![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U discussieert niet, u dringt uw mening op.
![]() |
#3643 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee omdat jij ze deelt
![]() |
#3645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk zullen uw ogen ooit opengaan. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 december 2010 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3647 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien, misschien niet. In ieder geval blijft de vraag open waarom u reageert op mijn berichten als die toch een mening vertegenwoordigen die "totaal irrelevant" is.
Als in mijn ogen een bericht irrelevant is, negeer ik dat meestal. Waarom zou ik immers de moeite doen daarop te reageren. U reageert, dus kan ik niet anders concluderen dat het blijkbaar toch niet zo "irrelevant" is als u wilt doen uitschijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3651 |
|
![]() Ik ben nu die documentaire aan het bekijken die ik eerder vermeld had (Limbo Babies, BBC HD).
Triest hoeveel mensen verdriet aangedaan werd door de achterlijke leer van het katholicisme. Het gaat over het feit dat pasgeborenen die kort daarop of al tijdens de geboorte stierven volgens het katholiek geloof beladen waren met de erfzonde, en dus niet naar de hemel konden. En gezien dode kinderen niet gedoopt mochten worden (eigen achterlijke regeltjes natuurlijk), hebben de kaloten dan maar het vagevuur uitgevonden. De ouders van deze doodgeboren kinderen, die al gebukt gingen onder het zware verlies van hun kindje, werden nog eens extra gekwetst door de harteloze, hatelijke houding van de katholieke kerk die hen in het vagevuur verklaarde, en de gewijde grond van het kerkhof weigerde aan de ouders, zodat die zelf op zoek moesten naar een eigen begraafplaats. Daar lag hun kindje dan, niet op het normale kerkhof. Discriminatie bij de kerk ? Van wieg tot graf... Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 1 december 2010 om 23:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3653 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3654 |
|
![]() Het gaat ook niet over een oude kwestie.
In 2008 waren de ouders van die baby's nog aan het protesteren om de kunstmatige grenzen tussen die kerkhoven op gewijde grond en de andere kerkhoven (die er meestal vlakbij lagen, niet toevallig) op te heffen. Daar moest onderhandeld over worden met bisschoppen, die dan wel toegaven dat de kerk fout zat en veel leed veroorzaakt hadden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3655 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3656 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @Paulus
Nu de discussie zo'n beetje op een dood spoor is terechtgekomen : Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 2 december 2010 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3658 | |
|
![]() Citaat:
Het blijven echter kaloten... Zie ook : http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode.../Limbo_Babies/ Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 2 december 2010 om 08:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3659 |
Parlementslid
|
![]() Hiv - Aid's, is nagenoeg een niet te omzeilen factor.
Indien het klopt dat 80 % van de Aids patiënten homofielen zijn, zou dit toch een belemmerende factor zijn? Rokende, natuurlijke of adoptieouders, hetero of Homo dienen ook drastisch hierover te worden geïnterpelleerd. Niet alleen is het schadelijk voor de gezondheid van het op te voeden kindje maar, ze geven ook blijk van uitgesproken karakterzwakte en/of ongeletterdheid. Opmerkelijk is wel; het jaarlijks aantal passieve 'Tabac ‘slachtoffers. Het is mij niet bekent hoeveel kinderen hieraan ook moeten geloven en of er kinderen bij zijn die als het ware, door hun Homoadoptieouders onopzettelijk zouden zijn gedood. Het uitganspunt is wel dat jullie toch op zijn minst op dit punt tot een consensus zouden moeten kunnen komen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3660 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |