Ik meld het terloops omdat het overeenkomt met verschillende even walgelijke standpunten hier
|
|
|
#3515 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is duidelijk dat u hier het kind misbruikt (niet op de gewone katholieke manier) als vijgenblad voor uw discriminatie. U bent zogezegd heel erg bekommerd om het belang van het kind, maar als daar een hoop wetenschappelijke onderzoeken blijken tot de bevinding te komen dat er geen noemenswaardig verschil is in de opvoeding, dan legt u dat gewoon naast u neer. Dan komt u af met de mening van een "deskundige", en zelf kunt u geen enkel onderzoek tonen. |
|
|
|
|
|
|
#3516 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3517 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is duidelijk waarom de wetgeving veranderd werd vanuit het standputn van de holebi. Zij vonden dat nodig omwille van dezelfde rechten als de hetero's. Dat is hun standpunt en daarom was dat volgens hen nodig. Mijn vraag is nu, was dat wel nodig voor het kind? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#3518 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3519 |
|
|
En waarom zou dat kind dat moeten weten ?
|
|
|
|
|
|
#3520 | |
|
|
Citaat:
Wetenschappers werken met theorieën en onderzoeken die op mogelijke fouten. Waar u zomaar de zekerheid haalt om te zeggen dat dat een fabeltje is, is mij een raadsel. |
|
|
|
|