![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() Neen, ik ben niet aan het zwanzen of zo.
Als je over iemands post schrijft verwacht ik dat je dit op zijn minst kan uitleggen : wat en waarom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor dat misselijkmakende kapitalistische systeem waar velen blind voor zijn en hun imperialistische krachten rijkdommen gingen plunderen in Afrika konder ze er zelf met volle teugen van genieten. Maandelijks stuurden ze 10% naar de oude wereld omdat we ook een beetje van hun rijkdom konden genieten. Veel meer dan wat kolen en ijzererts hadden we hier immers niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leest er naast hoor , 't staat er bij , als hij ouder en wijzer is zal z'ne frank wel vallen ... ![]() Me dunkt dat de paradijzen die men met die ideologische gedachte (nu ja , vrije gedachten hadden ze er niet) had niet echt paradijselijk waren hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Als men uitgewezen wordt, krijgt men inderdaad een uitwijzingsbevel (er zijn verschillende soorten ervan) en wordt ofwel naar een gesloten opvangcentrum of een repatriëringscentrum gebracht ofwel niet. Van een gesloten opvangcentrum of een repatriëringscentrum komt men praktisch nooit vrij (m.a.w. in de MEESTE gevallen wordt men wel teruggestuurd naar zijn land van herkomst). Maar als men simpelweg op de straat komt met het uitwijzingsbevel in zijn hand of als men toch vrijgelaten wordt van een gesloten opvangcentrum of een repatriëringscentrum (weer met het uitwijzingsbevel in zijn hand) mag men toch niet meer een tweede asielaanvraag indienen zonder nieuwe elementen, bewijzen en motieven. Maar ook daarvoor moet men vooreerst advies vragen bij BCHV. Ingeval van een positief advies mag een vluchteling toch een tweede asielaanvraag indienen. In alle andere gevallen riskeert men onmiddellijk gebracht te worden naar een repatriëringscentrum of eventueel naar een gesloten opvangcentrum. - Is (de werking van) het uiwijzingssysteem goed of niet goed, heb ik daaromtrent geen commentaar. Ikzelf heb geen voorstellen en geen mechanismen voor een ander beleid. Dat is niet aan mij om te beslissen. - Het duur van een volledig asielprocedure is ook een kwestie van het asielbeleid. Daarmee kan ik ook geen concrete voorstel doen zonder concrete mechanismen. Ikzelf ben een vluchteling en ik kan wel beweren dat ik enkele maanden tijd nodig had om alle bewijzen voor mijn asielprocedure naar hier te kunnen brengen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 december 2010 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zag onlangs een filmpje: iemand lag plat over de rijweg, een chauffeur stopt om hulp te bieden, de zogezegde verongelukte springt recht en twee of drie kompanen die langs de weg stonden te wachten springen in de nog draaiende auto en weg waren ze!!!! En dan zal men verwonderd zijn als er straks mensen die staan teken te doen om te stoppen gewoon onderste boven worden gereden? Hoort allemaal bij de ingevoerde multiculpest van onze linkse indioten! Ze hebben eens wat aangevangen.... Hoeveel inbraken, overvallen, diefstallen, vernietigingen enz waren er weer vandaag? En de grootste slachtoffers van die multiculramp zijn de echte sukkelaars. Laatst gewijzigd door andev : 5 december 2010 om 02:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verloren moeite om zoiets te lezen en er op te antwoorden. Maar als je het zomaar laat staan denken ze nog dat ze gelijk hebben ook... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben je ooit al eens in asielcentrum geweest ??... Het zit daar vol met stelende kinderen en hun ouders zijn tot de tanden gewapend ze hebben een leger met asielzoekers die ons land willen overnemen ... als ik van u was zou ik een schuilkelder graven en u voor een 10 tal jaar opsluiten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de landen waar ze in zitten, daar zijn hun machthebbers meestal zelf verantwoordelijk voor en doen geen klop om daar verbetering in te krijgen!
Tenzij zelf rijk worden temidden duizenden sukkelaars die aan hun lot worden overgelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees post 196 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou zich moeten laten doorgaan voor een gevluchte asielzoeker en eerst een paar kinderen verwekken, dat staat ook altijd goed.
