Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2010, 17:58   #241
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Ik zal vragen om voor u een wit puntmutspakske te breien zo een witte burka kan jij wel gebruiken als je soep gaat uitdelen .
Schijnt niet alleen te gaan om kleuterpraat maar ook nog kleutergedrag.

Inplaats van de kleine idioot te willen uithangen zou u niet eerst proberen om zaken te weerleggen en die (s)linkse hand uit uw reet te halen die ervoor zorgt dat u hier voordurend praatjes van bv. een pvda verkondigd. Of verschaft die hand u een bepaald gevoel van genot?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 18:00   #242
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dus m.a.w. u bent een VB'er aangezien u weet wat deze aan de toog te zeggen hebben.

Klein vraagje, dat waar u wil voor staan de maatschappij en de arbeider/arbeidster de das omdoen, is dit uit lompigheid of uit kwaadwilligheid. Dat u denkt dat u met verhaaltjes van het toch zo verderfelijke kapitaal waarschijnlijk opgevist uit een een brochure van een pvda de mensen een boodschap kunt brengen maar tegelijkertijd wel leven van dat kapitaal en er de weldoener mee willen uithangen is zowat het toppunt van een hypocriete ideologie en hypocriete personen.

Nee nog straffer ik ken een paar VBers , tot mijn spijt hebben ze dan ook geen enkel politiek besef en nog minder de interesse . U noemt het verhaaltjes , ik denk dat een wereldvreemde eend zoals jij wel meer in verhaaltjes gelooft , maar kom tot daar uw sprookjes . Ik zal het voor u simpel houden Mijn vraag , is iedereen gelijk , en is dit zo vanaf bij de geboorte ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2010, 18:00   #243
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Uw plaat blijft hangen .
U kunt gerust die plaat weerleggen. Indien te moeilijk, vraag het eens aan die eigenaar van de hand in uw reet misschien kan deze u helpen, ik zeg wel misschien hé.

Oud 5 december 2010, 18:02   #244
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Schijnt niet alleen te gaan om kleuterpraat maar ook nog kleutergedrag.

Inplaats van de kleine idioot te willen uithangen zou u niet eerst proberen om zaken te weerleggen en die (s)linkse hand uit uw reet te halen die ervoor zorgt dat u hier voordurend praatjes van bv. een pvda verkondigd. Of verschaft die hand u een bepaald gevoel van genot?

Ik weet niet hoe een hand in je reet voelt en wil dat niet weten dus hou uw fetisj aub voor jezelf .
Oud 5 december 2010, 18:12   #245
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee nog straffer ik ken een paar VBers , tot mijn spijt hebben ze dan ook geen enkel politiek besef en nog minder de interesse . U noemt het verhaaltjes , ik denk dat een wereldvreemde eend zoals jij wel meer in verhaaltjes gelooft , maar kom tot daar uw sprookjes . Ik zal het voor u simpel houden Mijn vraag , is iedereen gelijk , en is dit zo vanaf bij de geboorte ?
En u hebt politiek besef, waar hebt u dat gehaald en waar hebt u dat al laten zien?

Iedereen gelijk, is zoals ten tijden van het communisme, geen klasse iedereen vreet uit dezelfde pot maar wat bleek, er waren er die meer en harder konden vreten dan anderen u weet wel (maar waarschijnlijk niet) dat de meerderheid er minder te vreten had dan de minderheid tot daar "uw iedereen gelijk".

Indien iedereen gelijk zou zijn arme jonge, zaten we met z'n alle in een paleis, waren we met z'n alle directeur en waren we met z'n alle stinkend rijk maar dan blijft de vraag, wie onderhoud uw paleis, voor wie of wat bent u directeur en wie zorgt ervoor dat u stinkend rijk zou zijn.

Of is de boodschap achter her weldoenerke spelen een vorm van nieuwe slavenhandel, import van goedkope arbeidskrachten gelokt door (s)links boodschap, Europa het continent van melk en honing. Maar die dan uw paleis mogen onderhouden, iets waar u het directeurke kunt tegen gaan uithangen of die moeten zorgen voor uw stinkenderijkdom uw weet wel, uw kapitaal.

