Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2010, 19:00   #3961
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
The End of Pedo Van Gheluwe, LIVE op TV, met slowmoton herhaling als die smerige klootzak in de pinnen gespiest wordt op de bodem van de vergeetput.

D�*n kijk ik nog eens naar een katholieke uizending die een pak boeiender en relevanter is dan die oervervelende ecuharistieviering.
Zeer realistische oplossing....

Had het Vlaams Belang d�*t voorgesteld, had je er vast ook een "mooi woordje" voor.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 22:13   #3962
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Zeer realistische oplossing....

Had het Vlaams Belang d�*t voorgesteld, had je er vast ook een "mooi woordje" voor.

Paulus.
Dat klopt Paulus, enkel spijtig dat jouw eerste zinnetje cynisch bedoeld is.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 23:15   #3963
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Blijkbaar weer niets inhoudelijks te vertellen ?
Farizeeërs...
Een vraag stellen mag niet meer?

Overigens heb je blijkbaar geen flauw benul wat Farizeeën zijn. Het was een groepering binnen het Oude Jodendom, heeft weinig te maken met het wel of niet inhoudelijk reageren op de berichten van een hoogmoedig ventje.

Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 december 2010 om 23:16.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 23:20   #3964
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Een vraag stellen mag niet meer?

Overigens heb je blijkbaar geen flauw benul wat Farizeeën zijn. Het was een groepering binnen het Oude Jodendom, heeft weinig te maken met het wel of niet inhoudelijk reageren op de berichten van een hoogmoedig ventje.
Goede poging om de aandacht af te leiden.
Maar over die Limbo babies heb je nog maar weinig zinnigs gezegd.
En door je opnieuw op futiliteiten te focussen bewijs je dat je mening inhoudelijk niet veel voorstelt.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 23:34   #3965
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar kom jij ineens met opdagen?

Limbo is geen officiële leer van de Kerk. Het slechts een hypothese, en het is vrij aan de gelovige om het te accepteren of te verwerpen. Voila, opgelost. Nog iets waarmee je geleerd wilt overkomen?

Citaat:
En door je opnieuw op futiliteiten te focussen bewijs je dat je mening inhoudelijk niet veel voorstelt.
Welke futiliteiten, muilkorfie?

Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 december 2010 om 23:34.
Oud 4 december 2010, 23:54   #3966
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Waar kom jij ineens met opdagen?

Limbo is geen officiële leer van de Kerk. Het slechts een hypothese, en het is vrij aan de gelovige om het te accepteren of te verwerpen. Voila, opgelost. Nog iets waarmee je geleerd wilt overkomen?
Als het geen officiële leer van de kerk is, hoe verklaar je dan die BBC reportage over doodgeboren kinderen die niet in gewijde grond mochten begraven worden van de kerk ?
Of heeft de BBC dat ook uit haar duim gezogen ?

Speelt u altijd dat spelletje dat als iets een aantal pagina's geleden is het allemaal verondersteld vergeten is ?

