![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Kunde ni kiezen?
![]() |
#104 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Dat zou wel kunnen. Maar ik zie daar het nut niet van in.
Ik voel mij een vreemdeling. Hier en elders. Ik hoef geen bordje te dragen waar 'Belg' of 'Marokkaan' op staat. Ik ga en sta waar ik wil en bepaal mn eigen koers. Ik voel me goed, meer hoeft dat niet te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 3 december 2010 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik kan er niet altijd aan uit. De ene keer leek u er toch wel enig belang aan te hechten dat u hier geboren bent, aan de andere kant schijnt u te walgen van de Vlaming en alles wat Vlaams is. Als u zei, ik ben hier geboren, dan bedoelde je toch in vlaanderen? U bent toch in Vlaanderen geboren? We spreken toch Nederlands met elkaar? Als u kinderen hebt/moest krijgen in de toekomst, dan zullen die toch hier, in het Nederlands, school lopen nee?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Verder, walg ik niet van Vlamingen. Dat zou wel absurd zijn. Over het algemeen hang ik meer rond tussen de Vlamingen de laatste tijd. Ik verafschuw bepaalde Vlaamse trekken en die bepaalde trekken komen op dit forum nogal sterk tot uiting. Ofwel trekt het forum vlaamsnationalisten en racisten aan, dat zou ook veel kunnen verklaren. En ja, ik ben blij hier geboren te zijn en vind de doorsnee Vlaming best wel goed meevallen. De meesten zijn gewoon enorm onwetend en bang voor alles dat vreemd is. Vanzodra ze je leren kennen, kunnen Vlamingen best wel aangenaam zijn. Waar ik me aan stoor is dat alles wat in bepaalde Vlamingen hun kraampje past deftig en oh zo wauw is, maar alles dat vreemd is en dat ze niet kennen bestempelen ze al gauw als iets marginaals. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 3 december 2010 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer anders eens als je zo een bendeke halfkaalgeschoren bontkraagjes tegenkomt : scheld ze uit voor bende vuile joden ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, van de islam moeten vrouwen aan de haard blijven, en kindjes baren. Al zeker geen mannen commanderen. Je moet consequent zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Jij bent toch bij ons geboren ? Jij bent toch " vlaming " ? En zielig ook nog, met al dat verwijten en zagen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht zijn ze daardoor wat achterdochtig geworden. En geef ze eens ongelijk als je ziet hoe er terug misbruik van hun gasrvrijheid gemaakt wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Neen, van de islam moeten vrouwen (en mannen) verplicht kennis vergaren, studeren en werken. De man is verplicht van te werken om zn vrouw en kinderen te onderhouden. En de vrouw heeft het recht om te gaan werken als zij dat wilt. Hetgeen ze verdient is voor haar eigen portemonnee en daar mag de echtgenoot geen cent van nemen zonder haar toestemming. Omgekeerd heeft zij wel recht op het geld van haar echtgenoot. Als u over de Islam wilt beginnen, mij goed. Maar vertel dan op zn minst de waarheid.
|
![]() |
![]() |