![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#2501 |
|
Burgemeester
|
Dat kan, ik stel voor dat ik binnenkort meedoe aan de verkiezingen Pvm Partij van de monarchie bv, met mijzelf als Keizer als ik eenmaal verkozen ben.
Besparingen zijn nu eenmaal noodzakelijk en eenvoudig te houden als er maar 1 persoon de geldstroom controleert,waarom altijd Albert en deze keer ik niet? Zo, tot later. |
|
|
|
|
#2502 |
|
Partijlid
|
Ik vind dat de vlaamse bijdrage zich moet beperken tot het percentage vlamingen in Brussel. Al de rest is weggegooid geld van de vlaamse werkmensen.
Laat je niet langer uitzuigen door belgsiche nationalisten en imperialistische frankofonen. Wij zijn hun niets verschuldigd. Vlaanderen bestuur je zelf. Brussel kan sudderen in zijn eigen stoofpot tot het gaar is om op te eten of in de vuilbak te gooien. |
|
|
|
|
#2503 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#2504 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2505 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu lees ik in de krant dat Puntmuts Peumans zijn verontschuldigingen heeft aangeboden aan de Turken in ons land. En dat zijn dat de leiders die Vlaanderen naar een nieuw Shangri La moeten brengen. Jaa watte. Peumans heeft hopelijk zijn lesje geleerd. Toch maar wegblijven uit TV-spelletjes in plaats van als een eersteklas paljas roemloos ten onder te gaan op de beeldbuis. Laatst gewijzigd door system : 2 december 2010 om 12:47. |
|
|
|
|
|
#2506 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2507 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Het gaat hier wel degelijk om een mening van VOLTAIRE en niet van Rousseau ! Just is just. |
|
|
|
|
|
#2508 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Bovendien geloof ik nooit dat de VRT zulk een vraag aan Peumans stelt zonder bijbedoelingen.
Daarvoor waren de keuzemogelijkheden te doordacht.(Vlamingen, Joden, Turken) In ieder geval hun truuk is gelukt. |
|
|
|
|
#2509 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2510 |
|
Banneling
|
Dat vind ik een gratuite insinuering. Indien Puntmuts Peumans het citaat van Voltaire had gekend en vooral de geestesgesteldheid van Voltaire, dan waren die keuzemogelijkheden maar bijzaak.
Laatst gewijzigd door system : 2 december 2010 om 13:27. |
|
|
|
|
#2511 |
|
|
|
|
#2512 |
|
Banneling
|
Ik vind het geweldig dat u mijn antwoorden herhaalt. Hoe meer, hoe liever.
Laatst gewijzigd door system : 2 december 2010 om 13:28. |
|
|
|
|
#2513 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vind het overigens eigenlijk triestig dat je vandaag de dag voor zo'n prul blijkbaar al je verontschuldigingen moet aanbieden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#2514 |
|
|
|
|
#2515 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vandaag. Be: "Peumans koos voor het antwoord "de Turken", maar wist naar eigen zeggen wel dat Voltaire het had het over de joden. "Eigenlijk wist ik dat", aldus Peumans. "Maar ik durf over de Joden niks meer te zeggen. Zij zijn heel gevoelig. Daar kan ik als parlementsvoorzitter over meespreken". "Jan is erg geschrokken van de vaak heftige reacties", stelt zijn woordvoerder. De N-VA'er zelf zegt in een korte verklaring - die ook naar de Turkse pers gestuurd werd - dat het niet zijn bedoeling was om de Turkse gemeenschap te schofferen. "Achteraf gezien had ik beter geen antwoord gegeven op de vraag. Elk van de mogelijke antwoorden zou immers tot reacties geleid hebben", aldus Peumans." Peumans doet ook eens mee aan een TV-spelletje en het zit er boem baaf op. Bovendien loog Peumans al spelend. Want, volgens zijn zeggen dan, wist hij het antwoord wel, maar 'durfde' hij het antwoord niet te geven om de 'joden niet te beledigen'. Maar de Turken schofferen, daar had Peumans niet de minste moeite mee als we hem goed begrijpen. Ge moet maar durven. Als ge al spelend niet eens de waarheid durft te zeggen, wat moet dat al niet zijn als oppersmurf van het Vlaams Parlement. Kortom , we hebben het alweer getroffen met de NVA. Laatst gewijzigd door system : 2 december 2010 om 21:51. |
|
|
|
|
|
#2516 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#2517 |
|
|
De N-VA had zich beter aan haar programma uit 2003 gehouden en weggebleven uit tv-programma's. Nu doen ze mee én klagen ze.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|
#2518 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#2519 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2520 |
|
Burgemeester
|
Al die reacties op een historisch correct feit. Het correcte antwoord naast je neerleggen omdat er reacties kunnen komen van gemeenschappen.
Met wat zijn we hier bezig ? |
|
|