http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode.../Limbo_Babies/

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 4 december 2010 om 23:58.
Oud 4 december 2010, 23:58   #3967
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Als het geen officiële leer van de kerk is, hoe verklaar je dan die BBC reportage over doodgeboren kinderen die niet in gewijde grond mochten begraven worden van de kerk ?
"Het is vrij aan de gelovige om het te accepteren". De priester is ook een gelovige.
Citaat:
Of heeft de BBC dat ook uit haar duim gezogen ?
Ook? Ik denk dat je me verwart met een ander forumlid...
Oud 5 december 2010, 00:01   #3968
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
"Het is vrij aan de gelovige om het te accepteren". De priester is ook een gelovige.
Ach so, maar die pipo heeft wel macht om de begraafplaatsen te ontzeggen, nietwaar.
Dus die ene pipo dringt wel zijn mening op aan al zijn gelovigen.
Oud 5 december 2010, 00:04   #3969
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach so, maar die pipo heeft wel macht om de begraafplaatsen te ontzeggen, nietwaar.
Dus die ene pipo dringt wel zijn mening op aan al zijn gelovigen.
Heeft een gewijde begraafplaats dan zo veel waarde voor jou?
Oud 5 december 2010, 00:10   #3970
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Heeft een gewijde begraafplaats dan zo veel waarde voor jou?
Het gaat hem niet om mij, maar om die arme ouders van doodgeboren kinderen die door de kerk meermaals zwaar gekwetst werden.
Als je echt in die onzin gelooft moet het echt heel pijnlijk zijn als zo'n priester je komt vertellen dat je kind in het vagevuur is, en niet in de hemel, nadat je het al veel te vroeg verloren hebt.
Dan te horen dat het niet op de normale begraafplaats mag begraven worden, waarmee het dan nog eens gediscrimineerd wordt moet verschrikkelijk zijn.
Dat die mensen tot in 2010 nog altijd aan het betogen zijn, zegt genoeg.
Oud 5 december 2010, 06:40   #3971
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Heb jij al ooit ergens hier op héél dit forum kunnen vaststellen dat bijbelpapegaaien zoals albrecht 1 (eigen) mening met inhoud zouden hebben?

Show me where!!!

Hot Marijke

Oud 5 december 2010, 08:14   #3972
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je echt in die onzin gelooft moet het echt heel pijnlijk zijn als zo'n priester je komt vertellen dat je kind in het vagevuur is, en niet in de hemel, nadat je het al veel te vroeg verloren hebt.
Het vagevuur is weer helemaal iets anders.

Citaat:
Dan te horen dat het niet op de normale begraafplaats mag begraven worden, waarmee het dan nog eens gediscrimineerd wordt moet verschrikkelijk zijn.
Ik zie zelf geen problemen met het begraven van ongedoopte kindjes op gewijde grond.

Bij doodgeboren babies lijkt me het in ieder geval aan te raden om een soort conditionele doop te doen. (Als je nog steeds gedoopt kan worden, doop ik .... )
Oud 5 december 2010, 09:23   #3973
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Het aantal wereldvreemde idioten dat dit soort nonsens slikt is te verwaarlozen. Dat jij erbij bent is triestig voor jou. Met deze achterlijke toespraak heeft Filipke het einde van het VB bezegeld. Het werd tijd.
'Daydreams', - en... was hem ook nog eens nat erbij?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 09:58   #3974
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
+ 1 miljard euro per jaar is geen onzin dat is afzuip .

Bron

http://www.humo.be/tws/deze-week/208...de-kerk-1.html
Voor mij is dat niet meer dan de ruilwaarde voor een pakket spirituele dienstverleningen en materialistisch stuff.
Een deel hiervan word eveneens aangewend om de hulpbehoeftigen te helpen. Hierbij word er geen enkel onderscheid gemaakt op grond van aard, ras of religieuze convicties.

Wist U dat heel wat Priesters en Paters geregeld naar de ziekenhuizen en gevangenissen trekken om, verlaten zielen iets menselijkheid bij te brengen.

Ten opzichte van wat U verplicht en zonder enige tegenwaarde inlevert aan kapitalistische minderheden, is uw 'scoop' gewoon te verwaarlozen.

Deze die aan 'afzuipsyndroom' lijden, staat het hun vrij zich te laten verzorgen.
Oud 5 december 2010, 10:45   #3975
bruggeman
Parlementslid

Standaard Monseigneur Leonard en het heilige Vlaams Belang.

Citaat:
Dat klopt Paulus, enkel spijtig dat jouw eerste zinnetje cynisch bedoeld is.
Och, de laatste tijden weet ze niet al te best wat ze wil. Ik denk dat ze niet erg tevreden is met haar Forum stoeivriendjes.