Hoeveel lopen er hier al rond die geen nagel hebben om hun gat te krabben maar wel een paar meelopende keuters, één of twee in de kinderwagen en nog een dikke buik erbovenop! Wie gaat nu kinderen verwekken in zo'n toestand??????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schandalig verplicht steriliseren die handel !! alleen kapitaalkrachtigen mogen kinderen hebben . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een nietszeggende holle zin. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het rare aan die kwasten is, zeveren over onrecht maar hetgeen hier voor hun voeten gebeurt interesseert hen niet op z'n minst. Ze hebben de andere kant van de wereld nodig om hun verhaaltjes aan elkaar te vlechten. Waarschijnlijk omdat hier hun (s)linkse praatjes allang achterhaald zijn. Ze hebben een afkeer van kapitaal, kapitaal is van alles en nog wat de schuld maar, maar ze vergeten zéér bewust te vermelden dat het wel het kapitaal is dat op de huidige ogenblik bv. hun rolleke van z.g. weldoener betaalt. Dat dit ten kosten gaat van de minst bedeelde hier in de samenleving en de arbeider/arbeidster die voor al deze luxe de centjes mag bijeen zweten daar hebben ze geen oog voor laat staan dat ze dit een onrecht zouden vinden.
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet wat uw bedoeling is , je wil of kan het niet begrijpen ... weer typerend voor een wereldvreemd persoon ... ben je ooit al eens in Vietnam , Cuba of bvb kenia geweest ... heb je al eens gesproken met andere nationaliteiten behalve de Vlaming en of nederlander ??.. Ooit al eens bij stilgestaan dat er nog mensen buiten vlaanderenland is ? Mijn frank is al lang geleden gevallen , maar als jij zo verder wil "werken tot uw 60 uw kinderen tot hun 70 , lonen die niet of amper stijgen , minder en minder jobs , rijken die rijker worden , armen die armen worden , steeds meer vluchtelingen , steeds meer armoede , het millieu dat achteruit gaat , alles dat duurder gaat worden en aan het worden is " dan denk ik dat uw frank nog lang niet gevallen is en je nog veel zal moeten lezen en vooral luisteren naar mensen die het ooit veel slechter hadden en weten wat het is om echt niets te hebben ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat laatse 'in het rood geschreven' mag je eens toelichten , hoe kom je aan zo een fucked up stelling ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In hetgeen men noemde de sovjet unie en al hetgeen er na '45 door onder de voet is gelopen. U weet wel hetgeen men aan de wereld wilden verkopen als het "paradijs van de arbeider" maar dat na jaren van tiranie als een kaarten huisje in elkaar is gezakt omdat waarschijnlijk het volk genoeg had van de uitbuiting en het onrecht dat deze ideologie met zich mee bracht. Alleen zijn er hier en daar nog wat sporen van achter gebleven die zeveren over onrecht, rechtse puntmutsen, de schuld van het kapitaal (kapitaal waar de vroegere leiders van hun ideologie zéér zeker niet vies van waren) ern die nu alles in het werk willen stellen om een samenleving die in financiële moeilijkheden verkeert nog eens extra zwaar te belasten met hetgeen zij dan noemen, "onrecht bestrijden". Hopend op een ontwrichte samenleving waar ze dan terug gehoor zouden kunnen vinden voor hun praatjes.
![]() |
![]() |
#219 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, als je neo liberaal-kapitalisme gaat vergelijken met staatskapitalisme dan ben je zeker op de goede weg ... wat wil je nu bewijzen ? Stalinistische zakken zitten bij mij bijna op dezelfde lijn als de rechtse puntmutsen . Welke praatjes verkoop jij hier dan ?... Behalve wat haat spuien op vreemdelingen en stampen op de sociaal zwakkeren en de rijke klasse naief negeren van hun misdaden en uitbuiting lees ik hier van jou niets 'nul de botte'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je in je post van de eerste zin leugens verkoopt, lees ik al niet meer verder. |
|
![]() |
![]() |