Oud 5 december 2010, 18:14   #246
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik weet niet hoe een hand in je reet voelt en wil dat niet weten dus hou uw fetisj aub voor jezelf .
kom kom, u hoeft niet beschaamd te zijn hé. Indien u die hand niet vandoen hebt, begin dan even zelf met weerleggen.

Oud 5 december 2010, 18:14   #247
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
En u hebt politiek besef, waar hebt u dat gehaald en waar hebt u dat al laten zien?

Iedereen gelijk, is zoals ten tijden van het communisme, geen klasse iedereen vreet uit dezelfde pot maar wat bleek, er waren er die meer en harder konden vreten dan anderen u weet wel (maar waarschijnlijk niet) dat de meerderheid er minder te vreten had dan de minderheid tot daar "uw iedereen gelijk".

Indien iedereen gelijk zou zijn arme jonge, zaten we met z'n alle in een paleis, waren we met z'n alle directeur en waren we met z'n alle stinkend rijk maar dan blijft de vraag, wie onderhoud uw paleis, voor wie of wat bent u directeur en wie zorgt ervoor dat u stinkend rijk zou zijn.

Of is de boodschap achter her weldoenerke spelen een vorm van nieuwe slavenhandel, import van goedkope arbeidskrachten gelokt door (s)links boodschap, Europa het continent van melk en honing. Maar die dan uw paleis mogen onderhouden, iets waar u het directeurke kunt tegen gaan uithangen of die moeten zorgen voor uw stinkenderijkdom uw weet wel, uw kapitaal.

Dus voor u is niet iedereen gelijk ...? En de sociale status heb je vanaf uw geboorte ?
Oud 5 december 2010, 18:17   #248
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Woont u nog in de jaren 1970-1980?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 december 2010 om 18:18.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 09:45   #249
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Circe heeft ne stalker.....
dat komt ervan als ge ontpermgebanned zijt en daarna nog een keer ontbanned.

Ze is trouwens de enige niet die zich aan haatspraak bezondigt:

Citaat:
Steve M:
Ideaal zou zijn dat we er een paar moedwillig laten doodvriezen. Dan zullen ze het wel leren en lekker in hun armoedige landen blijven.

Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2010 om 09:49.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 21:49   #250
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ze zijn niets vergeleken met wat de imperialistische, kapitalistische landen aanrichtten op het Amerikaanse, Aziatische en Afrikaanse continent.
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/O...onflicten.html

2 Het bewind van Mao Zedong (1949-1976), 40 miljoen slachtoffers. Het was een van de bloedigste regimes ooit, dat een voortdurende oorlog tegen de eigen bevolking voerde. Tijdens de Grote Sprong Voorwaarts en de Culturele Revolutie vielen doden door grootschalige zuiveringen en hongersnoden.

3 Het bewind van Josef Stalin (1922-1953), 20 miljoen slachtoffers. Hongersnood in de jaren dertig door gedwongen landbouwhervormingen, vooral in de Oekraone. Ook de zuiveringen van leger, intelligentsia en clerus maakten miljoenen slachtoffers, evenals de verdrijving van 'Volks-Duitsers' uit Oost-Europa.
Oud 6 december 2010, 22:06   #251
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht

2 Het bewind van Mao Zedong (1949-1976), 40 miljoen slachtoffers. Het was een van de bloedigste regimes ooit, dat een voortdurende oorlog tegen de eigen bevolking voerde. Tijdens de Grote Sprong Voorwaarts en de Culturele Revolutie vielen doden door grootschalige zuiveringen en hongersnoden.

3 Het bewind van Josef Stalin (1922-1953), 20 miljoen slachtoffers. Hongersnood in de jaren dertig door gedwongen landbouwhervormingen, vooral in de Oekraone. Ook de zuiveringen van leger, intelligentsia en clerus maakten miljoenen slachtoffers, evenals de verdrijving van 'Volks-Duitsers' uit Oost-Europa.
Wat is de bedoeling? Wil je een robbertje slachtoffers tellen?
Waarom? Omwille van die "bijna"?

http://forum.politics.be/showthread....82#post5145782
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 00:11   #252
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Copy-paste omdat je intellectueel niet in staat bent om zelf iets te schrijven over deze periode. Hoe laag!