De ideale gesprekspartner voor 'Hotje' is eerst en vooral: Een 'Homo' of 'lesbienne', - liefst 'agnost' of 'atheïst' - Religie en kapitalisthatend, alhoewel ze tot alles in staat is om: ooit misschien schandalig rijk te worden.

(Schandalig rijk met een versleten (k..) onderlijf), uiteraard!

Op politiek vlak is ze wel erg extreem en radikaal.

Ooit zou ze nog wel eens Minister van voorplanting en ontucht kunnen worden.

Dit uitsluitend, wanneer komaf zal zijn gemaakt met die domme democraten en wanneer men uiteindelijk zal begrepen hebben, dat het enige 'partijmodel' voor een 'KloteLand' als 'Europa' slechts kan lukken, dankzij een 'dicta-neuk'regime.

De allereerste historische daad, dat ze dan zou stellen zou zijn: De Kapellen, Kerken, Kloosters, Abdijen, Kathedralen en Basilieken herinrichten tot 'bordelen', 'piepshows', 'spermabanken' en 'afzuigtempels' allerlei.

Daarna zal ze dan zelfbevredigd terug op haar rug gaan liggen om door al haar onderdrukte onderdanen uitvoerig en onophoudelijk gevierd en geprezen te worden. (zonder enige discriminatie qua geaardheid en ...nee, laat het ons daarbij maar houden)

Dat zou maar pas 'shocking' leven zijn hé

Laatst gewijzigd door bruggeman : 5 december 2010 om 10:46.
Oud 5 december 2010, 12:01   #3976
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
De allereerste historische daad, dat ze dan zou stellen zou zijn: De Kapellen, Kerken, Kloosters, Abdijen, Kathedralen en Basilieken herinrichten tot 'bordelen', 'piepshows', 'spermabanken' en 'afzuigtempels' allerlei.
Dan doen jullie pedopastoors en kinderverkrachtende bisschoppen, jij zielig kerkbruggemannetje!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 12:01.
Oud 5 december 2010, 12:27   #3977
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
jij zielig kerk bruggemannetje!
Kerk, is zeker mijn voornaam niet; wees maar gerust. Alsook dat de schimmen, geesten en duivels welke jij 's nacht op bezoek krijgt, mij niet komen storen.

Citaat:
Dan doen jullie pedopastoors en kinderverkrachtende bisschoppen,
Wel, waarom sluit je dan geen coalitie.

Ik ben er nml. vast van overtuigd dat deze laatst genoemden: psychisch en moraal zieke geteisterde mensen, je toch nog iets belangeloos aan menslievendheid zouden kunnen bijbrengen hoor.

Temeer dat jullie het met elkaar uitstekend zouden moeten kunnen stellen:

Zieke ontuchtigen bij mekaar 'A winner team'Why not?......
Oud 5 december 2010, 12:53   #3978
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht

Wel, waarom sluit je dan geen coalitie.

Ik ben er nml. vast van overtuigd dat deze laatst genoemden: psychisch en moraal zieke geteisterde mensen, je toch nog iets belangeloos aan menslievendheid zouden kunnen bijbrengen hoor.

Temeer dat jullie het met elkaar uitstekend zouden moeten kunnen stellen:

Zieke ontuchtigen bij mekaar 'A winner team'Why not?......
Je wordt met iedere posting maffer. Bad trip? Cold turkey?

Een vergelijking maken tussen misdadige kinderverkrachtende bisschoppen van jouw kerk en toffe gezonde mensen die mij vrijwillig bezoeken omdat ze om x aantal redenen behoefte hebben aan warmte en lekkere sex. Dit is de meest achterlijke vergelijking die ik ooit ergens heb gelezen.

