Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2010, 16:38   #261
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Indien Wikileaks van de CIA is dan is dit wel raar nieuws

Citaat:
State Dept. Bars Staffers from WikiLeaks, Warns Students

The U.S. State Department has imposed an order barring employees from reading the leaked WikiLeaks cables. State Department staffers have been told not to read cables because they were classified and subject to security clearances. The State Department’s WikiLeaks censorship has even been extended to university students. An email to students at Columbia University’s School of International and Public Affairs says: "The documents released during the past few months through Wikileaks are still considered classified documents. [The State Department] recommends that you DO NOT post links to these documents nor make comments on social media sites such as Facebook or through Twitter. Engaging in these activities would call into question your ability to deal with confidential information, which is part of most positions with the federal government."
en in de categorie "hoe maak ik me belachelijk als land":

Citaat:
Attorney: Assange Accused for Not Wearing Condom During Consensual Intercourse

A former attorney for WikiLeaks founder Julian Assange has revealed that the sex assault allegations against Assange in Sweden center around his allegedly not using a condom. James Catlin says Assange has been accused of not using a condom during consensual sex with the two accusers. Catlin says Sweden’s justice system is likely to become the
"the laughingstock of the world" if the case proceeds. An international arrest warrant was issued for Assange this week.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 16:39   #262
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Voor jou is de waarheid juist pijnlijk. De documenten van Wikileaks bewijzen dat er van jouw complotten rondom Israel en de Joden niets klopt.
De aanslag op het King David Hotel? Gepleegd door de vader van alle terrorisme Menachem Begin?

Of de aanslag op de USS Liberty door de IDF? Je weet wel die koelbloedige killers die ongewapende activisten op de Gaza flotilla zomaar even van kortbij tot 5 keer door het hoofd schieten?

Citaat:
Het gaat jou wel degelijk om de Joden. Jij verkondigt niets anders dan dat de Joden uit zijn op wereldmacht en verdraait allemaal gebeurtenissen om jouw gelijk te krijgen.

Iemand die mij op negeer zet - en mijn posten dus niet kan lezen - kan moeilijk inzicht hebben in mijn vermeende posities en opinies allerhande.

Verder noteer ik uw zoveelste poging om - typisch voor zionistische klootzakken - zaken uit verband te halen, te liegen en anders voor te stellen. Niks nieuw onder de zon. Dit sterkt enkel maar de antipathie die uw soort opwekt en zal enkel het antisemitisme doen toenemen. Antisemitisme in de zin van TEGENREACTIE op uw overdreven semitisme, uw joods etnocentrisme, joods racisme, uw zionistische leugens, bedriegerij.
Tegenreactie tegen de criminele acties van Israel en haar leger, de bezetting, de acties van mossad, het negeren van VN resoluties, het lobbyen overal en altijd, het stoken van oorlog.

En knoop het eens in uw oren: dit heeft niets met ''de joden'' te maken dan wel met elkeen die lid is van de duizenden joodse organisaties en aldus leiders steunen die zich schuldig maken aan bovenstaande praktijken.

Hier wat voorbeelden hoe zionisten zich opdringen, liegen en bedriegen, de typische verdeel en heers strategie.

http://www.youtube.com/watch?v=FJjSzXkm55o

.
Oud 4 december 2010, 16:47   #263
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TotalRecallIsComing Bekijk bericht
waarom is dat 'raar"? behoort gewoon bij het spel
Speculatie allemaal.
Oud 4 december 2010, 16:55   #264
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
hoe weet je dat? Ik bestudeer de beerput/rabbit hole al 10 jaar!
Niet dat je me daarom moet geloven, maar het is even zwak het regelrecht af te wijzen.