De politiek van Mao heeft miljoenen mensen uit de armoede gehaald, en heeft op die manier de chronische ondervoeding en massale kindersterfte in China aangepakt. In het begin is deze politiek soms mislukt, met een grote hongersnood tot gevolg, met miljoenen slachtoffers tot gevolg, zoals zo dikwijls in de Chinese geschiedenis. Echter, na deze ene hongersnood werd de chronische ondervoeding stelselmatig weggewerkt, waardoor veel meer mensenlevens gered werden dan verloren waren tijdens die ene hongersnood.

In India slaagt men er beter in om grote hongersnoden op te vangen, waardoor er sinds het vertrek van de Britten nooit zo'n grote, massale hongersnood is geweest, maar heeft men de chronische ondervoeding niet weggewerkt waardoor er veel meer sterfte is dan in China.

Overigens had ik het over de misdaden van het imperialisme, en de Britten hebben willens en wetens hongersnoden in Ierland en Indië aangewakkerd, met miljoenen doden tot gevolg.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 december 2010 om 00:14.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 00:17   #253
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
dat komt ervan als ge ontpermgebanned zijt en daarna nog een keer ontbanned.

Ze is trouwens de enige niet die zich aan haatspraak bezondigt:
Sarcasme is je blijkbaar vreemd.

EDIT: tekenend trouwens dat jij het als enige niet begreep. Of niet wilde begrijpen.

Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 december 2010 om 00:21.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 11:55   #254
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
da's maar hoe je 't beziet he!?

Ik zou eerder stellen dat deze gelijk zijn aan de misdaden van deze massamoordenaars ...
Oud 7 december 2010, 16:59   #255
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dus voor u is niet iedereen gelijk ...? En de sociale status heb je vanaf uw geboorte ?
Nee ! En wat betreft sociale status correct, die hebben sommige als vanaf hun geboorte.

Oud 7 december 2010, 18:24   #256
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Copy-paste omdat je intellectueel niet in staat bent om zelf iets te schrijven over deze periode. Hoe laag!

De politiek van Mao heeft miljoenen mensen uit de armoede gehaald, en heeft op die manier de chronische ondervoeding en massale kindersterfte in China aangepakt. In het begin is deze politiek soms mislukt, met een grote hongersnood tot gevolg, met miljoenen slachtoffers tot gevolg, zoals zo dikwijls in de Chinese geschiedenis. Echter, na deze ene hongersnood werd de chronische ondervoeding stelselmatig weggewerkt, waardoor veel meer mensenlevens gered werden dan verloren waren tijdens die ene hongersnood.

In India slaagt men er beter in om grote hongersnoden op te vangen, waardoor er sinds het vertrek van de Britten nooit zo'n grote, massale hongersnood is geweest, maar heeft men de chronische ondervoeding niet weggewerkt waardoor er veel meer sterfte is dan in China.

Overigens had ik het over de misdaden van het imperialisme, en de Britten hebben willens en wetens hongersnoden in Ierland en Indië aangewakkerd, met miljoenen doden tot gevolg.
Als ik met mijn eigen woorden de gruwelijkheden beschreef die daar gebeurd zijn, zou u mij natuurlijk vragen om cijfers en bewijzen, dus is het gemakkelijker om even een linkje te geven, niet waar.
Maar als het u interesseert, ik ken (en jammer genoeg heb gekend want ze zijn intussen overleden) mensen die in Russische (krijgs)gevangenschap waren, hun verhalen zijn gruwelijk.
En dat u Mao als een verlichte geest wilt afschilderen ... hebt u nooit het verhaal gehoord hoe hij o.a. mussen liet bestrijden, één van de 4 pesten! Met als gevolg dat Peking vergeven werd door insekten ... voorwaar een verstandig man die Mao . Oh ja, waar kwam ook weer het metaal vandaan voor zijn grote staalindustrie? http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/26599997/
Hij hield ook niet van spreeuwen en verklaarde ze dus schadelijk en ze moesten dood.
Als het allemaal zo triestig niet was, kon een mens er eens goed mee lachen.
En ik begrijp best dat u het over misdaden door het imperialisme hebt, die ontken ik niet. Maar u moet eindelijk eens durven eerlijk zijn en durven toegeven dat andere regimes even erge en soms nog ergere humanitaire rampen veroorzaakt hebben.