Wat voor totale onzin jij allemaal raaskalt. Maar och, je hebt alweer geluk dat je vandaag enkele uurtjes op internet moogt in de psychiatrie, ze zijn lief hé die paters der liefde. Zie maar dat je je bordje deze middag helemaal leegeet en als je braaf bent krijg je straks bezoek van tante nonneke. Zij zal jouw debiel gebrabbel geduldig aanhoren. En vergeet je pillekens niet te pakken!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 12:54.
Oud 5 december 2010, 15:20   #3979
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat hem niet om mij, maar om die arme ouders van doodgeboren kinderen die door de kerk meermaals zwaar gekwetst werden.
Wel als het kind al in het vagevuur zal zitten, dan zal het heel kort zijn want zijn zondes zijn miniem. Nu ik begrijp wel dat dit enorm pijnlijk moet zijn wanneer men zegt tegen de ouders, je kindje zit in het vagevuur. We moeten wel een verschil maken tussen de plaats van loutering en een plaats waar men na de dood 'slapen' om terug wakker te worden. Die priester is dan eigenlijk niet zo'n geweldige man, anderen nog eens dieper duwen. Het is triestig.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 15:49   #3980
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Je wordt met iedere posting maffer. Bad trip? Cold turkey?
Dat komt gewoon omdat de stijl en vooral mijn uitgesproken zin voor 2e graads humor, tot uw lethargische geest stilaan begint door te dringen.

Kortom, je geraakt aan mij gewoon. (Hierbij dien ik je dan ook ten stelligste aan te raden, je niet zozeer op 'Rome' toe te spitsen maar vooral 'Stockholm' en zijn Syndroom in de gaten te houden hé)

Citaat:
Een vergelijking maken tussen misdadige kinderverkrachtende bisschoppen van jouw kerk en toffe gezonde mensen die mij vrijwillig bezoeken
Sorry, dat ik je hier moet teleurstellen maar, ik heb het absoluut niet over uw betalende bezoekers hoor. - waar haal jij dat vandaan?

Ah zo, die vrijwilligers van je komen gezond: ik dacht eerder dat die allang met een dwangcontract zaten opgezadeld!?!

Citaat:
omdat ze om x aantal redenen behoefte hebben aan warmte en lekkere sex.
Reden te meer om uw Marketing bij te schroeven door pro-actief te zijn:
Vreemd dat uw manager daar niet aan gedacht heeft?, een goede overeenkomst over 3 of 9 jaar opzegbaar mits 6 maanden voorkennisgeving.

Zo iets is wel handig en aardig meegenomen hoor: 6 + 1 gratis (uitsluitend geldig voor gegadigden met een overeenkomst).

Citaat:
Wat voor totale onzin jij allemaal raaskalt. Maar och, je hebt alweer geluk dat je vandaag enkele uurtjes op internet moogt in de psychiatrie,
Oh ja hoor, ik voel mij hier echt gelukkig: 'k mag hier al doen wat ik maar wil, gewoon mijn gang gaan. In ruil daarvoor, doe ik dan ook mijn uiterste best om het goede tegen het kwade te verdedigen. Ik doe dat dan ook zonder mij echt: 'au serieus' te gaan nemen.

De boodschap is dan wel: Positivisme: tot en met en met een goed gemoed maar, ik merkte al wel aan je recente reacties, dat je dit allang had begrepen.

Citaat:
ze zijn lief hé die paters der liefde. Zie maar dat je je bordje deze middag helemaal leegeet en als je braaf bent krijg je straks bezoek van tante nonneke. Zij zal jouw debiel gebrabbel geduldig aanhoren.
Oh ja, lief ja en bordje leegeten en braaf het bezoek van tante 'Hotje' afwachten voor de warme en lekkere sexmachien!!!.

De vorige keer heeft Zuster Internet mij een fotootje gegeven van een Gezonde, Warme en boordevolle Lekkere Sexliefdesontuchtmachien. 'k zal het eens efkens tonen zie maar.

Citaat:
En vergeet je pillekens niet te pakken!
Nee hoor!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf 2.pdf‎ (39,7 KB, 147x gelezen)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be