![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Inplaats van de kleine idioot te willen uithangen zou u niet eerst proberen om zaken te weerleggen en die (s)linkse hand uit uw reet te halen die ervoor zorgt dat u hier voordurend praatjes van bv. een pvda verkondigd. Of verschaft die hand u een bepaald gevoel van genot?
![]() |
![]() |
#242 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee nog straffer ik ken een paar VBers , tot mijn spijt hebben ze dan ook geen enkel politiek besef en nog minder de interesse . U noemt het verhaaltjes , ik denk dat een wereldvreemde eend zoals jij wel meer in verhaaltjes gelooft , maar kom tot daar uw sprookjes . Ik zal het voor u simpel houden Mijn vraag , is iedereen gelijk , en is dit zo vanaf bij de geboorte ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Minister-President
|
![]() U kunt gerust die plaat weerleggen. Indien te moeilijk, vraag het eens aan die eigenaar van de hand in uw reet misschien kan deze u helpen, ik zeg wel misschien hé.
![]() |
#244 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe een hand in je reet voelt en wil dat niet weten dus hou uw fetisj aub voor jezelf . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iedereen gelijk, is zoals ten tijden van het communisme, geen klasse iedereen vreet uit dezelfde pot maar wat bleek, er waren er die meer en harder konden vreten dan anderen u weet wel (maar waarschijnlijk niet) dat de meerderheid er minder te vreten had dan de minderheid tot daar "uw iedereen gelijk". Indien iedereen gelijk zou zijn arme jonge, zaten we met z'n alle in een paleis, waren we met z'n alle directeur en waren we met z'n alle stinkend rijk maar dan blijft de vraag, wie onderhoud uw paleis, voor wie of wat bent u directeur en wie zorgt ervoor dat u stinkend rijk zou zijn. Of is de boodschap achter her weldoenerke spelen een vorm van nieuwe slavenhandel, import van goedkope arbeidskrachten gelokt door (s)links boodschap, Europa het continent van melk en honing. Maar die dan uw paleis mogen onderhouden, iets waar u het directeurke kunt tegen gaan uithangen of die moeten zorgen voor uw stinkenderijkdom uw weet wel, uw kapitaal.
![]() |
![]() |
#246 |
Minister-President
|
![]() kom kom, u hoeft niet beschaamd te zijn hé. Indien u die hand niet vandoen hebt, begin dan even zelf met weerleggen.
![]() |
#247 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus voor u is niet iedereen gelijk ...? En de sociale status heb je vanaf uw geboorte ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 5 december 2010 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() dat komt ervan als ge ontpermgebanned zijt en daarna nog een keer ontbanned.
Ze is trouwens de enige niet die zich aan haatspraak bezondigt: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 december 2010 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Het bewind van Mao Zedong (1949-1976), 40 miljoen slachtoffers. Het was een van de bloedigste regimes ooit, dat een voortdurende oorlog tegen de eigen bevolking voerde. Tijdens de Grote Sprong Voorwaarts en de Culturele Revolutie vielen doden door grootschalige zuiveringen en hongersnoden. 3 Het bewind van Josef Stalin (1922-1953), 20 miljoen slachtoffers. Hongersnood in de jaren dertig door gedwongen landbouwhervormingen, vooral in de Oekraone. Ook de zuiveringen van leger, intelligentsia en clerus maakten miljoenen slachtoffers, evenals de verdrijving van 'Volks-Duitsers' uit Oost-Europa.
![]() |
![]() |
#251 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom? Omwille van die "bijna"? http://forum.politics.be/showthread....82#post5145782 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek van Mao heeft miljoenen mensen uit de armoede gehaald, en heeft op die manier de chronische ondervoeding en massale kindersterfte in China aangepakt. In het begin is deze politiek soms mislukt, met een grote hongersnood tot gevolg, met miljoenen slachtoffers tot gevolg, zoals zo dikwijls in de Chinese geschiedenis. Echter, na deze ene hongersnood werd de chronische ondervoeding stelselmatig weggewerkt, waardoor veel meer mensenlevens gered werden dan verloren waren tijdens die ene hongersnood. In India slaagt men er beter in om grote hongersnoden op te vangen, waardoor er sinds het vertrek van de Britten nooit zo'n grote, massale hongersnood is geweest, maar heeft men de chronische ondervoeding niet weggewerkt waardoor er veel meer sterfte is dan in China. Overigens had ik het over de misdaden van het imperialisme, en de Britten hebben willens en wetens hongersnoden in Ierland en Indië aangewakkerd, met miljoenen doden tot gevolg.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 7 december 2010 om 00:14. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
EDIT: tekenend trouwens dat jij het als enige niet begreep. Of niet wilde begrijpen. Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 december 2010 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Minister-President
|
![]() Nee ! En wat betreft sociale status correct, die hebben sommige als vanaf hun geboorte.
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als het u interesseert, ik ken (en jammer genoeg heb gekend want ze zijn intussen overleden) mensen die in Russische (krijgs)gevangenschap waren, hun verhalen zijn gruwelijk. En dat u Mao als een verlichte geest wilt afschilderen ... hebt u nooit het verhaal gehoord hoe hij o.a. mussen liet bestrijden, één van de 4 pesten! Met als gevolg dat Peking vergeven werd door insekten ... voorwaar een verstandig man die Mao ![]() Hij hield ook niet van spreeuwen en verklaarde ze dus schadelijk en ze moesten dood. Als het allemaal zo triestig niet was, kon een mens er eens goed mee lachen. En ik begrijp best dat u het over misdaden door het imperialisme hebt, die ontken ik niet. Maar u moet eindelijk eens durven eerlijk zijn en durven toegeven dat andere regimes even erge en soms nog ergere humanitaire rampen veroorzaakt hebben.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 7 december 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Juist wat ik bedoelde , dan is het zinloos nog tegen u verder te dicussieren daar je zelf aangeeft dat er bepaalde groepen mensen minder waardig zijn en zelfs vanaf hun geboorte gedoemd zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is idd zo , maar het ene slechte maakt het andere niet goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zal het probleem van de islamisering snel opgelost zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over China is ze gewoon verkeerd. Ik heb als ontwikkelingseconoom de politiek van China bestudeerd, en er is geen beter voorbeeld in de geschiedenis van de wereld op het vlak van armoedebestrijding, daling van de kindersterfte, alfabetisering en stijging van de levensverwachting. Op korte termijn heeft de benadering van de communisten tot één grote hongersnood geleid (omdat de lokale leiders systematisch te hoge oogsten voorspelden, omdat niemand t.o.v. de centrale leiding durfde toe te geven dat er mislukkingen waren), maar op middellange en lange termijn heeft deze benadering de chronische ondervoeding beter en sneller aangepakt dan gelijk waar of gelijk wanneer in de geschiedenis der mensheid. Dat zijn feiten, die ook liberale economen toegeven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |