Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2010, 01:22   #101
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Correct, maar met de aanpak van oneigenlijke asieleisers verdwijnt in ieder geval wél een voor steeds meer mensen bijzonder hinderlijk symptoom van die crisis.

Neemt niet weg dat er hier en elders niet alleen aan symptoombestrijding gedaan moet worden, maar ook dat de oorzaken van die crisis geëlimineerd dienen te worden. Dus zowel oorzaken als symptomen aanpakken.
Waarmee je dus toegeeft dat ingaan op de antivreemdelingenhetze van rechts niets meer is dan symptoombestrijding, dan het wegsturen van een zondebok in de woestijn, naar bijbelse gewoonte.

We mogen ook nooit vergeten dat, indien er nu mensen uit Kosovo op dool zijn, dit voortvloeit uit een compleet nutteloze oorlog die de VS en het VK absoluut wilden gaan uitvechten aan de europese Z-O-grens nadat duitse en italiaanse belangen Zuid Slavië gedestabiliseerd hadden.Dat, indien er nu mensen uit Irak en Afghanistan op dool zijn, dit voortvloeit uit een compleet nutteloze oorlog die de VS en het VK daar wilden gaan uitvechten En dat België de drie oorlogen steunde en in Afghanistan nog troepen heeft.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 01:25   #102
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Dat zijn gewoon op winst beluste onafhankelijken en, néé, ik denk niet dat die links zijn.
Die hele asieleisersindustrie draait nu net op linkse netwerken en hun trawanten.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 01:50   #103
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarmee je dus toegeeft dat ingaan op de antivreemdelingenhetze van rechts niets meer is dan symptoombestrijding, dan het wegsturen van een zondebok in de woestijn, naar bijbelse gewoonte.
Het tweede gedeelte van uw zin heb ik nergens beweerd noch geïnsinueerd. En in het eerste gedeelte van diezelfde zin heb ik nergens beweerd dat er sprake van een 'hetze' zou zijn. Dat is uw toevoeging.

En zondebokken zijn overigens een joodse uitvinding uit de tenach. U weet wel, die wet van Mozes.

Citaat:
We mogen ook nooit vergeten dat, indien er nu mensen uit Kosovo op dool zijn, dit voortvloeit uit een compleet nutteloze oorlog die de VS en het VK absoluut wilden gaan uitvechten aan de europese Z-O-grens nadat duitse en italiaanse belangen Zuid Slavië gedestabiliseerd hadden.Dat, indien er nu mensen uit Irak en Afghanistan op dool zijn, dit voortvloeit uit een compleet nutteloze oorlog die de VS en het VK daar wilden gaan uitvechten En dat België de drie oorlogen steunde en in Afghanistan nog troepen heeft.
Wat dit geleuter over Kosovo et al te maken heeft met Bulgaarse Roma, is mij een raadsel.

Overigens vind ik het bijzonder tekenend dat u 'duitse' en 'italiaanse' met een kleine letter schrijft, en verder wel alle landen netjes met een hoofdletter schrijft... De frustratie zit echt diep he? Schrijft u Japan ook met een kleine letter trouwens?

Vrijwel alle mensen uit Kosovo die nu op dool zijn, zijn Serviërs wier land door een stelletje Albaanse criminelen afgepakt is, en wier kerken door Albaanse moslims systematisch platgebrand of ontheiligd worden. Zij zijn voornamelijk naar Servië gevlucht en worden niet of nauwelijks geholpen door de internationale gemeenschap, laat staan dat hun zaak erkend en gekend wordt. Maar goed, die Serviërs zijn immers blank, Europees en ook nog eens gggristen en bijgevolg driedubbel fout, nietwaar?

Dit alles gezegd hebbende, concludeer ik dat uw post weer van het gebruikelijke filosoof-allooi is, met alle 'filosofische' standaardingrediënten weer ruimschoots aanwezig.

Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 6 december 2010 om 01:52.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 01:50   #104
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Ze doen er duidelijk alles aan om ze bij hen kwijt te raken.
Ze zullen ze alleszins niet missen zoveel is zeker.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 12:02   #105
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het leugenachtige gehalte van onze rechtse bende is niet raar te vinden ... dat zijn we al gewoon .
Je hebt het vooral niet willen vinden of niet kunnen vinden wat niet wil zeggen dat het gelogen is! Ik heb in de voorbije dagen wel die teksten gelezen via DS en verwijzingen!
Jullie multiculmisbaksel ga je zo niet weggemoffelt krijgen!
Zelfs de PS begint "de waarheid" te ontdekken: stel je voor! Tijd om onder de grond te kruipen...

Tiens, ondertussen heeft iemand in posting 85 het voor jullie onvindbare, dat ik dus ook al gelezen had, te voorschijn getoverd. Veel leesplezier.
En ontken maar alles wat er in staat, zal ons een zorg wezen.

Laatst gewijzigd door andev : 6 december 2010 om 12:10.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 12:06   #106
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Alexandra colen kan dat mss wel gedaan hebben , blijkbaar heeft ze het dan niet goed genoeg gedaan , want het heeft nog jaren geduurt eer daar iets gebeurde. Wat wil je nu zeggen ? Dat wijf is gewoon ziek in haar kop .
We willen gewoon zeggen dat de linkse hypocriete meute het VB moeten doodzwijgen omdat ze bepaalde waarheden niet wil rondgestrooid en nagekeken zien! Het VB "bestaat niet" voor hen, tenzij ze het in een slecht daglicht kunnen stellen, dan krijg een een arrogante linkse manipulator �* la De Vadder die eens een paar leuke kwetsende vraagjes mag stellen!
Het gedoe gisteren en de commentaren nu over de linkse kliek journalisten van de VRT in de Zeverende dag gezien en gelezen?

Laatst gewijzigd door andev : 6 december 2010 om 12:07.
Oud 6 december 2010, 12:13   #107
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De werkgevers kunnen illegalen best gebruiken: die doen niet 'moeilijk' als ze onderbetaald worden.
En dat maakt de boel in orde, natuurlijk!
Nu mogen we er niets meer over zeggen.
Over hoeveel "wergevers- personen" gaat het in functie van het aantal burgers in dit landje die gans die boel kotsbeu zijn?

Laatst gewijzigd door andev : 6 december 2010 om 12:14.
Oud 6 december 2010, 12:18   #108
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waren er in
-Italië en Duitsland jaren '20-30,
-Spanje jaren '30(Franco)
-Griekenland jaren '30 (Metaxas)
-Argentinië1943 (Peron)
-Portugal 1932(Salazar),
-Roemenië 1924 (Codreanu)
-België jaren '30 (Degrelle, Declerq etc)
-Oostenrijk, jaren '30, Dolfus)
-Bulgarije 1918 (BorisIII)
dan sprake van wat jij "invasie"en "vreemd uitschot" noemt?

Leg gerust uit.

(ik vergat er waarschijnlijk enkele iets minder evidente-Tsjang Kai Tsjeck schiet me te binnen)
En waarom zouden wij aan dat geschiedenisspelletje moeten meedoen? Het is wat er nu gebeurt in onze steden dat de mensen aanbelangt. Je kunt er nog de bijbel en Hammoerabi bijsleuren, wat maakt dat voor de mensen uit?
Oud 6 december 2010, 12:26   #109
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die zijn er nu minder.Het gaat niet slecht omdat er hier azielzoekers zijn, het gaat slecht omdat er een internationale crisis is, veroorzaakt door overspending (militair en privaat) in de USA die weer eens hun probleem exporteerden naar de rest van de wereld.

Het is niet door de asielzoekers aan te pakken dat de crisis verdwijnt. Dus verdwijnen de rechtse puntmutsen evenmin.
Als de toevloed van de asielzoekers verder duurt, 6x meer dan Duitsland!!!, dan zal onze maatschappij verder de dieperik ingaan omdat ons kleine pietluttige landje zo al genoeg problemen heeft zonder die tsunami aan behoeftigen en gespuis te moeten pamperen en onderhouden! Waar zullen de centen blijven vandaan komen? De "crisis" zal zeer zeker minder erg worden en beter oplosbaar zonder die duizenden invallers!
Laat nog een paar duizenden Roma' uitkieperen aan het ocmw van Gent, en laten we kijken wat dat voor die stad gaat worden! En daarna breiden we dat uit naar alle grote steden....
Nee, de asielzoekers aanpakken, waarom zouden we? Laat de Titanic maar vergaan.
Oud 6 december 2010, 12:32   #110
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die zijn er nu minder.Het gaat niet slecht omdat er hier azielzoekers zijn, het gaat slecht omdat er een internationale crisis is, veroorzaakt door overspending
Ligt het aan mijn ogen of aan u, maar ik zie hier weinig tegenstand tegen asielzoekers.
Of probeert ge bewust het verschil tussen asielzoekers en illegalen te vervagen ?
Dan bent u slecht bezig denk ik.
Wellicht beginnen daardoor ook anderen het verschil niet meer te maken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 12:35   #111
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zijn gewoon op winst beluste onafhankelijken en, néé, ik denk niet dat die links zijn.
Nee, die stemmen allemaal VB.
Oud 6 december 2010, 13:00   #112
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Het tweede gedeelte van uw zin heb ik nergens beweerd noch geïnsinueerd. En in het eerste gedeelte van diezelfde zin heb ik nergens beweerd dat er sprake van een 'hetze' zou zijn. Dat is uw toevoeging.
Ik lees die symptoombestrijding wel degelijk in je post. Ik noem dat idd een hetze.
Citaat:
En zondebokken zijn overigens een joodse uitvinding uit de tenach. U weet wel, die wet van Mozes.
Leviticus 16:21, in het OT (je weet, of je weet niet 't niet, dat dikke stuk vooraan in de bijbel, dat de jood Christus overnam van die andere joden)
Citaat:

