![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Had het Vlaams Belang d�*t voorgesteld, had je er vast ook een "mooi woordje" voor. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3962 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat klopt Paulus, enkel spijtig dat jouw eerste zinnetje cynisch bedoeld is.
![]() |
#3963 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heb je blijkbaar geen flauw benul wat Farizeeën zijn. Het was een groepering binnen het Oude Jodendom, heeft weinig te maken met het wel of niet inhoudelijk reageren op de berichten van een hoogmoedig ventje. ![]() Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 december 2010 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3964 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar over die Limbo babies heb je nog maar weinig zinnigs gezegd. En door je opnieuw op futiliteiten te focussen bewijs je dat je mening inhoudelijk niet veel voorstelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Limbo is geen officiële leer van de Kerk. Het slechts een hypothese, en het is vrij aan de gelovige om het te accepteren of te verwerpen. Voila, opgelost. Nog iets waarmee je geleerd wilt overkomen? Welke futiliteiten, muilkorfie? Laatst gewijzigd door Albrecht : 4 december 2010 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3966 | |
|
![]() Citaat:
Of heeft de BBC dat ook uit haar duim gezogen ? Speelt u altijd dat spelletje dat als iets een aantal pagina's geleden is het allemaal verondersteld vergeten is ? http://www.bbc.co.uk/iplayer/episode.../Limbo_Babies/ Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 4 december 2010 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3967 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook? Ik denk dat je me verwart met een ander forumlid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3968 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3969 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3970 | |
|
![]() Citaat:
Als je echt in die onzin gelooft moet het echt heel pijnlijk zijn als zo'n priester je komt vertellen dat je kind in het vagevuur is, en niet in de hemel, nadat je het al veel te vroeg verloren hebt. Dan te horen dat het niet op de normale begraafplaats mag begraven worden, waarmee het dan nog eens gediscrimineerd wordt moet verschrikkelijk zijn. Dat die mensen tot in 2010 nog altijd aan het betogen zijn, zegt genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3971 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Show me where!!!
![]() |
![]() |
#3972 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij doodgeboren babies lijkt me het in ieder geval aan te raden om een soort conditionele doop te doen. (Als je nog steeds gedoopt kan worden, doop ik .... ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3973 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3974 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een deel hiervan word eveneens aangewend om de hulpbehoeftigen te helpen. Hierbij word er geen enkel onderscheid gemaakt op grond van aard, ras of religieuze convicties. Wist U dat heel wat Priesters en Paters geregeld naar de ziekenhuizen en gevangenissen trekken om, verlaten zielen iets menselijkheid bij te brengen. Ten opzichte van wat U verplicht en zonder enige tegenwaarde inlevert aan kapitalistische minderheden, is uw 'scoop' gewoon te verwaarlozen. Deze die aan 'afzuipsyndroom' lijden, staat het hun vrij zich te laten verzorgen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3975 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() De ideale gesprekspartner voor 'Hotje' is eerst en vooral: Een 'Homo' of 'lesbienne', - liefst 'agnost' of 'atheïst' - Religie en kapitalisthatend, alhoewel ze tot alles in staat is om: ooit misschien schandalig rijk te worden. (Schandalig rijk met een versleten (k..) onderlijf), uiteraard! ![]() Op politiek vlak is ze wel erg extreem en radikaal. ![]() Ooit zou ze nog wel eens Minister van voorplanting en ontucht kunnen worden. Dit uitsluitend, wanneer komaf zal zijn gemaakt met die domme democraten en wanneer men uiteindelijk zal begrepen hebben, dat het enige 'partijmodel' voor een 'KloteLand' als 'Europa' slechts kan lukken, dankzij een 'dicta-neuk'regime. De allereerste historische daad, dat ze dan zou stellen zou zijn: De Kapellen, Kerken, Kloosters, Abdijen, Kathedralen en Basilieken herinrichten tot 'bordelen', 'piepshows', 'spermabanken' en 'afzuigtempels' allerlei. Daarna zal ze dan zelfbevredigd terug op haar rug gaan liggen om door al haar onderdrukte onderdanen uitvoerig en onophoudelijk gevierd en geprezen te worden. (zonder enige discriminatie qua geaardheid en ...nee, laat het ons daarbij maar houden) Dat zou maar pas 'shocking' leven zijn hé ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 5 december 2010 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3976 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan doen jullie pedopastoors en kinderverkrachtende bisschoppen, jij zielig kerkbruggemannetje!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3977 | |
Parlementslid
|
![]() Kerk, is zeker mijn voornaam niet; wees maar gerust. Alsook dat de schimmen, geesten en duivels welke jij 's nacht op bezoek krijgt, mij niet komen storen.
![]() Citaat:
Ik ben er nml. vast van overtuigd dat deze laatst genoemden: psychisch en moraal zieke geteisterde mensen, je toch nog iets belangeloos aan menslievendheid zouden kunnen bijbrengen hoor. Temeer dat jullie het met elkaar uitstekend zouden moeten kunnen stellen: Zieke ontuchtigen bij mekaar 'A winner team'Why not?...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3978 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een vergelijking maken tussen misdadige kinderverkrachtende bisschoppen van jouw kerk en toffe gezonde mensen die mij vrijwillig bezoeken omdat ze om x aantal redenen behoefte hebben aan warmte en lekkere sex. Dit is de meest achterlijke vergelijking die ik ooit ergens heb gelezen. Wat voor totale onzin jij allemaal raaskalt. Maar och, je hebt alweer geluk dat je vandaag enkele uurtjes op internet moogt in de psychiatrie, ze zijn lief hé die paters der liefde. Zie maar dat je je bordje deze middag helemaal leegeet en als je braaf bent krijg je straks bezoek van tante nonneke. Zij zal jouw debiel gebrabbel geduldig aanhoren. En vergeet je pillekens niet te pakken!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 5 december 2010 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3979 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3980 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Kortom, je geraakt aan mij gewoon. (Hierbij dien ik je dan ook ten stelligste aan te raden, je niet zozeer op 'Rome' toe te spitsen maar vooral 'Stockholm' en zijn Syndroom in de gaten te houden hé) Citaat:
![]() Ah zo, die vrijwilligers van je komen gezond: ik dacht eerder dat die allang met een dwangcontract zaten opgezadeld!?! Citaat:
Vreemd dat uw manager daar niet aan gedacht heeft?, een goede overeenkomst over 3 of 9 jaar opzegbaar mits 6 maanden voorkennisgeving. Zo iets is wel handig en aardig meegenomen hoor: 6 + 1 gratis (uitsluitend geldig voor gegadigden met een overeenkomst). Citaat:
De boodschap is dan wel: Positivisme: tot en met en met een goed gemoed maar, ik merkte al wel aan je recente reacties, dat je dit allang had begrepen. Citaat:
![]() De vorige keer heeft Zuster Internet mij een fotootje gegeven van een Gezonde, Warme en boordevolle Lekkere Sexliefdesontuchtmachien. 'k zal het eens efkens tonen zie maar. ![]() Nee hoor! ![]() |
|||||
![]() |
![]() |