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 7 december 2010 om 18:25.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 19:17   #257
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ! En wat betreft sociale status correct, die hebben sommige als vanaf hun geboorte.

Juist wat ik bedoelde , dan is het zinloos nog tegen u verder te dicussieren daar je zelf aangeeft dat er bepaalde groepen mensen minder waardig zijn en zelfs vanaf hun geboorte gedoemd zijn .
Oud 7 december 2010, 19:18   #258
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ik met mijn eigen woorden de gruwelijkheden beschreef die daar gebeurd zijn, zou u mij natuurlijk vragen om cijfers en bewijzen, dus is het gemakkelijker om even een linkje te geven, niet waar.
Maar als het u interesseert, ik ken (en jammer genoeg heb gekend want ze zijn intussen overleden) mensen die in Russische (krijgs)gevangenschap waren, hun verhalen zijn gruwelijk.
En dat u Mao als een verlichte geest wilt afschilderen ... hebt u nooit het verhaal gehoord hoe hij o.a. mussen liet bestrijden, één van de 4 pesten! Met als gevolg dat Peking vergeven werd door insekten ... voorwaar een verstandig man die Mao . Oh ja, waar kwam ook weer het metaal vandaan voor zijn grote staalindustrie? http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/26599997/
Hij hield ook niet van spreeuwen en verklaarde ze dus schadelijk en ze moesten dood.
Als het allemaal zo triestig niet was, kon een mens er eens goed mee lachen.
En ik begrijp best dat u het over misdaden door het imperialisme hebt, die ontken ik niet. Maar u moet eindelijk eens durven eerlijk zijn en durven toegeven dat andere regimes even erge en soms nog ergere humanitaire rampen veroorzaakt hebben.

Dat is idd zo , maar het ene slechte maakt het andere niet goed.
Oud 7 december 2010, 20:09   #259
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Schandalig verplicht steriliseren die handel !! alleen kapitaalkrachtigen mogen kinderen hebben .
Dat nu ook weer niet. Ieder krijgt 200 euro kindergeld. Onafhankelijk van het aantal kinderen. Ieder kiest hoeveel kinderen ze willen onderhouden. Kunnen ze 10 kinderen onderhouden met 250 eur okay. Dat is hun private leven. Ik wens niet te betalen voor islamisering via de baarmoeder.

Zo zal het probleem van de islamisering snel opgelost zijn
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 23:14   #260
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is idd zo , maar het ene slechte maakt het andere niet goed.
Over Rusland begint ze emotioneel: "ik heb mensen gekend die" Ik ken ook iemand wiens grootvader in Siberië heeft gezeten. Je kunt dat gerust vergelijken met wat er in de kolonies is gebeurd. Alleen is de schaal waarop het imperialisme dit heeft gedaan, in Afrika, Azië en op het Amerikaanse continent, ontzaglijk veel groter.

Over China is ze gewoon verkeerd. Ik heb als ontwikkelingseconoom de politiek van China bestudeerd, en er is geen beter voorbeeld in de geschiedenis van de wereld op het vlak van armoedebestrijding, daling van de kindersterfte, alfabetisering en stijging van de levensverwachting.

Op korte termijn heeft de benadering van de communisten tot één grote hongersnood geleid (omdat de lokale leiders systematisch te hoge oogsten voorspelden, omdat niemand t.o.v. de centrale leiding durfde toe te geven dat er mislukkingen waren), maar op middellange en lange termijn heeft deze benadering de chronische ondervoeding beter en sneller aangepakt dan gelijk waar of gelijk wanneer in de geschiedenis der mensheid.

Dat zijn feiten, die ook liberale economen toegeven.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be