![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat we het daar al gans de tijd over hadden.... Neem gerust een stel nietsnutten van alhier mee om hetzelfde te doen: veel geluk met je poging? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het soort dat Sarkozy met de hogedrukspuit ging bewerken maar daarvoor heb je blijkbaar spijtig genoeg een soort Hitler voor nodig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Samengevat zijn onder de nieuwe wetgeving de volgende handelingen strafbaar: - aanzetten tot discriminatie of haat - discriminatie door openbare ambtenaren - een discriminerend motief bij een ander misdrijf In de antiracismewet komen daar nog de volgende twee criminele feiten bij: - lidmaatschap van een racistische organisatie - de verspreiding van denkbeelden die zijn gegrond op rassuperioriteit of rassenhaat Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 december 2010 om 19:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik naar een land gaan waar dat nog moeilijker is dan hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() wanneer gaat de zure regen vallen?
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is een vraag op uw vraag, eerlijk gezegd! Zoek aub zelf naar het antwoord.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 december 2010 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U plaatst allerlei linkjes als reactie op een post van andev, en ik begrijp de relatie tussen uw linkjes en zijn post niet. En daarom vraag ik u om uitleg daarover. Ik vraag dus niet om een wedervraag, noch vraag ik om het antwoord zelf te zoeken. We hebben al een professionele linkjesplakker die héél soms te pas, maar meestal te onpas, zijn linkjes hier op het forum meent te moeten kwakken. De vacature van onnodige linkjesplakker is derhalve al ingevuld, en aan een tweede onnodige linkjesplakker is vooralsnog echt geen geen behoefte. Integendeel zelfs. Bovendien heb ik me laten vertellen dat de Professionele Onnodige Linkjesplakker van dit forum er een bloedhekel aan heeft als je onder zijn duiven schiet - zijn 'werk' afpakt dus. Vandaar dat ik u gaarne tekst en uitleg zag geven over de relatie tussen de door u geposte linkjes en de post van andev waar dat een reactie op was. Anders voel ik me genoodzaakt -met een bezwaard hart, dat wel- de echte, Professionele Onnodige Linkjesplakker in te lichten over uw dubieuze praktijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Met mijn vraag wou ik begrijpen of u akkoord was met zijn uitdrukking. Duidelijk genoeg denk ik. HERHALING: De woorden "links" en "rechts" zeggen mij niks. Ik probeer overal objectief te blijven tijdens het discusseren. Als ik een objectieve reactie van eender welke forummer (links, rechts, boven, onder, centraal) zie, dan ga ik direct akkoord of laat ik mijn eigen mening weten. Tegen de niet-objectieve forummers reageer ik overeenstemmend met mijn eigen belangen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 december 2010 om 23:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zo ja, wat is daar dan racistisch aan volgens u? Want ik zie dat namelijk echt, eerlijk waar, helemaal niet. Ik zie daar géén "aanzetten tot discriminatie of haat". Ik zie daar géén "discriminatie door openbare ambtenaren". (ik zie daar zelfs niet eens iets wat zelfs met een multiculturele bril op als discriminatie, laat staan een openbare ambtenaar, op te vatten zou zijn) Ik zie ook al géén "discriminerend motief bij een ander misdrijf" (ik zie hier helemaal geen misdrijf, ook niet met een multicultureel gestoorde bril op). Uit die post is ook al helemaal n�*ét op te maken dat er sprake is van "lidmaatschap van een racistische organisatie". En last but not least neem ik ook al géén "verspreiding van denkbeelden die zijn gegrond op rassuperioriteit of rassenhaat" waar in zijn post. Dus gaarne een adequaat antwoord op de aan het begin van deze post aan u gestelde vragen. Bij voorbaat dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al de rest was om alle anderen (die niet op de hoogte zijn) in te lichten over de wetgeving daaromtrent. Iedereen wordt geacht de wet te kennen! Toch wil ik iedereen nogmaals de wetgeving laten kennen. Het is toch goedbedoeld. Citaat:
Zelfs met mijn vader en moeder ben ik soms niet akkoord geweest, maar meestal wel. Mijn moeder zei eens "Het is misschien de tijd om te stoppen te bestrijden tegen corruptie en onrecht? Wat denk je? Je hebt al beetje te ver gegaan. Het is te gevaarlijk!". Ik was niet akkoord met haar. "Neen moeder, ik kan het niet stoppen. Wil je dat ik me als een onnozelaar voel?", dan zei ze "Ik ben trots op jou! Maar ik ben echt bang voor jou!". Slaapwel iedereen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 6 december 2010 om 00:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zo ja, dan schort er toch nog wel het één en ander aan uw begrijpen van de Nederlandse taal, want van "verspreiding van denkbeelden die zijn gegrond op rassuperioriteit of rassenhaat" is daar geen enkele sprake. Het is namelijk niet zo dat omdat de naam Hitler of zo in een zin staat, dat dat dan meteen een racistische zin is en/of racistische denkbeelden verspreid worden. Sarkozy wilde een tijd geleden, in 2005, het criminele tuig en de straatterroristen te lijf gaan met de hogedrukspuit, maar vijf jaar later is er bitter weinig van terechtgekomen, en het criminele gespuis regeert nog steeds de Franse straten (net als hier trouwens). Andev vindt dat een gemiste kans (en ik ook), en hij constateert dat om het criminele tuig te bestrijden blijkbaar een soort van Hitler nodig is en dat hij d�*t spijtig vindt. Met andere woorden: andev vindt het heel jammer en spijtig dat de gewone mainstream politici de problemen niet (willen) oplossen, en dat enkel de meer extreme politici dat wel willen doen. Dat is dus wel even iets geheel anders dan hetgeen u erin meende te moeten zien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() U vindt dus ook dat u een soort Hitler voor nodig hebt om tegen criminaliteit te bestrijden? En dat was mijn vraag... in die zin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zie jij dat misschien. Waar wij het beiden over eens zijn is dat wij niet gevangen willen zitten in ons eigen land, dat wij best mogen verhuizen en in Frankrijk mogen gaan werken. Waar wij het niet over eens zijn is of dat voor anderen dan ook mogelijk moet zijn. Jij zegt nee, want alle anderen zijn allemaal uitzuigers, sprinkhanen, criminelen en koppensnellers die ons op willen eten. Ik denk dat dat wereldbeeld niet klopt. Maar ja, dat zal wel dat verderfelijke linkse idealisme zijn wat daar spreekt.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 6 december 2010 om 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar ik tegen ben is de manier waarop dit bericht behandeld wordt. Dit ene meisje is zielig en dient doodgeknuffeld te worden, maar al die andere asielzoekers waar je het verhaal niet van gehoord hebt, daarvoor moeten strengere regels komen, want dat zijn allemaal eikels die het wel verdienen om door een zelfdmoordaanslag om het leven te komen in een land waar ze de taal niet spreken. De rest van je post is dan ook een prima voorbeeld hiervan. Ik heb nog niemand hier voor zien stellen om bijvoorbeeld de regels zo aan te passen dat een kind dat op school zit (of haar ouders werken kan ik zo snel niet vinden) niet teruggestuurd kan worden. In plaats daarvan gonst het forum alleen maar met "stuur er meer terug, stuur ze allemaal terug", en dan moet er voor dit ene meisje een uitzondering gemaakt worden. Dat is niet omdat ze op school zit, dat is zelfs niet omdat ze een fotogeniek gezichtje heeft, dat is enkel en alleen omdat je van haar gehoord hebt, omdat je een stukje van haar verhaal hebt gelezen. En dat is waar ik tegen ben.
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ''sprinkhanen'' waaraan u refereert, zijn de grote groepen mensen zonder enige kwalificatie, die hierheen komen om vervolgens slechts van onze sociale zekerheid te profiteren. |
|
![]() |
![]() |