waarschijnlijk wil je dat het speculatie is?
Dit is een specifiek geval en specifieke info die je stelling bewijzen heb je volgens mij niet, hoogstens aanwijzingen. Mij lijkt het waarschijnlijker dat wikileaks gemanipuleerd werd door de wistleblower (eigenaardige hiaten in de info volgens sommigen) die een zekere draai aan de leaks wil geven dan dat wikileaks zelf deel van de CIA zou zijn. Daarvoor is de schade van dit lek aan de reputatie van de VS toch iets te groot mijns inziens. Getoond wordt namelijk een regelrechte afkeer van het VS establishment voor wat we 'democratie' plegen te noemen.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 december 2010 om 16:56.
Oud 4 december 2010, 16:59   #265
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
During times of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
George Orwell
Kan evengoed op Assange van toepassing zijn.
Oud 4 december 2010, 17:02   #266
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tsja dat kan en mag je vinden. Ik meen absoluut anders te weten.
het gaat ook niet om specifieke bewijzen, het gaat om het verbinden van zaken. (conecting the dots). En schade te groot? Zover ik kan zien staat er NIETS in over wat er echt aan de hand is! NIETS! Dat geeft wel effe te denken!
Over moorden op Iran wetenschappers en dergelijke zal je er niets over terugvinden. Er zijn graden van geheimhouderij. Dit zijn eigenlijk 'onschadelijk' geachte communicaties (en kijk wat die al voor beeld geven), niet alle communicaties.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 december 2010 om 17:03.
Oud 4 december 2010, 17:08   #267
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waar is mijn discussiepartner ineens naar toe? Gecensureerd? Dat zal hem alleen maar overtuigen van zijn gelijk. En eigenlijk begint de censuur op dit forum ergerlijk te worden. Medeforummer in deze draad zal een tegenstander met driehoekje hebben pogen elimineren vermoed ik. Lijkt wel een soort van gedachtenpolitie die houding. Zwak.
Oud 4 december 2010, 17:16   #268
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Waar is mijn discussiepartner ineens naar toe? Gecensureerd? Dat zal hem alleen maar overtuigen van zijn gelijk. En eigenlijk begint de censuur op dit forum ergerlijk te worden. Medeforummer in deze draad zal een tegenstander met driehoekje hebben pogen elimineren vermoed ik. Lijkt wel een soort van gedachtenpolitie die houding. Zwak.
De 'discussiepartner' is een bekende trol die al minstens 30 keer geband werd.
Je bent fout als je denkt dat zijn bedoeling discussie was.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 17:27   #269
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Maak je geen zorgen, achter een week of twee is hij terug met een nick als "everyoneissheep" en trollt hij weer voor enkele tientallen posts.
Oud 4 december 2010, 17:33   #270
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Was het harriechristus? Ik had een vermoeden van wel

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 17:42   #271
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Was het harriechristus? Ik had een vermoeden van wel
Nergens zijn microwezens ter sprake gekomen, ik denk dat het Pindar was.
Oud 4 december 2010, 17:56   #272
Dionysus
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door everyoneissheep Bekijk bericht
Well shit, ik had het tenminste half juist.
Oud 4 december 2010, 18:09   #273
parcifal
Banneling

Standaard

Kijk dat krijg je dan als je hem teveel aandacht geeft.

Laatst gewijzigd door parcifal : 4 december 2010 om 18:09.
Oud 4 december 2010, 18:13   #274
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dus als ik niet bereid ben mee te gaan in de mediahetze tegen wikileaks en de karaktermoord op Assange ben ik een aanbidder. Nee, maar ik heb verdenk de man er wel van altruïstische doelstellingen te hebben tot nu toe.

Wikileaks zegt zelf dat ze een 'wisstle blowers' website zijn. Wat pretendeert Assange in zijn eigen woorden:

Assange wil een empowerment van het publiek, van u en ik dus, een verdeling van macht die teveel in handen van overheden en corporaties geconcentreerd is (het is dat wat ik eveneens verdedig). Je kan hem een idealist of romanticist noemen als je wil.