Wat dit geleuter over Kosovo et al te maken heeft met Bulgaarse Roma, is mij een raadsel.
Ook asielzoekers.
Citaat:

Overigens vind ik het bijzonder tekenend dat u 'duitse' en 'italiaanse' met een kleine letter schrijft, en verder wel alle landen netjes met een hoofdletter schrijft... De frustratie zit echt diep he? Schrijft u Japan ook met een kleine letter trouwens?
Overigens vind ik vitten op een eventuele taalfout (geen hoofdletters in adjectieven afgeleid van eigennamen) geen argument.
Citaat:

Vrijwel alle mensen uit Kosovo die nu op dool zijn, zijn Serviërs wier land door een stelletje Albaanse criminelen afgepakt is, en wier kerken door Albaanse moslims systematisch platgebrand of ontheiligd worden. Zij zijn voornamelijk naar Servië gevlucht en worden niet of nauwelijks geholpen door de internationale gemeenschap, laat staan dat hun zaak erkend en gekend wordt. Maar goed, die Serviërs zijn immers blank, Europees en ook nog eens gggristen en bijgevolg driedubbel fout, nietwaar?
Kosovo geraakte in de vernieling door de westerse steun aan de UCK-gangsterbende.
Over wat die Servische en andere "christenen" uitspookten in bvb Srebrenica zullen we maar zwijgen, om niet off topic te gaan.
Citaat:
Dit alles gezegd hebbende, concludeer ik dat uw post weer van het gebruikelijke filosoof-allooi is, met alle 'filosofische' standaardingrediënten weer ruimschoots aanwezig.
Tot je dienst
Oud 6 december 2010, 13:03   #113
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ligt het aan mijn ogen of aan u, maar ik zie hier weinig tegenstand tegen asielzoekers.
Of probeert ge bewust het verschil tussen asielzoekers en illegalen te vervagen ?
Dan bent u slecht bezig denk ik.
Wellicht beginnen daardoor ook anderen het verschil niet meer te maken.
Gedurende de tijd die de administratie nodig heeft om het dossier af te handelen kan men elke asielzoeker helaas "illegaal" noemen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 december 2010 om 13:04.
Oud 6 december 2010, 13:05   #114
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Nee, die stemmen allemaal VB.
Of NVA of CD&V of OVLD.
Oud 6 december 2010, 13:11   #115
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En dat maakt de boel in orde, natuurlijk!
Nu mogen we er niets meer over zeggen.
Over hoeveel "wergevers- personen" gaat het in functie van het aantal burgers in dit landje die gans die boel kotsbeu zijn?
Waar schrijf ik dat d�*t de boel in orde maakt? Het helpt wel verstaan waarom ze komen en ongemoeid gelaten worden.
Ga bij UNIZO en VOKA blaffen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 december 2010 om 13:15.
Oud 6 december 2010, 13:22   #116
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Als de toevloed van de asielzoekers verder duurt, 6x meer dan Duitsland!!!, dan zal onze maatschappij verder de dieperik ingaan omdat ons kleine pietluttige landje zo al genoeg problemen heeft zonder die tsunami aan behoeftigen en gespuis te moeten pamperen en onderhouden! Waar zullen de centen blijven vandaan komen? De "crisis" zal zeer zeker minder erg worden en beter oplosbaar zonder die duizenden invallers!
Laat nog een paar duizenden Roma' uitkieperen aan het ocmw van Gent, en laten we kijken wat dat voor die stad gaat worden! En daarna breiden we dat uit naar alle grote steden....
Nee, de asielzoekers aanpakken, waarom zouden we? Laat de Titanic maar vergaan.
Jullie waren toch zo blij toen het ijzeren gordijn wegviel? Dit is een gevolg ervan.
Oud 6 december 2010, 13:26   #117
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Die hele asieleisersindustrie draait nu net op linkse netwerken en hun trawanten.
Indien je extreemrechts bent is uiteraard de ganse wereld links.
Is dat niet angstaanjagend?
Oud 6 december 2010, 13:29   #118
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gedurende de tijd die de administratie nodig heeft om het dossier af te handelen kan men elke asielzoeker helaas "illegaal" noemen.
Niet dus.
Oud 6 december 2010, 13:34   #119
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat voor leugens zijn me dat nu?

BRON graag NU !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 13:36   #120
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Wat voor leugens zijn me dat nu?

BRON graag NU !
Wat een domme vraag is dat nu.
SPa naturrlijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be