![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister
|
![]() Julian Assange:
The Cable Gate archive has been spread, along with significant material from the US and other countries to over 100,000 people in encrypted form. If something happens to us, the key parts will be released automatically. Further, the Cable Gate archives is in the hands of multiple news organisations. History will win. The world will be elevated to a better place. Will we survive? That depends on you. Er zitten dus nog andere documenten bij als ik het goed begrijp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Waarom die insurance file uberhaupt achterhouden, als het toch o zo belangrijk is dat de wereld op zen kop zou staan?
Misschien is het gewoon bluf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wikileaks raadt de mensen die iets willen publiceren aan, een pdf-document te gebruiken omdat dat minder gemakkelijk sporen van achterlaat. En dat is lichter dan een Word- of OpenOffice-tekstbestand.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en Geert C kan het weten want anders dan wij heeft hij dat insurance-bestand al gelezen.
Of is het veeleer zo: met niets in handen toch maar pogen om de gevestigde orde te verdedigen. Het zou warempel heldhaftig kunnen worden als je iets anders verdedigde, Geert!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Iemand die op de rug van een tijger rijdt gaat geen vrouwen verkrachten. Buitendien is dat in Zweden niet zo nodig. Plenty meiden te vinden die voor een beetje geld alles doen, valse aangiftes incluis.
![]() |
#227 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() Onmogelijk in te schatten. De grootte van het versleutelde archiefbestand zegt niet noodzakelijk iets over de grootte van de eigenlijke bestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() @ Dionysus
Chinees spreekwoord/metafoor: een onderneming waar je balanceert tussen het mogelijke en onmogelijke - "het is als het rijden op de rug van een tijger, je kunt niet blijven zitten maar je bent te bang om af te stappen." Als de VS hem in handen krijgt, zie je hem nooit meer terug. De VS zal alles gebruiken legaal, illegaal, black op, whatever om de man in handen te krijgen. De valse aangifte van de Zweedse dames is natuurlijk een lachertje, maar de Zweden zijn als de dood voor de VS chantagepolitiek, zo ook de Duitsers. Als ik Assange was ging ik naar Rusland.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 4 december 2010 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je eens met onze ware machthebbers in aanvaring komt, zul je wel strategisch leren denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() Ik denk het ook. Wat dat betreft ben ik ervaringsdeskundige ......
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Doorneu.ken na een gescheurd condoom, dat is de aanklacht he. Komaan waar hebben we het over !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij het in Brazilie moet gaan zoeken, op een paar stammen Indianen die dreigen te verdrinken in een stuwmeer, is er weinig explosief nieuws dat we al wisten aldaar te verwachten. De economie staat op zichzelf en het land wil graag in de picture komen, zie WK en Olympische spelen. Het lijkt me het proberen waard voor Assange. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 4 december 2010 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 4 december 2010 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk? Zelfs een ex presidentskandidaat van de VS riep op tot EXECUTIE van Assange, en hij wordt vergeleken wordt met Bin Laden in de VS media.
Ik snap niet wat je bezielt een karaktermoord te pogen plegen op Assange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
|
![]() na de ontploffing van deze wel-of-niet bestaande mediabom is het spel sowieso uit voor wikileaks. Als dat nu al niet het geval is. Maar er zullen steeds nieuwe 'wikileaks' onstaan als de doos van Pandora. Totdat men uiteindelijk geleerd heeft geen gevoelige informatie meer via internet te verspreiden.
Internationaal zullen overheden daardoor niet meer zo happig zijn op het gebruiken van internet als communicatieplatform. In dier voege wordt internet ge(mis)bruikt en is wikileaks de enige manier om de hardleerse politici in te laten zien dat internet allesbehalve een veilig platform is. Het enige probleem is dat je een politicus niets kunt leren. De overheid schendt voortdurend de rechten van de burgers, maar krijsen moord en brand als ze een koekje van eigen deeg aangeleverd krijgen. Tant mieux zou ik zeggen.
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw belang erbij om wat wikileaks zelf omschrijft als een "gateway for whistleblowers" te willen de kop indrukken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zijn die documenten volgens jouw dan zo belangrijk, of zo wereldschokkend, dan moet je respect opbrengen voor de persoon dewelke die documenten bezorgd heeft. Nu parrasiteert Assange enkel op de daden van anderen. Hij speelt het wel mooit uit, door zijn levenswijze creeërde hij, en zijn staf, een mooie symbool cultus voor zichzelf. Voor zijn aanhangers zal hij bij iedere daad dewelke hij stelt, hier aanklacht van verkrachting, altijd gesteund worden door zijn aanhangers en zij zullen hem nooit in staat zien om misdaden te plegen. Riekt veel naar het beleid in een sekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
|
![]() Citaat:
Maar ik denk en hoop dat de Amerikaanse geheime diensten toch wel slimmer zijn dan dat, die moeten volgens mij maar al te goed weten dat als Assange iets overkomt - eender wat - zij er de schuld voor zullen krijgen, met alle gevolgen van dien voor het aanzien van de VS in de wereld. Het is dus in hun belang dat hem niets overkomt. Citaat:
![]() Ik heb niets tegen een "gateway for whistleblowers", helemaal niet zelfs, maar ik heb wel iets tegen het sfeertje van conspirationisme dat rond deze "gateway" hangt. Laatst gewijzigd door Geert C : 4 december 2010 om 14:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://www.eh-resources.org/timeline/timeline_me.html |
|
![]() |
![]() |