Ik zie in je commentaar een beeld dat de media pogen op te hangen en waarin jij welwillend in mee gaat zonder welliswaar over genuanceerde informatie te beschikken. Het gaat hier niet om 1 persoon trouwens, het gaat om een organizatie (40 interne, 800 externe medewerkers). En als deze organizatie kapot gemaakt wordt of 'gekocht' wordt is dat geen goed niews voor degenen die denken dat de mensheid gebaat is met minder bedrog, geheimdoenerij en complotten.

Ik begrijp dat sites als wikileaks om een shift vragen in het wereldbeeld van sommigen, zeker van degenen die altijd gedacht hebben dat de mediawerkelijkheid of datgene wat de politici in het openbaar zeggen de echte werkelijkheid was. Ik begrijp de weerstand tegen verandering. De last omwille van het besef dat het niet voldoende is passief (zetel, krant, TV weet je wel) te blijven indien men wil geïnformeerd zijn. Angst is niet nodig echter.
Jij ziet ook maar wat je wil zien met je oogkleppen op.

Enige schokkende documten dewelke ze tot nu toe naar buiten hebben gebracht, is het bewijs dat klimaatscepticie groot gelijk hebben, en dat het volledige klimaat verhaal opgezet spel is van groene "bedrijven" en een excuse om extra belastingen te kunnen heffen.

De laatste vrijgaves geven niets bezonders of wereldschokkends te zien, of je moet echt vreemd van de wereld zijn.

Waarom dan die aanbidding voor Assange????

Hij doet niets, enkel leven van zijn status als zelf gecreeërde levende god.

Indien je de documenten zo goed vind, steun dan de personen dewelke die documenten hebben ontvreemd en vrij gegeven.

Wil je het principe steunen? Steun dan de ISP dewelke hun servers laten gebruiken om de date te verspreiden.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 18:13   #275
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
De 'discussiepartner' is een bekende trol die al minstens 30 keer geband werd.
Je bent fout als je denkt dat zijn bedoeling discussie was.
En toch heeft hij recht om zijn visie en mening te verkondigen vind ik.

Er werd onlangs voor anderen ook amnestie afgekondigd. Pindar was enkel verbannen wegens ''flooding'', dat is toch geen doodzonde.
Oud 4 december 2010, 18:37   #276
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Kijk dat krijg je dan als je hem teveel aandacht geeft.
Dit is wel ongelooflijk grappig ;

In een onderwerp over vrije meningsuiting en vrije verspreiding van informatie, nuttig of bla bla bla, een persoon trachten uit te sluiten, te bannen, of constant aan te vallen, wegens een andere mening, of wegens een volgens jouw onaanvaarbaar gedrag.

Laatst gewijzigd door flatliner : 4 december 2010 om 18:38.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 18:48   #277
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
En toch heeft hij recht om zijn visie en mening te verkondigen vind ik.
Natuurlijk heeft hij dat recht, waar wacht hij op om een eigen blog, website of zelfs een eigen forum op te zetten?

Rekening houdend met zijn aangeboren 'bescheidenheid' zou hij zeker en vast ondertussen het internet nog even verbeteren ook.
Ik wil hem die kans alvast niet ontnemen.
Oud 4 december 2010, 19:42   #278
LiberaalNL
Europees Commissaris

LiberaalNL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De aanslag op het King David Hotel? Gepleegd door de vader van alle terrorisme Menachem Begin?
Dat eerste is waar, maar zowel Arabieren als Joden hebben aanslagen op elkaar en op de Britten gepleegd tijdens de burgeroorlog. In de de context van toen was dat niet heel bijzonder.

Citaat:
Of de aanslag op de USS Liberty door de IDF? Je weet wel die koelbloedige killers die ongewapende activisten op de Gaza flotilla zomaar even van kortbij tot 5 keer door het hoofd schieten?
Dat is dan weer onzin. Er is sprake geweest van een tragische vergissing. In oorlogstijd worden wel vaker fouten gemaakt.

Citaat:

Iemand die mij op negeer zet - en mijn posten dus niet kan lezen - kan moeilijk inzicht hebben in mijn vermeende posities en opinies allerhande.
Ik heb jou van mijn negeerlijst gehaald en je hebt er misschien een maandje opgestaan. Ik ken jouw positie maar al te goed.

Citaat:
Verder noteer ik uw zoveelste poging om - typisch voor zionistische klootzakken - zaken uit verband te halen, te liegen en anders voor te stellen. Niks nieuw onder de zon. Dit sterkt enkel maar de antipathie die uw soort opwekt en zal enkel het antisemitisme doen toenemen. Antisemitisme in de zin van TEGENREACTIE op uw overdreven semitisme, uw joods etnocentrisme, joods racisme, uw zionistische leugens, bedriegerij.
Tegenreactie tegen de criminele acties van Israel en haar leger, de bezetting, de acties van mossad, het negeren van VN resoluties, het lobbyen overal en altijd, het stoken van oorlog.
Nee jongen. Jij doet dat juist. Jij beweert consequent dat Joden het brein zijn achter allerlei samenzweringen met als 'argumenten' misinterpretaties en leugens. Vervolgens neem je altijd een slachtofferrol aan als ik of iemand anders je op je plaats zet en kom je met nietszeggende replieken.

Citaat:
En knoop het eens in uw oren: dit heeft niets met ''de joden'' te maken dan wel met elkeen die lid is van de duizenden joodse organisaties en aldus leiders steunen die zich schuldig maken aan bovenstaande praktijken.
Tuurlijk...

Citaat:
Hier wat voorbeelden hoe zionisten zich opdringen, liegen en bedriegen, de typische verdeel en heers strategie.

http://www.youtube.com/watch?v=FJjSzXkm55o

.
Ben jij nou echt zo dom? David Duke is de voormalig leider van KKK en daarmee een volkomen onbetrouwbare bron.
Ik volg het Russisch narratief.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 21:05   #279
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ben jij nou echt zo dom? David Duke is de voormalig leider van KKK en daarmee een volkomen onbetrouwbare bron.
En Menaghem Begin was een terrorist en jij steunt zo iemand, kan ik ook zeggen.

Weer zo'n typische disinformatietruuk met stromansargument: weer kijk je totaal niet naar de inhoud maar probeer je slecht en vervelend nieuws te laten associeren met iets negatief over de boodschapper. Je KAN gewoon niet anders. Het is ziekelijk vent.

Zionisten en racisten als jij kunnen enkel door stromansargumenten, liegen, bedriegen en andere truuks de zaken proberen te verdoezelen. Eenmaal men dat doorziet - en velen beginnen het te doorzien -is de weerslag dubbel zo hard. Ge kunt de vlamingen en belgen nog een tijdje bedotten, maar elders in de wereld waar de zionistische pest de spuigaten uitloopt komt er veel weerstand.

Bovendien kom je hier als zionist / joodse supremacist en dus racist dus zeggen dat white supremacism slecht is, maar streven naar joodse suprematie is goed .

Bovendien is het Dr David Duke, voormalig lid van the House of Representatives.

En kunnen we nu terug on topic gaan, of moet je zonodig blijven stalken? Ik stond op je negeer en nu moet ik er plots weer af.... Totally fucked up .

.
Oud 4 december 2010, 21:19   #280
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee jongen. Jij doet dat juist. Jij beweert consequent dat Joden het brein zijn achter allerlei samenzweringen met als 'argumenten' misinterpretaties en leugens.
en maar doorzeveren en maar door beschuldigen.

Het zijn altijd de gentielen geweest he, die u doorheen de geschiedenis geheel onterecht hebben uitgewezen , niet 10 keer maar honderden keren, en dit in verschillende culturen...

Citaat:
Vervolgens neem je altijd een slachtofferrol aan als ik of iemand anders je op je plaats zet en kom je met nietszeggende replieken.
Typisch, twistspeak... alles omdraaien. projectie. Over slachtofferrol weet jij wel heel veel he!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be